return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 
The Big Capital Party - Nov 9th 2002 (pg. 44)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Half twaalf konden we in de rij aansluiten om vervolgens kwart over twaalf binnen te zijn. Op zich klote, maar ik vermaak me altijd wel in dit soort rijen, gelukkig was het droog. Helaas hierdoor de meeting gemist, alleen Donna en Tijs08 ff gegroet om vervolgens de zaal te inspecteren en wat te drinken te halen. Prijzen vond ik niet hoog voor een smirnoff ice 4 pleuros vind ik een koopje, hier mag een gemiddelde tent een voorbeeld aan nemen.

Half uurtje Benny en Laidback Luck meegepikt en die brachten ons aardig in de stemming om vervolgens naar Paul van Dyk te gaan om 1 uur. Ondertussen had ik Optimus nog voorbij zien sprinten. Voordat ik kon reageren was al weer uit het zicht.

Om half twee nog geen Paulus en doen had ik al zoiets die komt niet. Ik begon van SK ook genoeg te krijgen, goeie muziek maar niet voor uren en helemaal niet als je ongeduldigd wordt om Paulus.

Twee uur de bevestiging dat Paul niet kwam, balen. Tiesto begon en ik moet pissen, sta ik godverdomme 20 minuten in de rij om te pissen, echt schandelijk. En dan nog het lef hebben om 50 eurocent te vragen, echt schoftelijk. Pleur een paar pisdriehoeken neer en een stel dixies en het probleem was opgelost. Dit was echt zwaar bagger geregeld.

Na het pissen heb ik nog 2.5 uur van Tiesto kunnen genieten, heb betere sets van hem gehoord, maar we waren met een groepje van 10 flink aan het springen, dus heb me uitstekend vermaakt.

Nog een drie kwartier van Michel meegepikt om het af te sluiten om vervolgens met een voldaan gevoel naar de auto te lopen van een kameraad. Heb een kwartier in een deuk gelegen, want een stel schijtlijsters hadden zijn hele auto ondergescheten, zag er echt niet uit, big phun.

Conclusie:
minpunten:
- pissen was zwaar klote geregeld
- Paul van Dyk ziek
- meeting helaas gemist door de rij buiten

Pluspunten
- Benny en Laidback Luck
- Tiesto
- drank vond ik goed geregeld, zowel het wachten als de prijs
- veel vrienden aanwezig altijd gezellig
- de schijtlijsters, whoaaaaaaa :D
T.H.C.
Ik ben nu net thuis, heb al een ruime anderhalf uur slaap gehad om vervolgens door mijn kleine neefje bruut uit de eerste remslaap te zijn gehaald.Ik moest maar opstaan.:whip:

Wij waren ook erg vroeg al binnen en ik vond het geluid in de main erg tegenvallen, je had in die hal maar een paar vierkante meter waar het geluid wel aardig klonk.(als je niet met je kop vlak voor een box wilt staan)
Ik was er al snel achter dat ik deze nacht veel in de Smirnoff Experience Room zou zijn,(niet alleen om het geluid)In de main wel wat stukken van Sander Kleinenberg meegekregen, best leuk.
In totaal best goed kunnen vermaken deze nacht, al was de sfeer in de main niet echt om over naar huis te schrijven, ik heb wel een vechtpartij gezien er werd iemand flink op zijn hoofdje gestampt.
Ik snap niet wat deze mensen op een feest doen, erg ziek.
Het was wel goed geregeld met het aantal mensen dat in de kleine room toegelaten werden, ik stond gelukkig binnen.:D
Mischien ook iets te hoge verwachtingen gehad maar wel lekker kunnen vermaken.
Teal'k
Ja Ja.. ik ben ook weer onder de levenden :)

Veel te zeggen heb ik niet echt.. wel: LEUK dat ik veel TA'ers ben tegengekomen enzow :) ik herken nu nog steeds maar een man of 10-15 maja :) Ik heb me gewoon zeer goed vermaakt (drank maakt meer leuk dan je lief is).. Verder goede muziek gehoord, flink gestampt en gebeest.. verder eigenlijk weinig problemen gehad.. alleen met de plees :D (hoefde toch maar 1 keer).. verder sja.. voor de rest was voor mij goed geregeld :D lekker bussen en om half 9 thuis :)

Mja.. WE NEED MORE PARTYPICS (en nee.. geen party) :D

Volgende keer probeer ik wat meer gezichten bij namen te onthouden, want dis echt niks :D

PS TimeportE, paas ff je MSN man, dan gaan we keer zuipen in de stad :)

PS2 Eye-riz, hoe zit dat met dat nexus (lijk me wel cool :D), maar waarschijnlijk moet ik dat ff in die andere thread vragen???

Laters :)
MaGiK54
http://www.styxx.nl/drinkenendansen/show_foto.php?id=204

Degene met "konijn-oren" ben ik, de rest zijn vrienden, kennissen en collega's.
Blik
quote:
Originally posted by Flipper01
Deze mensen heb ik niet gezien, waren volgens mij ook niet op de meeting?? Volgens 'iemand' lag Blik zelfs al om 22 uur in bed, of zat hij in de kroeg :p

hahahaha WIE HEEFT DAT GEZEGD!!!

ik was idd niet op Capital, kut dat PvD niet op was komen dagen
jploveparade
Ik heb 90 fotos online gezet van de 265 die ik genomen heb:

HIERO KLIKKE

Lekker makkelijk met thumbnails etc etc

De video van 60 seconden: download
jploveparade
Kleine selectie

:D :D :D

magrec
whaha super foto's jp :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 
Privacy Statement