return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
טי אל וי (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
אחי אתה שוכח שהוא בן 15
ט' לא?
שאנחנו היינו בגיל הזה גם אנחנו הסתכלנו על אלה בח' וז'


הוא בכיתה י אחי...ו זייניקיות הן מחוץ לטווח שלו לפי דעתי
MasterP
אחים שלי אני מצטרף לוויכוח ואני מסכים עם
ריפקורל
(אסף נכון?)

בכל אופן אחרי שעוברים את ה-18 (חוץ מגילי אליו זה לא תקף)
עזוב להיות במסיבה עם בנות מיא זה סיוט כזה אתה ממש מרגיש מוקף בילדות קטנות שלא יודעות מהחיים שלהם לא משנה איך הן נראות.
יב זה מינימום שעוד אפשר לסבול... כלומר 17 ומעלה אין
מה אתם אידיוטים? מה אתם מדברים על ילדות בנות 14 מה זה משנה איך הן נראות.... אני אישית לא יכול לחשוב עליהן בצורה כזאת בכלל וזה גם לא חוקי נערף

אבל דוגרי זה נכון שבנות נמשכות לבנים שנה פלוס מעליהן...
אבל בנות בכיתה ט'???? מה הן מגיעות לי לפופיק באמת מה קורה איתכם
NyKoN
quote:
Originally posted by MasterP

אבל בנות בכיתה ט'???? מה הן מגיעות לי לפופיק באמת מה קורה איתכם


אתה סתם סטיגמטי
יש בנות מאוווווווווד מפותחות כבר בכיתה ח' אז בטח שיש גם בט'
MasterP
quote:
Originally posted by NyKoN
אתה סתם סטיגמטי
יש בנות מאוווווווווד מפותחות כבר בכיתה ח' אז בטח שיש גם בט'


מה הקשר לסטיגמטי??? אני אומר לך שכמו שאתה לא יכול להיות עם בנות מכיתה ו' אני לא יהיה עם בנות בכיתה ט

קאפיש???
MoSH_MaN
מההההההההההההה


תגיד לי

כל בנות ה14 האלה ילדות קטנות

אני לא מבין רועי איך אתה בכלל יכול להסתכל אליהם


הייתי נותן להם כאפה

כל הפוזות

תעשה לי טובה
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מההההההההההההה


תגיד לי

כל בנות ה14 האלה ילדות קטנות

אני לא מבין רועי איך אתה בכלל יכול להסתכל אליהם


הייתי נותן להם כאפה

כל הפוזות

תעשה לי טובה


בילה יותר מידי זמן עם גילי
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
MoSH_MaN
עכשיו איזה ילדה באי סי קיו
מכיתה ח

מתחילה לדבר אלי

עופי לי מהעיניים
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עכשיו איזה ילדה באי סי קיו
מכיתה ח

מתחילה לדבר אלי

עופי לי מהעיניים


למה לירוק לבאר שאנשים שותים ממנו?
שלח אותה לרועי או גילי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by MasterP
למה לירוק לבאר שאנשים שותים ממנו?
שלח אותה לרועי או גילי

משפט יפה!!! אהבתי!
-------------------------------
ועכשיו לנושא...
לפי דעתי זה לא כזה משנה אם בת בגיל קטנה!!!
אם אתה מכיר אותה ואתה רואה שיש לה ראש טוב, וגוף מפותח וטוב... אז מזה משנה אם היא בת 14???
טוב אני רק בן 15 כן?!!? אז אני לא יודע מה בני 18 מרגישים למה אצלי הגילאים קרובים.
-----------
בדרך כלל ילדות בגיל שלי יוצאות עם ילדים יותר גדולים:
יא' יב' וגם בצבא!!!
אז לפי מה שאני רואה החיים יהיו יפים בשנים הבאות!!!
רות סוף!!!
AnthemFreak
תעשו טובה!!
כתבתי בסטיקי של חיפוש שירים לגבי איזה שיר שהיה בטי אל וי!!!
אז תעיפו מבט אם אתם יכולים!!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עכשיו איזה ילדה באי סי קיו
מכיתה ח

מתחילה לדבר אלי

עופי לי מהעיניים


כוס אמא שלכם... אתם מעוותים לי את הדברים!
אני אמרתי שבמסיבה על הזין שלי להתחיל עם ילדה בת 14 שנראית בת 17
לא אמרתי שאני יהיה איתה בקשר רציני והכל
ואתם תופסים מזה חרא וזה בולשיט
כולכם שחקנים למה אתם יודעים טוב מאוד שאם באה אליכם ילדה שנראית בת 17 והיא כוסית סוף אתם תרצו לטחון אותה!
לדוגמה... ראיתי בסטודיו איזה אחת שהיא בכיתה ט ברעננה
היום ראיתי אותה עוד פעם וגם היום היא לא נראתה לי ט
היא נראית מינימום יא אם לא יותר... והיא כזאת כוסית... רוסיה מדהימה!!!
ואותה הייתי מת לפרק במסיבה אבל היו לי את הסיבות שלי למה לא התחלתי איתה וכן עם אחרות

ועכשיו אני רוצה שאלונה תגיד מה היא חושבת על להתחיל בדיסקוטק עם בנות 14 שנראות הרבה יותר גדולות
באמת מעניין אותי מה היא תגיד
NeMeSiS1234
חברים אני לא מבין על מה אתם מדברים בכלל
מתחילים בדסקוטק עם כוסיות וממש לא משנה בהתחלה בנות כמה הן
ברור שאחרי שמגלים בנות כמה הן אז מסדרים את הראש ועושים מה שעושים
אבל לקחתם את זה רחוק לאללה
מה רע להיות שעתיים במסיבה ולטחון מישהי פצצה שנראית כמו בת 17
אז מה אם אחר כך אתה פדופיל ומגלה שהיא בת 14

בעצם עכשיו שאני חושב על זה
איכסססססססססססססססססססס
זה כמו להתעסק עם ידידה של אח שלי הקטן
פויייייייייייייייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement