|
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik heb m'n foto's eindelijk ook online! :)
Check ze HIER!!!
En ik heb ook nog een aantal korte filmpjes, maar die volgen waarschijnlijk later op de dag.....
Met vriendelijke groet. |
mooie foto's!! ook goede kwaliteit van de digicam!!  |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TimeportE
marcel je had toch ook van de meeting een foto gemaakt?.. |
Ja klopt! Maar de kwaliteit was zo slecht, dat het niet de moeite waard was ze erbij te zetten. Maar ik zal ze anders zo nog wel effe posten, kun je het zelf zien....
| quote: | Originally posted by TimeportE
iig vet, vond het erg gezellig en voor herhaling vatbaar! :D
arnhemmers en nijmegenaren kunnen het wel goed met elkaar vinden, toch?? :) |
Waarschijnlijk niet alle Arnhemmers met Nijmegenaren, maar wij in ieder geval wel!! :)
|
|
| mr.marcello |
Kijk, deze waren het:
Maar ik zag al dat degene die JP had gemaakt (dezelfde als de 2e van mij), wel aardig gelukt was!
|
|
| magrec |
ff kes een verslagje dan maar ik verveel me toch maar (maar wel blij dat ik niet naar school moet vandaag :p)
Rond half 8 naar de bus gelopen zodat ik om half 9 lekker met de trein kon. In die trein zat basd en vrij snel had ik hem gevonden.
Op utrecht Amersfoort overstappen. Het was vanaf dat moment ontezettend druk in de trein vanwege een ongeluk tussen hilversum en baarn en iedereen moest via utrecht reizen. Op Utrecht aangekomen was het wachten op timeporte die niet 10 seconden later had moeten komen anders was de trein weg. Helaas was lucas niet bereikbaar de trein zat propvol en basd en ik moesten vanaf utrecht tot aan den haag staan :( op den haag CS stond al een hele meute ta'ers en met hen zijn we naar de statenhallen gegaan. Daar DJRV ff blij gemaakt met mijn gratis kaartje. Omdat we zo vroeg waren ging de entree lekker snel en binnen 5 minuten was ik al bezig met muntjes halen.
Binnen was het op dat moment behoorlijk fris. Sander kleinenberg draaide lekkere opwarm plaatjes. (eddie amador - psycho x girlfriend, die met die telefoon geluidjes enzo) Toch was hij voorzijn doen al behoorlijk stevig bezig. Het publiek (en daar hoorde ik ook bij) vondt dat niet erg technisch was het allemaal erg goed. Wat mij wel opviel was dat het licht behoorlijk slecht was. Dan bedoel ik niet de lasers maar gewoon de lampen zeg maar, erg zwaklicht kwam eraf, de lasers waren wel erg ok.
Sander kleinenberg draaide een zeer goede set, goed opgebouwd om toch wel al rond 12:00 bedrock - emerald en daar meteen achteraan beauty never fades te draaien. Na deze platen ging hij lekker door met knallen (scumfrog remix van iio, spork - freak like me [die nu skool break plaat met de vocals freak in the morning, freak in the evening, ain't no other freak like me that's screaming)
De wc's waren wat minder gelukkig was de wc die helemaal achteraan van de hal was behoorlijk snel heb dus niet langer hoeven wachten dan 5 minuten maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen er niet blij mee waren met de wachttijden.
Dat sander kleinenberg was gestopt en dat stef verder was gegaan is me niet meteen opgevallen maar dat was te danken aan stef want die ging gewoon verder waar sander was gestopt.
Tsja en dan het slechte (en het goede) nieuws dus dat PVD ziek was daar baal ik echt wel van...nog steeds...en zeker omdat ik nou niet echt gecharmeerd was van tiesto zijn set. Een paar lekkere platen maar er zat totaal geen geheel in. Ik heb behoorlijk veel rondgelopen om dat ik wist dat er een aantal bekende (niet ta'ers) vanmij rondliepen. Tijdens die rondjes wel veel leuke en minder leuke mensen tegengekomen (met als domper een jongen die door een stuk of 10 man een behoorlijk pak slaag krijgt..:( ) Gelukkig vond ik al vrij snel de mensen die ik zocht. 1 van hun werkt voor de BG (zal wel geen positief report worden :p) en die wist mij te vertellen dat paul van dyk 's middags al had gecancelled. Samen met hun ben ik naar de andere zaal geweest waar ken ishii stond te knallen.
