return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 40)
View this Thread in Original format
TranceFool
en aanhang....voor sommigen dan....gaat nooit passen in die chill out :p.

12 uur....moet ik niet vergeten:D
Three 'O Three
ik ben er ook zeker wel bij hoor heeeeee :D

net als total woot!! lang leve de vrijkaarten :stongue:
MaGiK54
Springnichten, springnichten en nog eens springnichten over een klein uurtje :toothless
Access
Whehehehe
Lekkerrrrrr beuqe !!!

CAPITOL ... here we come :D
eieregooie
JAAA!!! We komen er NU aan :D
Optimus
ben net terug:

geen zin om een reportje te schrijven, dan maar een korte impressie

-Sander Kleinenberg draaide GOED, hoorde Filterheadz - Sunshine nog voorbij komen:)
-Paul van Dyk was ziek en niet aanwezig dus...(grootste teleurstelling van de avond):whip:
-Tiësto draaide bagger vond ik. Probeerde een beetje dezelfde lijn te volgen die SK uit had gestippeld, maar het was echt 3x nix.
Laatste uurtje gooide hij ineens hitjes erop (CJ Bolland - The Prophet, DJ Tiësto - Urban Train, DJ Tiësto - Lethal Industry, Umek - Gatex (DJ Tiësto Remix)) om het publiek los te krijgen denk ik.

Smirnoff Experience Room

-Laidback Luke maar heel ff meegemaakt, lekker funky music.
-Michel de Hey draaide ook lekker, daar weer Sunshine gehoord;)
-Ken Ishii, blij dat ik m eindelijk gezien heb, lekkere techno:)

Michel de Hey draaide nog als laatste van 5-7, maar om 5.50 gingen ik en Bas al weg.

Wat wel leuk was, was de pre-meeting op het Den Haag CS:)
en tijdens SK hebben een heel zooi TA's bij elkaar de dansvloer onveilig gemaakt, was top!:) Heb nog wat TA's ontmoet die ik nog niet eerder gemeet had, mr marcello, Odyne en TranceFool onder andere:)
En ook nog ff danceaddict (van PF en ook hier) gesproken en nog een foto gemaakt met hem:)

Voor de rest vond ik dat er een agressieve sfeer was op het feest, misschien dat dat toch het Haagse publiek was, we zagen nog een vechtpartijtje op de dansvloer. Algemene indruk, mwah, t was wel ok...
Access
Woooeeeiiii !!!

ff snel:

Feest was TOP
Wachtrij was TE lang
Meeting gemist
Feest was TOP
Vloer plakt aan je voeten
Plees waren goor
PVD was ziek
Feest was TOP

Slaaaaaaaap :toothless
jploveparade
Het was heel gezellig, maar godeverdetering geen Van Duck :whip:

Tiesto was alleen het laatste uur vet, daarvoor soooo saai.

Lekker 180 van Den Haag naar Amsterdam gereden, bij de coffeeshop Central (07:00 open) weedje gehaald en nu thuis.

De 260 fotos zal ik eens effe lekker selecteren als ik wakker ben en de beste 100 effe online gooien.

Oja en de 1 minuut video ook!

Alles suist in mijn oortjes...
Glaniskanis
Net thuis
paar dingetjes ff snel

Glanis-shirtje in de was
Jappio-shirtje is gesponsord
Meeting niet geweest maar was ook niet meer nodig aangezien we allemaal in een groepie stonden zowat
PvD is lamer dan lame
Michel was cool!
Komakino is nog steeds een stoer nummer!!
Tiesto owned PvD iedere dag van de week, met de handjes op de rug en een blinddoekkie om
PvD is slap
Props 2 Sander K en Tiesto die nog ff een uurtje extra inschedulen
Jammer van Tiesto dattie Michel het leven weer zuur maakte door 20minuten te lang door te gaan
Calippo Sinas.. te chill
Terugweg Tango pas tegenkomen
Setjes niet uitgezonden
[edit]
ff vergeten het geluid af te zeiken... dat was muv het midden van de zaal (iig tussen de boxen in) nml zwaar zuigend
[/edit]

Dat wassut wel weer, nu eerst slapen :)

Greetz,
Glaniskanis
Smirnoff
Ik heb m,n trein gered !!!:toothless (zonder te rennen)

magrec
Sander kleinenberg is slecht he.
Hij draaide veels te hard op het einde.

:rolleyes: :rolleyes:

hehe :p vanmiddag de rest
basd
Vet feessie, leuke mensen, redelijk goeie muziek (Emerald en Beauty Never Fades gewoon achter elkaar :D)..

Jammer was het alleen van de wachtrijen voor de WC's.. Voor de ingang heb ik niks van meegekregen omdat ik al om 22.30 ofzo voor de deur stond, toen was het nog lekker leeg...

Ook weer een aantal TA'ers gezien die ik nog niet eerder had gezien, altijd leuk natuurlijk !

Vond het zeker wel een geslaagd feestje..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Privacy Statement