return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 7)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Flipper01

Je heet toch TRANCEfool en niet TECHNOfool?? ILT komt volgend jaar wel weer, bij dit is dat nog maar de vraag ;)

Uhh ja da klopt :), maar ik luister ook regelmatig techno. Ik heb eigenlijk al beloofd dattik naar ilt zou gaan maar dit ziet er wel erg smullend uit :) en tis dichtbij.
kolkiewolkie
zou ik trouwes met iemand van hier meekunnen?

kuipers zit namelijk wat krap bij kas door al die beukpartys van um :D , en dat terwijl ie me nog steeds 60 pleuro schuldig is :D :p

ik wil wel, kan best wezen dat het niet eens nodig is omdat iemand anders wel meewil, maar ik kan me zo niet iemand bedenken uit mn huidige kennissenkring :( .
Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
zou ik trouwes met iemand van hier meekunnen?

kuipers zit namelijk wat krap bij kas door al die beukpartys van um :D , en dat terwijl ie me nog steeds 60 pleuro schuldig is :D :p

ik wil wel, kan best wezen dat het niet eens nodig is omdat iemand anders wel meewil, maar ik kan me zo niet iemand bedenken uit mn huidige kennissenkring :( .

misschien kan je samen met magrec:)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus

misschien kan je samen met magrec:)

mja, maar die zit waarschijnlijk de hele tijd paul van dyk af te zeiken :p :p en daar heb ik geen zin in :p

hoewel, kunnen we wel samen tiesto de grond inraushen, en kan hij me vertellen wat er nou zo goed is aan Sanderrrrrr;)
TimeportE
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

mja, maar die zit waarschijnlijk de hele tijd paul van dyk af te zeiken :p :p en daar heb ik geen zin in :p

hoewel, kunnen we wel samen tiesto de grond inraushen, en kan hij me vertellen wat er nou zo goed is aan Sanderrrrrr;)

magrec is erg tollerant hoor! :D
tijdens innercity ging hij beschaaft eff weg toen marco en mauro eff de volume knop wat harder zette! top gozer! :)

edit harmen ik ga vandaag mijn kaartje halen!
magrec
hehe stiekem overmij roddelen he.....:p

Ik koop één deze dagen iig wel een kaartje.
TranceFool
jeeeeeeh ik ben ook van de party :D, nu alleen nog ff kaartje scoren :)
TimeportE
PRESENT!

:D

heb kaartje gekocht, en kolkie moe je eff aan magrec vragen of je mee kan, ik zou der geen problemen mee hebben.. kijk maar effkes
Eye-Riz
ik wil ook ik wil ook!!!!
ik ga kijken of ik Leander zo gek krijg. Niemand anders die ik ken gaatnl naar grote parties, en met Leander is altijd wel gezellig (vooral voor mijn koekiemonster, aangezien Leander altijd zo kort is als een koekie, hihi:p)
TimeportE
deze meeting gaat echt groter worden dan die van qontact dit jaar!!
dat past nie op een foto! :p (iemand een panorama instelling op hun camera! :D)

magrec
Ik ga lekker incognito en dan tijdens sander kleinenberg lekker heeee hoooooooo'en hehe..

Ja afgelopen zaterdag tijdens james holden....ik heb het gehoord...hee hooo (gelukkig waren ze binnen 30 min alweer vertrokken :D)

Enne 2 kolkie als jij wilt weten waarom ik sander k zo goed vind dan moet je daar zelf achterkomen, maar ik waarschuw je wel want als je tiesto al niks vind vanwege het opbouwen dan zou ik als ik jouw was me er niet teveel van voorstellen.
Eye-Riz
ik vind een goede opbouw juist tekenen voor een goede set!
heb echter zowel Sander als Tiesto nog nooit gehoord, tenminste, niet live in een zaal :)
ach ja, ik ben een van die stumperdjes die bijna geen enkele grote dj heeft gezien, behalve dan de techno dj's (en dat terwijl ik eerder voor trance ga!?!) zoals Billy Nasty, Carl Cox, Sven Väth, etc..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Privacy Statement