De sfeer was een stuk beter daar en de muziek ook.
Stef die daar later draaide een zeer stevige tech-house,techno set had er wel zin in. Michel de hey draaide een redelijke set maar de sfeer liep met sprongen achteruit veel mensen out zien gaan, en nog er een beetje om kunnen lachen met iemand van id&d (info dance en drugs) omdat ik zei dat hij te laat was toen een jongen op een brancard werd afgevoerd :rolleyes:
Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt met mensen van ta (en kremlin en earth party peepz) en ander volk wat er rondliep. Alleen wel iets teveel minpunten en niet zoveel pluspunten.
Terwijl capital zeker één van de beste feesten van het jaar had kunnen organiseren. Een gemiste kans!
Maar goed ik denk dat iedereen nu wel de kwaliteiten van sander kleinenberg heeft gehoord en wat ze ervan vinden moeten ze zelf weten :p
grtz 2 iedereen (en voor een aantal tot de 30e) |
|
|
| TimeportE |
de 30ste.. dan is nexus toch? ik moet me daar nog eff op de mailinglijst zetten, op aanraden van eye-riz!! :) doe ik morgen.
ga nu naar huis dus....
*edit toch maar eff snel aangemeld :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
spork - freak like me [die nu skool break plaat met de vocals freak in the morning, freak in the evening, ain't no other freak like me that's screaming)
|
Die vond ik echt heeel erg stoer :D....moek gelijk ff downloaden :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Sabina
Joh Petrus..... leuke ondertitel heb je ;) :eyespop: |
Sta jij eigenlijk ook nog op een foto?? Ik heb jou niet gezien, ik had eigenlijk ff aan Peter moeten vragen wie je was.. |
|
|
| Partyhardy! |
super toffe foto's mr.marcello!! :cool: :)
en kan iemand misschien de namen van iedereen bij deze foto plaatsen;
wie is bijvoorbeeld dat meisje met die fluoriserende kleding? :eyespop: :eyes: :cool: :) |
|
|
| Beckham |
Dat meisje in die fluoriserende kleding is Ciska..
Heb die avond bij haar en d'r vriend thuis de pre-party gehad :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en kan iemand misschien de namen van iedereen bij deze foto plaatsen;
wie is bijvoorbeeld dat meisje met die fluoriserende kleding? :eyespop: :eyes: :cool: :) |
Dat grietje kwam er ineens bij staan toen de foto werd gemaakt..

Van links naar Rechts en Boven naar Beneden:
Odyne, Flipper01, ???, Teal'k, ???, Robin, Total w00t, Dj Lex, Jappio, Ciska, Dj Bazz, Smirnoff, ???, Basd |
|
|
| artist |
Yo mensen!! Ben je net twee dagen op dit forum KRIJG je gewoon een ticket voor Capital.... Erug relaxt mensen!! Moet daarvoor effe die maffe chinees Optimus bedanken. Applause voor hem;

T-WOot had mij zaterdag rond 1900 uur gebeld, zo van pak nu de trein en kom naar de statenhallen want je heb ook en vrijkaartje.
Kijk dat kun je dan gewoon niet weigeren. Had achteraf wel gebaald denk ik als ik niet was gegaan. Het was namelijk wel een heel relaxt feesje.. Boel van die maffe TA mensen ontmoet!!
Feest was ondanks PvD en wat rommelig sfeertje ( wat het wel weer een vaag sfeertje gaf=oke) goed... ( was effe wennen als je normaal alleen naar de zwaar goed georganiseerde feesten gaat van q-dance), is wel es een keer leuk voor de afwisseling!! Had tiesto voor het laatst op lowlands gezien... maar hij flikt het altijd weer om er een iets anders van te maken. Dat maakt hem zo goed denk ik. ( Hij moet alleen op houden met zijn eigen hitjes.....
