return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 17)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Yarnie
K ben wel eens in de statenhallen geweest bij concept maar toen was er gloof maar een grote zaal en beetje achterin stonden toen allemaal van die tafeltjes waar je kon zitten en eten. Ik weet niet of die er nu weer staan...maar misschien kunnen we daar dan eventueel meeten....tis ook lekker rustig daar omdat het helemaal achterin de zaal is.

Greetz, yarnie :thepirate

*kijkt naar het floorplan voor Capital en ziet onderin een paar grijze rondjes*

*gaat met z'n neus tegen het scherm zitten en ziet boven de rondjes de text "zitjes" staan*

Ziet er goed uit :)
Optimus
mwah, niet bij zitjes joh, dan loopt iedereen na 5 min weer weg omdat ze weer muziek willen horen:)

Doe anders bij dat "ding" Wat staat er in godsnaam? links van de bar bovenaan. Koelcel ofzo?
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
mwah, niet bij zitjes joh, dan loopt iedereen na 5 min weer weg omdat ze weer muziek willen horen:)

Doe anders bij dat "ding" Wat staat er in godsnaam? links van de bar bovenaan. Koelcel ofzo?

Zit wat in...

Waar staan de DJ's eigenlijk?
Flipper01
quote:

Ja, dat is idd een koelcel, maar ik zie dat er ook een 'bus' in de zaal staat (links onderin). Misschien ook een leuke plek
magrec
Jullie kunnen mij vooraan vinden tijdens de set van sander :p:toothless :toothless
New Wave
Niet zo moeilijk doen, gewoon bij de booth in de main....:s
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
Jullie kunnen mij vooraan vinden tijdens de set van sander :p:toothless :toothless

ik dus ook :)
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie

Nou, zeg ut maar dan... Waar gaan we meeten???

aaahhh op de pcs op school kan ik het beter lezen:) Gewoon bij VIP podium, daar heb je minder laast van mensen die heen en weer lopen dan als je rechtws van het podium zou afspreekn (bij de winkeltjes zeg maar)
TimeportE
quote:
aaahhh op de pcs op school kan ik het beter lezen:) Gewoon bij VIP podium, daar heb je minder laast van mensen die heen en weer lopen dan als je rechtws van het podium zou afspreekn (bij de winkeltjes zeg maar)

dan kun je ook meteen weer een pizzaslice naar binnen werken! :p
magrec
Mensen OPLETTEN!!

Vergeet alleen niet dat een evenement in de Statenhal maar tot 05.00 uur mag duren!

minder hoor :p

Om alvast een tipje van de sluier te lichten, heeft de verassing juist met dit probleem van sluitingstijd te maken. Nog een klein beetje geduld, maar ik heb het hier over zaken die voor 90% rond zijn.

van dancelinx.com, na de begrafenis van claus wordt meer bekend gemaakt

NetX
Hi all,

I know that there is that "sticky" topic with NL-Info, but the "hotel-section" of that one is mostly only for Amsterdam. As Manu and me have the tickets for BigCapital, we are still looking for accomodation in Den Haag, that does NOT cost 170 Euros a night...
GOlden Tulip Bel Air or Novotel and the likes are just too expensive.

So, please, you people from Den Haag, do you know per chance a cheeper hotel or bed&breakfast or whatever somewhere within Taxi range of the Statenhal ? I get lots of hotels in the pricerange somewhere above 120 Euros a night, but thatīs not really what I am looking for (especially considering that we are partying on Saturday night and only sleep for a couple of hours...)

Maybe someone of you has an uncle or an aunt or whatever that have a small hotel or are renting rooms ?

Please reply as PM, so that we donīt clutter this topic too much.

Btw, we arrive on Friday afternoon, the 8th.

Regards
Net
Jappio
quote:
Originally posted by NetX
Hi all,

try the sjinees :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Privacy Statement