| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by MasterP
למה לירוק לבאר שאנשים שותים ממנו?
שלח אותה לרועי או גילי |
משפט יפה!!! אהבתי!
-------------------------------
ועכשיו לנושא...
לפי דעתי זה לא כזה משנה אם בת בגיל קטנה!!!
אם אתה מכיר אותה ואתה רואה שיש לה ראש טוב, וגוף מפותח וטוב... אז מזה משנה אם היא בת 14???
טוב אני רק בן 15 כן?!!? אז אני לא יודע מה בני 18 מרגישים למה אצלי הגילאים קרובים.
-----------
בדרך כלל ילדות בגיל שלי יוצאות עם ילדים יותר גדולים:
יא' יב' וגם בצבא!!!
אז לפי מה שאני רואה החיים יהיו יפים בשנים הבאות!!!
רות סוף!!! |
|
|