return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
טי אל וי (pg. 2)
View this Thread in Original format
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
ובואנה אסף אני מת שזה יקרה כבר ...
כוס אמק כבר שנתיים אני רק עם בנות בגיל שלי ...
חוץ מאיזה אחת שקטנה ממני בשנה שזה לא נחשב...

אני רוצה צ'יקיטיטה !!!
ואני רוצה ללמוד את השיר של הסדרה בעל פה !
אני אומר זה פורנו רך הסדרה הזאת ...


אחי, יש לך בעיות;)
אני מבין שאין לך אחות קטנה?

אגב,
בקשר למועדונים בארץ

יש לנו בעיה רצינית של קהל

מחזוריות החיים:
מועדון נפתח
2-3
מסיבות טובות עם קהל סבבה
ואז מגיעה השמועה על המועדון לארסים
ומשם הלאה הלך המועדון

כל זאת בגלל שהסלקציה אסורה
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
אחי, יש לך בעיות;)
אני מבין שאין לך אחות קטנה?

אגב,
בקשר למועדונים בארץ

יש לנו בעיה רצינית של קהל

מחזוריות החיים:
מועדון נפתח
2-3
מסיבות טובות עם קהל סבבה
ואז מגיעה השמועה על המועדון לארסים
ומשם הלאה הלך המועדון

כל זאת בגלל שהסלקציה אסורה


חחחחחחחחחחח
הרגת אותי עם התאוריה הזאת !

ואחי - מה הקשר לאחות קטנה ?
אני אומר לך אני חייב צ'יקיטיטה ומהר !!!

בכלל מישהוא רואה פה את "המורדים" ??? יא אלללה !!!!
זה כבר פורנו למבוגרים !!!
אני רוצה את מריצה !!!
מאאאארייייצצצצה
איזה כוסית !
תגידו לי שאני לא מוזר ושאתם יודעים על מה אני מדבר
Sniper
ripcurl
אתה ממש ממש צודק אחי!!@)_# אני אישית מפחד להתחיל עם בנות במסיבה כאילו הבנות של היום ניראות ממש גדולות!! זה מפחיד כאילו אני מתלבט לפני שאני מתחיל עם מישהיי ועד שאני מתחיל איתה וזה מדברים פה ושם והיא אומרת שלי שהיא בת 14 אני כזה "בייי" אני גדול ממנה ב 4 שנים
OMG!!
מה ניסגר???
וגם מוש אמר על הת.זהות זה לא משנה לבנות תמיד נונתים להיכנס בלי ת.זהות
שזה הכי מבאססס

צריך לימצוא פיתרון
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
אומרת שלי שהיא בת 14 אני כזה "בייי" אני גדול ממנה ב 4 שנים
OMG!!
מה ניסגר???
וגם מוש אמר על הת.זהות זה לא משנה לבנות תמיד נונתים להיכנס בלי ת.זהות
שזה הכי מבאססס



יא אללה 14 !!!!!!!!!
איזה גיל !
קצת מבוגר מדי האמת !!!

בעצם נראה לי זה הגיל של מריצה !!!!
אאאהההההההההה....
מריצה שלי ...

מאאאאריצה....

וזה שטויות - ראיתי בנות שהשאירו בחוץ - יש כאלה הרבה
MoSH_MaN
זה משאני זוכר שאסטריד שמה
Fine day (Mike Kolgin Remix)
DJ Astrid-Starfever (Original Mix)
Drax and Scott Mac - Angel (Katana Remix)
Everyday 2002 (Alex Gold Remix)
Marc Dawn - Explender (Flutlicht Remix)
System F - Out Of The Blue 2002
Re Worx - Starnge World 2002


ואללה אני ממש לא זוכר יותר
Hell_Copter
איזה מזל שאין לי אחות קטנה :)
בראסמי אבל... שאתם הולכים לדיסקוטק... אתם מחפשים קשר!?
אתם מחפשים להנות אולי להרויח קצת... זה הכל
ולמי אכפת אם הילדה הזאת בת 12 או 26?
העיקר היא נראית טוב
(אם היא לא נראית טוב זה כבר יוצר בעיה אבל הכל תלוי בכמה אתם שיכורים)

אני מזה מצטער שלא הצלחתי לבוא אתמול... מזה רציתי לשמוע את אסטריד חבל על הזמן
יש טייסטו יום רביעי בחוות היען
אולי נקפוץ.... חבר שלי בעקרון שאל אותי על זה.. נראה
Sniper
חחח מורן אחי אתה פדופיל!!! חחח
ורועי אחי בת סבבה שתמחפש להנות אבל שמע בת 14 ההשקפת עולם שלה עדיין לא כ"כ מובנת ולך תדע אחי אם היא תתפוס שאתה רוצה משו רציני ובלאגן ואם ההורים שלה ידעו מזה אז ביכלל אתה במצב מסוכן!!! כאילו זה ניקרא שאתה עם קטינה!!!


ומוש אני כ"כ מצטער של באתיי ניראה כאילו היא נתנה סט עצבני בטירוף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחח מורן אחי אתה פדופיל!!! חחח
ורועי אחי בת סבבה שתמחפש להנות אבל שמע בת 14 ההשקפת עולם שלה עדיין לא כ"כ מובנת ולך תדע אחי אם היא תתפוס שאתה רוצה משו רציני ובלאגן ואם ההורים שלה ידעו מזה אז ביכלל אתה במצב מסוכן!!! כאילו זה ניקרא שאתה עם קטינה!!!


יא גלם!!
אמרתי שאתה לא מחפש קשר אז מה הקטע בת כמה היא
זה לא צריך להיות אכפת לך בכלל!
ודרך אגב... אני בן 17 וקצת... לא 26 כמוך :)
Sniper
כניראה שלא הבנת מה שרשמתי יש בנות שאתה נגיד מתחרמן איתם במסיבה וזה הן תופסות שיש בינכם משו רציני ובעיקר זה ילדות קטנות! וזה מה שהתכוונתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
כניראה שלא הבנת מה שרשמתי יש בנות שאתה נגיד מתחרמן איתם במסיבה וזה הן תופסות שיש בינכם משו רציני ובעיקר זה ילדות קטנות! וזה מה שהתכוונתי


אני לא ממש אוהב לקחת מספרים מבנות שפגשתי במסיבה
רוב הבנות אני בכלל לא מוציא אליהן מילה :)
אז מקסימום אם קורה כזה דבר אתה לוקח מספר ולא מתקשר... ביג דיל

MoSH_MaN
יש מלא כוסיות
אבל לא יצא לי להתחיל עם מישהי
NeMeSiS1234
עזבו את זה
היה הכי הכי הכי הכי טוב ביום שבת
היתה את אותה מסיבה בדיוק רק שזה היה ל- 20+ והיה כל כך טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי שלא היה ביום שבת ממש הפסיד !!!

תשאלו את רונן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement