|
טי אל וי (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
דייי אלעד אני מסמיק
תמשיך... |
|
|
| MasterP |
צח יא כלי עולם
אבל דוגרי יש אמת בדבריו
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עכשיו עוד דבר מישהו אמר כאן שבנות חרמניות כמו בנים
אתה טועה בגדול
בנות חרמניות פי עשר יותר מבנים וזה בדוק מחקר מדעי של אדם קראוס למי שמכיר.
אין לך מושג כמה בנות יש לי בשיכבה שרק רוצות זין ומזדיינות כמו שפנפניות
יש לי ידידה שאישית מורידה סרטי פורנו ואין לך מושג כמה בנות עושות את זה
אין ראסמי בנות זה עם חרמן
אתם חושבים שבנים מאוננים הרבה
בנות בכל הזדמנות מכניסות איזה מלפפון... |
חחחחח שרוט האדם הזה... משהו מטורף!!!
מי מזדיינות מהשכבה שלך כמו שפנפניות... שגר אותן אליי ;)
ודרך אגב... מתי ראיתם את ההיא בדרך חזרה מכיפה?
אחרי שירדתי אצל ידידה שלי? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רגע רגע רגע אתה מדבר על ההיא שראינו בדרך חזרה מכיפה מורן?
אתה רציני שהיא מזדיינת?
למה היא ידידה מה זה טובה שלי אולי אני יביא בה....
|
לא זאתי אחי
:)
אחת אחרת לא משנה סתם איזה מישהיא ...
וצח אחי - אנחנו צריכים לדבר יותר - תכיר לי את
הבנות האלה שאתה מדבר עליהם מה נסגר פה !!!
באמא ש'ך צח אני לא צוחק ! |
|
|
| MoSH_MaN |
הלו כבר קבעתי שאני בא אליו
;)
זה כבר לפני כמה חודשים
אבל זה צריך עכשיו לצאת לפועל
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכל אופן - אלונה זה שטויות במיץ
סתכלי מתחת לאף שלך ותמצאי כאלה בגיל שלך שנורמלים ונראים סבבה ...
אין מה לעשות - תאמיני לי אין לי אינטרס להגיד את זה
אני כבר לא תיכוניסט אבל מה לעשות ככה הדברים
זה מושך אותכם - מישהוא גדול ... תמיד תתיחסו אליו אחרת מאשר למישהוא בגילכם וזה שמראש את אומרת "הרוב ככה והרוב ככה" זה ישר כבר
כאילו פסלת מראש - תביני זה כבר תת-מודע כבר מראש את באה
במחשבה כזאת ...
|
זה לא שאני לא יוצאת עם כאלה בגי שלי, זה ממש לא נכון.. יש לי מלא ידידים מהשיכבה , בגיל שלי ואיפלו מתחתי וזה לא שאני לא נהנת להיות איתם.. אני פשוט לא רואה אותי איתם ביחד.. כאילו אחרי כל מה שהם מספרים לי על חברות שלהם וכל הסיפורים האלה, ואל דרך המחשבה שלהם על בנות ובלה בלה בלה..
אחרי כל זה אני פשוט לא רוצה לצאת עם כאלה, מה לעשות.. ונכון אני רואה מישהו גדול אני מתייחסת עליו אחרת אני לא מכחישה.. אבל זה רק בגלל העובדה שיצא לי להכיר הרבה מבוגרים ממני וקטנים ממני ויש לי מה להשוות.. ומההשווה הזאת יוצא שאני מעדיפה גדולים מה לעשות.. ולא רק בגלל שהם גדולים ממני בגיל..
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואני לא הבנתי בדיוק - איזה מן בת את ..
ואני מצפה לתשובה לא מתחמקת !
:)
סורי שאני דוחף לפינה - פשוט זה מענין אותי ... |
אאווווו... מי ישמע פינה :stongue:
איזה מן בת אני...
אאממממ... מהאלה שכשבא לך לוקחות ועם האופי החרמני מטבעו (כמו שאמרתי מקודם):) עושה מה שעושה לי טוב בעיקר , יודעת לעצור כשצריך, יודעת גם להיכנע כצריך....
מסוגלת לדבר על כל דבר... עם כבר מדברים על לתחמק מדברים..
חחחחחחחחחחחח..... צריך עוד קצת פירוט?:p :p :rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
נראה לי שזה מספיק.......
העיקר להנות |
|
|
| Scorchio |
אני יכול להכיר לך אחת
נראית לא שיא הכוסית
אבל יש לה גוף סביר בהחלט
צ'יק צ'אק אתה יכול להכניס אותה למיטה
ויש לה עגיל בדגדגן :)
אבל אני אישית מתרחק ממנה היא שרמוטה...
אבל יש אחת
יווווווווווווווו קוראים לה ברברה בלגית מנוסה אחושרמוטה יענו אין מה שאתה חושב בראש היא כבר עשתה שנה לפניך
וואי וואי איזה שווה היא
הבעיה היא שתמיד יש לה איזה חבר בן 27 או משהו כזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
זה לא שאני לא יוצאת עם כאלה בגי שלי, זה ממש לא נכון.. יש לי מלא ידידים מהשיכבה , בגיל שלי ואיפלו מתחתי וזה לא שאני לא נהנת להיות איתם.. אני פשוט לא רואה אותי איתם ביחד.. כאילו אחרי כל מה שהם מספרים לי על חברות שלהם וכל הסיפורים האלה, ואל דרך המחשבה שלהם על בנות ובלה בלה בלה..
