|
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Leuk feestje, gigantisch minpunt waren de wc's.. Gewoon een rij van eeh half uur. Gelukkig hadden ze nog wat vrije muren over gelaten :D
Verder wel gezellig, jammer dat Paul van dyk nie kwam, maar Tiesto maakte wat mij betreft met zijn set een heleboel goed. De aankleding was goed, en ik heb me helemaal dood gelachen om smirnoff :)
Al met al wel een leuk feestje :)
hoor nu nog een piep :eek: |
|
|
| kolkiewolkie |
hmmmz, ik moet zeggen dat de pics meer sfeer uitstralen dan de gemiddelde reports hier... magoed, er zijn nog iets van 20 mensen die nog geen woord over het feest gezegd hebben dus misschien wordt het nog wat... :p
en geen pvd... das HEEL naar (dwz zon gegeven zou PERSOONLIJK mn avond stevig verneukt kunnen hebben)(magoed, ik ben benieuwd naar de rest :) ) |
|
|
| Dj Lex |
Heb ook niet echt zin om een mega verslag te typen.
SK draaide een lekker setje. Dacht dat het echt 3 uur kut zou worden, maar dat viel gelukkig super mee. Draaide best een lekker toegankelijk setje en het was leuk met een grote groep TA'ers op de vloer.
Daarna Tiesto om 2 uur. Vond het al erg gek en toen hoorden we ook dat PvD dus niet kwam. Baalde als een stekker. Had voor mij de man van de avond moeten worden. Zijn sets zijn zo goed meestal en dan dit. Grootste domper van de avond. Naja ik vond Tiesto zijn set wel leuk in tegenstelling tot wat anderen. Vond het toch wel een goede set die die neer zette, jammer dat ie nog steeds Lethal Industry draait. Naja Tiesto sluit af om kwart over 5 en toen technoman Michel de Heij.
Vond hetw el aardig in het begin was het wel leuk. Goeie platen, maar het werd steeds eentoniger en monotoner. Dus we gingen om half 7 al weg, maar toen we onze jassen aan het halen waren stopte de muziek al, dus was wel lekker getimed aangezien we nu zo buiten stonden.
Al met al een aardig feest, maar lang niet wat ik vantevoren gedacht had. Ze hadden veel meer wc's moeten hebben. Pleur gewoon 20 chemische toiletten neer ofso dan. Ook een beetje agressieve sfeer hier en daar en heb er echt veel out zien gaan. Met brancard afgevoerd. Ongelooflijk dom maar ja. Oh ja en de vloeren werden errug glad
Verwacht : 9
Reeel: 7 |
|
|
| Little Theseus |
T was gister echt een SUPER feest, tot aan 2 uur 's nachts zeg maar. Voor die tijd pre-meeting gehad, veel mensen gesproken en een Sander Kleinenberg die ronduit zalig draaide, maar na SK was t voor mij ff minder leek wel; overal enorme wachtrijen, je mocht de kleine zaal niet in en overal aso hagenezen met een oerlelijk haarmatje. Ik was trouwens blij dat ik m'n geelgroene brasil shirt aanhad; zijn ook de kleuren van ado dus mij zouden ze iig niet meppen. Veel opstootjes gezien + vechtpartijtje - en ik moest even opnieuw nadenken wat ik op een feest deed waarvan de dj waarvoor ik gekomen was niet kwam opdagen... toen ik eenmaal over m'n pvdippie heen was ging het wel weer, met dank aan Tin. Michel en Ken Ishii draaiden lekkerrr (sunshine!!). Tijs draaide ronduit kut, pas na handjesindeluchtlethal industry draaide hij een stuk minder erg.
Ik werd trouwens gek van die mc die Tiesto de worlds number one bleef noemen, die titel stelt bijna niks voor, het zegt alleen maar dat hij op dit moment de populairste is.
Genoeg gezeur, ik kan zo veel langer doorgaan en dat wil ik niet: Het feest had ook goeie kanten en het was zwaar relaxed dat ik de auto van m'n ouders meehad.
Op naarrehh.. Innercity! (woei! Sander Kleinenberg als afsluiter!) |
|
|
| Donna |
| muhahah ik geef geen toestemming voor die foto!!!!:P |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
muhahah ik geef geen toestemming voor die foto!!!!:P |
welke.. Deze?
:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Access |
Mogge !!! :D
Jah, twas wel 'n geslaagd feestie ...
HEEL erg jammer dat PvD er nie was, toch wel 'n beetje voor hem gekome ... maar helaas :(
ZWAAR triest was die ernorme rij voor de deur, we hebbe d'r geloof ik wel 'n dik uur in gestaan ... uiteindelijk waren we pas om 1 uur in de zaal 
Dus nog net 'n uurtje SK kunne meepikke, en hij draaide lekker, kwas meteen in de stemming :)
Ook erg jammer dat we dus de meeting hebbe gemist, maar toch nog 'n paar TA's gezien hier en daar ...
