|
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| John |
ik was al om half 12 wakker:p...maar mn internet doet et nu pas...ff mijn reportje:
21:45 dordrecht
met m'n moeders oto naar lindsey gerede, daar nog ff gauw de routebeschrijving uitgeprint die ik vergete was en we achter af niet nodig hadden:p om 22:30 naar den haag.. en in den haag maar 1 keer fout gereden...stonden we ineens voor madurodam..hmmm:)
11:15 parkeer garage.
10 EURO.. godverdomme ik kan niet meer achteruit nu... 10 euro om de auto te laten staan:whip: maar ja..nix aan te doen.
11:30 rij
pfffffff wat kut.. stervens koud omdat onze jassen nog in de auto lagen, maar gelukkig halverweg aangesloten, dus na 15min wel binnen:)
11:45 binnen - sander kleinenberg
na alle gebruikelijke irritaties dus eindelijk binnen:) zag er mooi uit, beter dan met veronica beachpower 4 jaar gelee:D beetje rustig nog.. maar ja iedereen stond nog in de rij natuurlijk.
muziek was wel lekker...geen idee wat voor stijl et is..kon ook geen een nummer eigenlijk:)
geluid was goed en hard (oor nu: pieep) waar wij stonden (op zon midden podium) en der was nog zat ruimte om uit ons dak te gaan:D (net zoals de hele avond eigenlijk wel)
de lasers waren VET!! de rest van de belichting was ook zeer goed.
videowalls meestal ook, maar doodgaande mense vind ik nou niet echt passen bij een trance feest..geef mij die watervalletjes maar:)
publiek was vrij apart..veel 30+ stelletjes enzo. no offense natuurlijk;)
00:15 sate
lekker:) jammer dat je die draadjes (ben ff de naam kwijt) niet kan eten zonder vork........:p
1:00 tiesto
hmm geen tiesto.. tiesto kwam toch om 1uur? half 2 misschien..hij staat ook in de rij buiten zeker...
2:00 tiesto
eindelijk tiesto:) maar eerst 'the bad news':whip: :whip: :mad:
paul van dyk ziek? hij moet wel heel ziek zijn geweest dan om niet te komen.....watje:p maar ja tiesto iets langer bleek ook leuk te zijn:) ik vond zijn set beter dan die van SK...hij draaide lekkere nrs en vooral nightivision - believin (j&r remix) was eeeerug goed:)
3:30 playstation 2
tekken 4!! jammer dat ik de zon beetje ieder potje verloor van lindsey (ik had een kutcontroller:rolleyes: ), maar et was toch wel ff lache:D derna ff naar dat verhoginkje om nog wat leuke plaatjes te schieten (die ws toch mislukke maar ja...) en toen nog 1 potje tekken 4 doen om daar ook nog een foto te maken en derna weer verder danse:)
5:15 michel de heij (toch?)
niet echt mijn favo dj, eerste plaat klonk wel lekker maar volgens mij zat er een krasje op ofzo..? ff et rolletje volgeschoten nog emt debiele fotos en toen richting huis..
kwam vlak voor de uitgang magrec tegen:) en die bracht me naar jappio, djsuez, funkeinsatz en 303 dacht ik.. heel ff geouwehoerd met jappio..maar toen lazerde de tafel in mekaar, dus was et een teken om naar huis te gaan:)
5:30 parkeergarage 2
kut..waar stond de auto ook alweer. totaal geen idee meer waar we vandaan kwamen, maar na 10 minuten rondjes rennen toch gevonde:)
om half 7 thuis..
paul van dyk ziek was de grootste tegenvaller:(..die had ik toch nog wel eens een keer langer willen zien draaien dan die 4 platen op de love parade main stage:D
tiesto was de man van de avond voor mij en sander kleinenberg op 2 (meer heb ik er ook niet gezien..:p) had er wel iets meer van verwacht (PvD!), maar het was toch een zeer geslaagd feest moet ik zeggen:).. nou maar hope dat mn fotos gelukt zijn:)
edit: heb trouwens geen vechtpartijen gezien... alleen een paar irritante mensen die tegen iedereen aan dansen enzow. maar 1 zon kerel werd er later uitgeflikkerd:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by John
5:15 michel de heij (toch?)