Zo gasten volgend feessie is contact en volgens mij gaan daar weer veel mensen heen van hiero.. In iedergeval is er weer afgesproken met de TA's uit maasdam en partyhardy.... en dus voor jullie nog een maal dIT; HET WAS VET JONGENS,TX EN TOT SNEL!!!
 |
|
|
| DJ Bazz |
OK, hier mijn verslag
ik moest zat eerst 's ochtends werken, toen ben ik in de middagpauze ff naar huis gegaan, ik moest nog een mail krijgen weet niet meer van wie, maar goed ook dus ff langs het forum gegaan. zag ik daar dat een stel kaartjes overhadden, snel ff gePMd, gebeld en Dancetrend de rest laten regelen. helaas was mijn pauze snel om dus ik had niet alles kunnen regelen maar dat aan Dancetrend over gelaten. in de theepauze weer ff naar huis geweest, snel ff Dancetrend gebeld en toen werd bleek dat we dus toch heen konden. kaartjes waren geregeld (thnx Timeport & Flippe01!). toen ik vrij was om 5 uur snel naar huis gegaan ff alles geregeld over hoe en wat met de kaartjes en toen als een speer naar de bus. die bleek om 5 voor 6 te gaan terwijl ik hem om 5 over 6 verwachtte. dus toen weer naar huis, m'n pa ff lief aangekeken en zo dus toch gebracht naar het CS van Groningen. lekker crossen met 130 over landweggetjes waar je 80 mag en m'n pa maar droge opmerkingen blijven maken:)
Op het station aangekomen, waar ik met Dancetrend had afgesproken, snel naar de burgerking voor wat hamburgers (1e eten sinds m'n ochtendpauze :) ). toen direct naar de trein die ook op vertrekken stond. net de trein gehaald met de hamburgers in de hand. plekje uitgezocht en bijna 3 uur gewacht om in Den Haag aan te komen.
daar aangekomen eerst zo snel mogelijk ff wat eten en drinken halen, we zagen een burgerking, maar Dancetrend zag ook een AH, dus toen daar maar ff geshopt. bolletjes en wat drinken gekocht. toen we net op zo'n bankje in het station zaten, zag ik Partyhardy, Optimus en Tijs08 staan, dus toen daar heen gelopen. bij de groep aangekomen gingen om 22.00 naar de statenhal met de tram en hebben daar ff gewacht op Flippe01.
Eindelijk binnen, direct ff alles geinspecteerd, waar zat die chill-out nou verdomme!? bleek dat dus gewoon die bankjes te zijn. toen maar de zaal ingegaan en ergens vooraan gaan staan waar we met Flippe01, Mr.Marcello en Odyne + nog een kameraad zagen. daar in de buurt wat mee gedanst op SK en om 0.00 naar de chill-out gegaan voor de meeting, daar waren echter alleen de TA'ers die we bij het station zagen. toen achter iemand aangelopen, weet niet meer wie, waar we nog meer TA'ers zagen. daar zowat de hele avond gestaan.
toen het afgelopen was, direct ff afscheid genomen van de TA'ers die er nog stonden en snel een bus gepakt naar het CS. daar zagen we nog een stel TA'ers maar heb ze niet meer echt gesproken omdat ik er eerlijk gezegd te lam voor was. om 7.38 eindelijk de eerste trein terug richting het noorden om ongeveer 7.25 de trein in en het 1e uur naast een hockey-doos gezeten die zich nog ff aant opmaken vanaf Den Haag tot en met Utrecht. om 10.15 kwamen we eindelijk bij ons Station aan en gelukkig kon ik gelijk de bus terug nemen naar mijn dorpie dus was om ongeveer 11.00 thuis. direct maar ff gedoucht en wat gegeten en toen m'n nest maar ingedoken
Muziek: 7, ze draaiden allemaal wel lekker in de Mainzaal maar niet erg goed vond ik. alleen wel heel erg balen dat Paul er niet was :(
Geluid + Licht: 7,5 heb vrijwel op 1 plek gestaan, dus kon niet goed over het geluid oordelen, de lasers zagen er iig wel gaaf uit:)
Sfeer: 7.5, was wel goed, maar niet meer dan dat, verder geen vechtpartijen gezien, alleen veel van die uitsmijters heen en weer zien lopen.
Aankleding: 8, zag er netjes uit, deed me eerlijk gezegd denken aan Massive, vorig jaar in Groningen (m'n 1e feestje :) )
Wachtrijen: 8,5 heb bij elkaar nog geen 5 min gewacht.
Eten + Drinken: 6,5 was wel wel goedkoop relatief gezien, maar je moest soms wel erg lang wachten
WC's: 4, toen ik de 1e keer heen ging, vroeg op de avond, heb ik niet hoeven te wachten, maar de 2e keer was een drama.
al met al een dikke 7 denk ik.
voor de rest was het tof met de TA'ers alleen jammer dat ik niet iedereen heb gezien
Dit was em :) |
|
|
|
|