Die MC was idd ook erg irritant, maar kvond 't wel prachtig dat Tiesto's plaat bleef hange kort nadat die MC weer es riep dat Tiesto nr1 was, 't had wel wat :D
Nog ff weze chille naast de munstjes-hokjes bij de chill-out ... werde we goed verwent door die mense die voorlichting gave e.d. ... hartjes snoepjes roeleren :D
Daarna weer keihard beuQe op Michel de hey :) ... en zwaar bale toen 't al om half 7 was afgelope :( ...
Dus jah, twas wel 'n geslaagd feestie :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
welke.. Deze? |
Of 1 van deze soms? :p

Met vriendelijke groet. |
|
|
| TranceFool |
Ik ben ook net wakker. Zoals iedereen al heb gezegd echt zwaar kut dat PvD niet kwam, was eigenlijk de man waarvoor ik naar het feest was gekomen. Kwamen om kwart over 11 aan bij de statenhal, hebben ze dr gvd 6 poortjes neergezet voor iets van 8000 mensen :( , lekker slim maaja, 45 min in de rij gestaan. Gelukkig verliep de garderobe vlekkeloos. Maar goed het was iets over 12 en ik had daardoor weer de meeting gemist, tenminste veel stonden er nog....toen de plek gevonden waar iedereen beetje stond dus dat kwam helemaal goed. Sander Kleinenberg sprak mij erg aan, had ik niet verwacht eigenlijk. Draaide erg lekkere muziek en was goed dansbaar. En tegenstelling tot veel anderen hierzo vond ik Tiesto zijn set echt heel erg goed :D, echt veel lekkere nummers. Beetje jammer van Lethal Industry idd. Die Tiesto remix van Gatex vond ik eigenlijk niks toen ik em altijd hier thuis luisterde, maar moet zeggen dattie er daar toch aardig in knalde. Michel de Hey draaide zoals verwacht ook erg lekker. Wc's waren idd kaks geregeld. Ik heb alleen heel verbaasd staan kijken op een gegeven moment. Iedereen heeft het erover dat die vloer zo plakt maar nou weet ik waarom. Ik zag een gozer, midden op de dansvloer die gewoon ff op de vloer stond te pissen, gewoon lekker in de zaal :eek: :nervous: . Was om 6 uur weggegaan
-punten:
- Geen PvD :(:(
- Wachtrijen plee's en ingang
- Niet uitgezonden (?)
+punten:
+ Goeie muziek, vond alle setjes erg lekker
+ Geluid was erg goed vond ik, zit nu met een flinke piep
+ Lichteffecten erg mooi
+ Bussen goed geregeld
Als PvD er had geweest had het bijna helemaal top kunnen zijn voor mij. Toch zeeer geslaagd feest :)
Oja....ik moet echt dat een na laatste nummer hebben van Tiesto, wattie voor Gatex draaide :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Optimus
Whaaaaaaaaaaaaaa:eek: :eek: :eek: :wtf:
wat moeten alle TA's wel niet denken van me?:D |
je doet het zelf hoor ;) bij de weg: wat ze moeten denken? bedenk dat zelf maar ;) |
|
|
| Eye-Riz |
mijn beleving:
ik heb echt een leuk feest gehad! We waren vroeg (half 11) en konden gewoon doorlopen, zowel bij entree als bij jassen. Het was wel verrekte koud, maar dat is op te lossen: goed veel dansen. binnen 15 minuten had ik het warm.
Ik vond SK heerlijk draaien. Tiesto heb ik niet echt veel van meegekregen, maar wat ik hoorde vond ik erg oke, behalve inderdaad dat laatste hitjes-uurtje. En Michel trek ik niet, ik vind zn platen over het algemeen saai. Ken Ishhi heb ik helaas pindakaas gemist, maar dat komt nog wel. Ik vond die gozer op het eind in de kleine zaal ook erg lekker draaien!
Verder heb ik weinig meegekregen van vechtpartijen etc. Ik hoorde wel dat ze er waren, maar was blij dat ik ze niet zag. Dr liepen op zich ook vrij veel asocialen tussen, dus t verwonderde me niet echt. Alleen vraag ik me dan altijd af wat je op een FEEST doet dan. En WAAROM ze vechten? Jezus, als iemand vervelend doet, ga je toch gewoon 10 meter verderop staan? snap dat principe van knokken niet.
Over wc's: tuurlijk, kut geregeld. erg slecht zelfs. en dat barwerk was ook te triest voor woorden. maar je weet dat je dat kunt verwachten op zo'n avond. lullig voor je als je vaak naar de plee moet, maar helaas.
en licht/geluid: ik had er niet veel anders van verwacht. Maar komt misschien ook omdat ik WEET dat ik erg hoge eisen stel (NEXUS!), en dat daar bijna nooit aan voldaan wordt. dus daar hou ik rekening mee zodat ik niet op zo'n avond tenenkrommend in mijn schoenen sta...
tis maar wat je er zelf van maakt mensen, ik heb in ieder geval een topavond gehad, fijne mensen gezien en gesproken en lekker gedanst! |
|
|
| Odyne |
ik vond t al met al wel een leuk feessie! er waren natuurlijk min en plus punten, maar heb mezelf uitstekend vermaakt! leuk om eens een boel mensen te ontmoeten van TA :D
ben benieuwd naar alle foto's :D |
|
|
|
|