kwam vlak voor de uitgang magrec tegen:) en die bracht me naar jappio, djsuez, funkeinsatz en 303 dacht ik.. heel ff geouwehoerd met jappio..maar toen lazerde de tafel in mekaar, dus was et een teken om naar huis te gaan:)
|
Ja, leuk om nog ff met je gesproken te hebben John :) En die tafel die was inderdaad niet echt stevig meer haha, maar goed
Leuke vriendin heb je ook :) |
|
|
| ryo |
| Ik vond het wel een geslaagd feest, helaas meeting gemist, daarna nog wat rondgekeken of ik mensen herkende, maar aangezien ik niet echt iemand ken van TA werd dat een beetje moeilijk. Eerste keer SK vond ik echt goed! Beste set van de avond naar mijn mening, heerlijke opbouw en zoals hier al eerder vermeld, toegankelijker dan ik had verwacht. Grootste teleurstelling uiteraard PvD, nou ja GEEN PvD... Tiesto draaide wel oke, niet echt fantastisch, maar goed genoeg vond ik. Michel de Hey, mwah mwah, niet echt mijn favoriete muziek, die gast in de kleine zaal die afsloot was wat leuker naar mijn mening. De wc's, tja, tis al genoeg gezegd hier, dat was echt een geweldig succes, ik was eerst naar die bij de ingang gegaan, maar die rij was me toch wat lang, er lagen er nog 2 naast de gang richting kleine zaal ongeveer, daar viel het wel mee toen ik ging, waren er wel maar 2, 1tje zonder licht, dus constant deur open, dus alleen door heren gebruikt, die andere, nou het zag er niet echt meer fris uit, maar wat wil je ook anders. Het publiek, tja, voor het grootste gedeelte vond ik het wel oke, lopen altijd paar van die figuren rond waar je van zegt, waarom. Gelukkig niks meegekregen van vechtpartijen of flauwvallen, dus dat viel ook weer mee. Geluid vond ik wel lekker, zolang je tussen de boxen bleef, werd wel aardig wat gerookt:) kweet niet of dat toevallig iemand van TA was die me een joint aanbood, maar in dat geval: bedankt! maar ik rook niet enzo :) Al met al vond ik het een geslaagd feest, zeker gezien het feit dat we 3 gratis kaartjes hadden, totaal 7 uur in de trein gezeten, met 7 keer overstappen, maar ik vond dat het wel waard :D |
|
|
| DjSuez |
zo, ik ben met 45 minuten vertraging ook weer op me kamer aangekomen...:whip:
Ik vond het wel een gaaf feessie, en zeker met alle TA's erg gezellig!! Ik noem een Smirnoff...:rolleyes: :D :D
Echt zwaar kut dat Pvd niet kwam opdagen, maar dat spreekt voor zich en over de WC hoeft ook niets meer gezegd te worden, behalve dat er een of andere bezopen delftenaar me bijna begon te slaan mdat ik niet keihard hand in hand met em wilde zingen tussen alemaal haagse hopjes, om het maar even zo te noemen...:toothless
Het was lichamelijk niet zon best feest voor me, k had last van een blaar op me linkervoet, en ik was al moe en ziek, dus er ging zo nu en dan wat langs me heen, zoals Iris die heel vriendlijk hallo zegt, en ik met me botte knar reageer met "en jij bent?"...kon beter dus, net als Odyne, ik ben van plan om de volgende keer iig meer tegen je te zeggen dan alleen "we gaan dervandoor..". maar goed, tot zover me sociale blunders, ik heb het erg naar me zin gehad met de TA's, tis net een grote familie...(bladiebla cliche cliche..:rolleyes: :p)
De terugreis viel me echt heel erg mee, ik was al om half negen thuis, in tgenstelling tot de normale 10 tot 12 uur, maar dat kwam naturlijk door de locatie...
en idd, zoals lex het zei:
Verwacht: 9
Rèeëéel: 7 |
|
|
| TimeportE |
keej nu komt dus mijn verlag! :D
ik vertrok om 20.00 uur met de bus naar de trein, met de trein naar utrecht waar ik nog net op de trein naar den haag kon springen (leuke spanning met magrec die door telefoon schreeuwt dat ik in de trein moet springen! :D
toen den haag centraal, staat grote groep mensen, en herkende party hardy .. bleek grote groep Ta's te zijn.. geplant?
naar statenhallen, kleine rij.. eff ook nog kaartje voor bazz gehaald. en munten halen.
ik had dus best wel mazzel, ik geef 10 euro en zeg dat ik nog 10 euro wil bij pinnen. veel gehannes.. krijg ik 25 munten in mijn handen geduwd! :D
toen eff lekker wezen spacen op sander k. heerlijke set! grote groep ta's bij elkaar was ook erg vet!!! (grootste pro van de avond!) echt iedereen ging helemaal los op sunshine van thomas en filderheadz, niet meer normaal!!!
