return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 35)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ga niet heen, ik twijfel nog steeds maar het is nu ongeveer voor 80 % zeker dat ik niet ga:(

je gaat spijt krijgen :p
basd
Inderdaad... dit MOET echt gewoon wel een vet feestje worden..
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
euh ik geloof dat ik a.s zaterdag maar alleen ga :p
de ski hut is ook open in den haag timeporte :p
Hmm zulke woorden mogen niet geuit worden in mijn bijzijn....

(ik weet niet wat er dan met je gaat gebeuren als je die woorden in je mond neemt :whip: :whip: :D ;) ;)

whehe... we zullen zien!! alleen zullen ze geen breezer hebben sinds er een smirnoff talent room is.. ! :(:p

wn justin jij gaat gewoon mee gozer!! word gezellig.. komt kolkie nu wel of niet!!

bazz gewoon gaan.. word gezellig

iedereen moet gewoon komen, geen smoesjes.. :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by TimeportE
komt kolkie nu wel of niet!!

dat hoor ik vanavond :p :p
basd
Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH)..
ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen :)

grtz
Smirnoff
quote:
Originally posted by ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de bla
bla
bla
bla
bla
bla

grtz

komt allemaal wel goed ! :D
ryo
quote:
Originally posted by Smirnoff
komt allemaal wel goed ! :D

hahaha mooi! ik ben gerust gesteld :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen :)

grtz

Met dank aan de post van pertus:

Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement.

Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden.
ryo
quote:
Originally posted by MaGiK54
Met dank aan de post van pertus:

Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement.

Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden.

owkee bedankt, khad iets beter moeten lezen!

magrec
quote:
Originally posted by basd
Gaan er nog meer mensen uit de richting Enschede met de trein? Zo ja, hoe laat en zo? Ziet er naar uit dat ik in mijn eentje van hier uit ga (vriend van mij komt uit NH)..

you've got a PM ;)
Access
Whehehe ... kreeg 't ff benauwd toen ik m'n kaartje nie kon vinde :toothless :toothless
Maar hijs gelukkig weer terecht :D

Jah ... khep d'r zin an !!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Privacy Statement