אאווווו... מי ישמע פינה :stongue:
איזה מן בת אני...
אאממממ... מהאלה שכשבא לך לוקחות ועם האופי החרמני מטבעו (כמו שאמרתי מקודם):) עושה מה שעושה לי טוב בעיקר , יודעת לעצור כשצריך, יודעת גם להיכנע כצריך....
מסוגלת לדבר על כל דבר... עם כבר מדברים על לתחמק מדברים..
חחחחחחחחחחחח..... צריך עוד קצת פירוט?:p :p :rolleyes: |
בקשר לדבר הראשון שאמרת תאמיני לי שאנחנו (יענו חיילים) יותר
גרועים מאלה שבגילאים שדיברת עליהם ובטח שיותר חרמנים ...
ודרך המחשבה שלנו על בנות יותר גרועה - ואל תגידי לי
זה לא כולם ככה כי תאמיני לי שאני יודע על מה אני מדבר
שנה בצבא זה מספיק כדי להכיר חצי צה"ל
אין מה לעשות ... צבא = העלת הורמונים לדרגה לא סבירה
ועל קרביים בכלל אין לי מה לדבר
יש לי חבר עם יציאות חרא כמו שלו נראה לי הוא רוצה לזיין כבר חתולות רחוב ...
בקשר לדבר השני שאמרת - מחיאות כפיים לאלונה על הפתיחות
:)
שתגיעי לרעננה תרימי טלפון נבדוק את אמיתות הדברים
:crazy:
ולא הבנתי את המשפט:
"מסוגלת לדבר על כל דבר... עם כבר מדברים על לתחמק מדברים.."
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני יכול להכיר לך אחת
נראית לא שיא הכוסית
אבל יש לה גוף סביר בהחלט
צ'יק צ'אק אתה יכול להכניס אותה למיטה
ויש לה עגיל בדגדגן :)
אבל אני אישית מתרחק ממנה היא שרמוטה...
|
זאת ההיא שאמרת לי קודם?
היא מגעילה לי את התחת!!! כזאת שרמוטה מגעילה!!
מורן גם אתה אמרת לי שאתה מסוגל לזיין חתולות רחוב...
ולך אין יציאות בכלל! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בקשר לדבר הראשון שאמרת תאמיני לי שאנחנו (יענו חיילים) יותר
גרועים מאלה שבגילאים שדיברת עליהם ובטח שיותר חרמנים ...
ודרך המחשבה שלנו על בנות יותר גרועה - ואל תגידי לי
זה לא כולם ככה כי תאמיני לי שאני יודע על מה אני מדבר
שנה בצבא זה מספיק כדי להכיר חצי צה"ל
אין מה לעשות ... צבא = העלת הורמונים לדרגה לא סבירה
ועל קרביים בכלל אין לי מה לדבר
יש לי חבר עם יציאות חרא כמו שלו נראה לי הוא רוצה לזיין כבר חתולות רחוב ... |
תשמע.. כמה שיותר חרמנים יותר טוב.. אני מסוגלת להתמודד עם זה, ואני דווקא אוהבת את זה..:p
ובקשר ליותר גרועים בדרך המחשבה על בנות והכול.. לא יודעת, החבר הקודם שלי התנהג אליי בסדר גמור, והוא היה חייל.. מה שקורה בינו לבין החברים שלו כבר לא ממש מעניין אותי.. שידבר איתם על בנות מצידי שיעשה מעצמו טיפש מוחלט העיקר איתי הוא בסדר..
ואתה אמור לדעת גם שבנים לא מתנהגים ליד חברות שלהם כמו עם החברים שלהם
ואם הוא יעשה ממני צחוק בגלל דרך המחשבה הגרועה שלו על בנות.. אז הוא לא ישמע ממני יותר.. אחרי שאני אטפל בו כמו שצריך..
זה לא שלא פגשתי חיילים ומעבר לזה, שהם יותר גרועים מהאלה בגילי.. אני פשוט לא מתעסקת עם כאלה..
אין אני פשוט לא יודעת איך להסביר לך את זה..
הייתי ממשיכה אבל זה כבר לא נראה לי שיעניין את כולם..
בנות הן לא כאלה תמימות.. ותאמין לי יודעים את כל השטויות שלהם עם הבולשיט שלהם בשביל להשיג זיון.. אבל זה לא קשור..
אני לא מדברת רק על חבר מבוגר יותר אלא בכלל ידידים וכאלה... פשוט יותר מעניין להיות איתם... וגם אפשר להיכנס איתם לכל מקום:D
| quote: | Originally posted by luckystrike
בקשר לדבר הראשון שאמרת תאמיני לי שאנחנו (יענו חיילים) יותר
ולא הבנתי את המשפט:
"מסוגלת לדבר על כל דבר... עם כבר מדברים על לתחמק מדברים.."
? |
תאמין לי גם אני לא הבנתי
:crazy: :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זאת ההיא שאמרת לי קודם?
היא מגעילה לי את התחת!!! כזאת שרמוטה מגעילה!!
מורן גם אתה אמרת לי שאתה מסוגל לזיין חתולות רחוב...
ולך אין יציאות בכלל! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי עוד מידע שאתה רוצה לחשוף פה יא חמור?
צוחק :) |
|
|
|
|