toen grote terleur stelling dat paul van dyk nie kwam.. tiesto zette een redelijk goede set neer. meestal goed gemixed, verbaasde mij eigenlijk! :D
toen nog michel de hey, stuk gezien.. toen naar huis gegaan.,. alleen geen treinen tussen, tilburg en eindhoven :( . kwam ik aan op centraal. geen bussen naar mijn kamer (zou een uur moeten wachten) dus ben ik met grote tas en al naar huis gaan lopen (40 minuten! :()
leukste vand eavond was zeker de grote meeting van ta's (de officieele meeting's (hij was blijkbaar op 12 en half 1 :D
) was kleiner). veel vette lui ontmoet, ben van grootste deel weer echte naam vergeten (voeg me eff toe msn ofzo, [email protected])..
veel lol met tijs08 en jappio, vrouwtjes spotten en fotos maken (was daar erg goed in, heb voor dancetrend, marcello, jp veel fotos lopen maken! :D), te'alk goede gozer, veel mee lopen lullen! arnhem crew marcello, flipper en odyne.. was gezellig, veel lol, lekker gedanst! nog eff gepraat met donna en eye-riz, en vele andere ta's!! btw misschien kwam ik dronken over (Dat was ik ook) maar normaal ben ik echt een normale gozer hoor! :D
alle ta's die ik heb gezien: suez, dj lex, magrec, little theseus, eye-riz, donna, rv, trancefool, jp, netx and manu (nice seeing you two! :)), optimus, jappio, tijs08, total woot (+maat die 2 dagen ta is.. jaja heb het onthouden), odyne, marcello, flipper, petrus, dj bazz, dancetrend, three one three (zo iets), leander, basd, te'alk, en nog meer als ik die vergeten mag zijn! :D
TA's het was een vet feest, mede dankzij jullie, BREEEZAAAHHH! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
Ík kwam hem op mijn marathon door de statenhal tegen in de hal bij de wc's :)
Volgens mij stond ie toen nog in de rij of niet eieregooie?? |
Mja klopt :whip:
Kheb geloof ik 5 TA's gezien buiten degene waar ik mee was... Petrus, Donna, Onno, Leander en Magrec... En ik nog opletten of ik geen Bob de Bouwer T-shirt zag... maar ut heeft niet geholpen...
Maar ik heb ut toch wel naar me zin gehad... :D
Grtz! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Het was leuk, meer niet! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by DjSuez
net als Odyne, ik ben van plan om de volgende keer iig meer tegen je te zeggen dan alleen "we gaan dervandoor..".
|
hehe, tja, ik wist nie zeker of je ook van TA was, maar ik had je ook wel ff aan kunnen spreken, maar ach ;) volgende x beter, nu weet ik iig wie je bent :D |
|
|
| Shadow |
wij kwamen om 00:30 aan na een keer verkeerd gereden te zijn en we opeens voor het kurhaus stonden :) Maar toen we die rij zagen zijn we maar in de auto blijven wachten, was een stuk gezelliger en een stuk minder koud. Om 2:30 gingen we nog maar eens een poging wagen en toen was heel de rij al weg en konden we meteen doorlopen en konden we het grootste gedeelte van tiesto nog meepakken.
In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Tiesto een erg goede set draaien. Er zaten een paar mindere stukjes in maar ik heb echt een boel knallers voorbij horen komen die ik eigenlijk nog niet kende. Ik begrijp dat het niet op de radio is uitgezonden dus er zal ook wel geen cue file bestaan. Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Shadow
Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
DJ Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
Green Martian - Wizardry
Nightvision - Believin' (J&R Remix)
Body Shock - Rock This
Dat waren zeg maar de 'nieuwere'. Ja, en z'n slot nr. maar daar weet ik de naam niet van... |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by Shadow
Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
Uit m'n hoofd: umek - gatex, tiesto - lethal industy, green martian - wizardry, accadia - blind visions, tomcraft - loneliness, mark norman - faith, viframa - crystalle, andain - summer calling airwave rmx, d*note - shed my skin airwave rmx, plastic boy - silverbath, nightvision - believin, yahel - sugar 1, cj bolland - the prophet,komakino - man on mars, tiesto - urban train. Das het wel voor zover ik me kan herinneren van wat ik kende.
Grtz |
|
|
| DJ Bazz |
| was wel leuk feestje, veel TA's gezien, alleen een heleboel namen weer kwijtgeraakt, verder komt er morgen wel ff report |
|
|
|
|