return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
טי אל וי (pg. 12)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
תשמע.. כמה שיותר חרמנים יותר טוב.. אני מסוגלת להתמודד עם זה, ואני דווקא אוהבת את זה..:p
ובקשר ליותר גרועים בדרך המחשבה על בנות והכול.. לא יודעת, החבר הקודם שלי התנהג אליי בסדר גמור, והוא היה חייל.. מה שקורה בינו לבין החברים שלו כבר לא ממש מעניין אותי.. שידבר איתם על בנות מצידי שיעשה מעצמו טיפש מוחלט העיקר איתי הוא בסדר..
ואתה אמור לדעת גם שבנים לא מתנהגים ליד חברות שלהם כמו עם החברים שלהם
ואם הוא יעשה ממני צחוק בגלל דרך המחשבה הגרועה שלו על בנות.. אז הוא לא ישמע ממני יותר.. אחרי שאני אטפל בו כמו שצריך..
זה לא שלא פגשתי חיילים ומעבר לזה, שהם יותר גרועים מהאלה בגילי.. אני פשוט לא מתעסקת עם כאלה..
אין אני פשוט לא יודעת איך להסביר לך את זה..
הייתי ממשיכה אבל זה כבר לא נראה לי שיעניין את כולם..
בנות הן לא כאלה תמימות.. ותאמין לי יודעים את כל השטויות שלהם עם הבולשיט שלהם בשביל להשיג זיון.. אבל זה לא קשור..
אני לא מדברת רק על חבר מבוגר יותר אלא בכלל ידידים וכאלה... פשוט יותר מעניין להיות איתם... וגם אפשר להיכנס איתם לכל מקום:D


תאמין לי גם אני לא הבנתי
:crazy: :rolleyes:



אלונה - שבית את ליבי ...
סחטיין על הפוסט\פתיחות !
Scorchio
מורן
כאילו עכשיו...
אין... זאת אומרת היא זיינה אותך
אני במקומך לא הייתי שם יותר פוסטים בטרד הזה.
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
מורן
כאילו עכשיו...
אין... זאת אומרת היא זיינה אותך
אני במקומך לא הייתי שם יותר פוסטים בטרד הזה.

מה הקשר ילד טמבל ?

שאלתי שאלה לעניין והיא ענתה תשובה לעניין ...
בואנ'ה אח שלי אם כבר מדברים על גיל אז מה זה הפוסט הזה ?
Scorchio
טוב ניסיתי וניסיתי ולא הצלחתי להבין למה אתה מתכוון
באמת...
DjChook
גם אני לא
ועכשיו רק קראתי את כל השיחה שלכם אלונה ומורן

ואני רק רוצה להגיד לך אלונה, חחח א. אני מכיר את הפתיחות שלך

מרן - היא הייתה מעודנת כי היא יודעת שעוד ילדים וחלק קטינים קוראים את זה.

ובקשר לקטע של בנים בצבא ו"ילדות"

תשמע ברגע שזה חברה בתיכון

אז זה סטייל של לחזור הביתה ופשוט לקבל חיוך מ

"אווו כמה התגעגעתי אליך"
בום - מציצה מטורפת

חוגגת
חושבת שהוא אוהב אותה כמו את החיים

אבל תכלס החייל שתוכן כל השבוע שטחים חוזר הביתה ורק מת למציצה הזאתי

מבחינתו בערב הוא כבר חוגג עם החברים ומשתכר

הרעיון שלי הוא שלא משנה אלונה כמה את כבר מכירה בנים או שאת חושבת שאנחנו לא מכירים אותכן

זה רק בגלל שזה לא משהו שככ מעניין אותנו, ובוא נגיד גם ככה בכנות

את שונה מרוב הבנות בקטע מחשבה הזה
Scorchio
כפיים לצ'וק הסקסולוג בהתלמדות שלנו
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחח חן


תעשה טובה לך לחברה שלך
:)
DjChook
אני צריך להפסיק לרשום פוסטים אחרי 5 בבוקר חחח
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
גם אני לא
ועכשיו רק קראתי את כל השיחה שלכם אלונה ומורן

ואני רק רוצה להגיד לך אלונה, חחח א. אני מכיר את הפתיחות שלך

מרן - היא הייתה מעודנת כי היא יודעת שעוד ילדים וחלק קטינים קוראים את זה.

ובקשר לקטע של בנים בצבא ו"ילדות"

תשמע ברגע שזה חברה בתיכון

אז זה סטייל של לחזור הביתה ופשוט לקבל חיוך מ

"אווו כמה התגעגעתי אליך"
בום - מציצה מטורפת

חוגגת
חושבת שהוא אוהב אותה כמו את החיים

אבל תכלס החייל שתוכן כל השבוע שטחים חוזר הביתה ורק מת למציצה הזאתי

מבחינתו בערב הוא כבר חוגג עם החברים ומשתכר

הרעיון שלי הוא שלא משנה אלונה כמה את כבר מכירה בנים או שאת חושבת שאנחנו לא מכירים אותכן

זה רק בגלל שזה לא משהו שככ מעניין אותנו, ובוא נגיד גם ככה בכנות

את שונה מרוב הבנות בקטע מחשבה הזה


חחחחחחחח.... חכה חברה שלך תקרא את הפוסט הזה..:stongue:

אממממ... לא ממש הבנתי תקטע של ה-שזה לא משהו שכל כך מעניין אותנו...

ולמה אני שונה מרוב הבנות.. כי אני את שלי למדתי, למזלי מוקדם יותר מאחרות.. ויש כאלה שנשארות תמימות כל החיים שלהן, טוב בעיות שלהן..
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב ניסיתי וניסיתי ולא הצלחתי להבין למה אתה מתכוון
באמת...


שהפוסט הקודם שלך הוא של ילד קטן ...

וחן - תעשה לי טובה זה ממש לא תמיד ככה ...
אני אומר לך מניסיון - מה עשית מחיילים שטנים קטנים ...

זה בדיוק ככה ...
להיפך דווקא המון מחפשים את המשהוא הרציני כדי
שיהיה להם משהוא קבוע בצבא ומישהוא נורמלית שאפשר
לדבר איתה (ודאאאה , יותר מזה) שחוזרים הבייתה ...

luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח.... חכה חברה שלך תקרא את הפוסט הזה..:stongue:

אממממ... לא ממש הבנתי תקטע של ה-שזה לא משהו שכל כך מעניין אותנו...

ולמה אני שונה מרוב הבנות.. כי אני את שלי למדתי, למזלי מוקדם יותר מאחרות.. ויש כאלה שנשארות תמימות כל החיים שלהן, טוב בעיות שלהן..

אלונה אני רוצה לבדוק את רמת הפתיחות שלך באמת

צריכים להמשיך ת'שיחה שהתחלנו אז ...

:rolleyes:
SiLvErSkY
מי כמוני מכיר את סטיותיו של מוש

ררררר..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement