|
טי אל וי (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני ממש לא מבינה בנות שלא מסוגלות לדבר על דברים כאלה....
וכמו שאמרת קודם... עם הקטע של המסורת לצאת עם בנים מבוגים יותר.. אותו הדבר מין מסורת שכזאת לפחד מהפעם הראשונה...
מה אתה רוצה מפחידים אותנו מוות שזה יכאב בפעם הראשונה.. אז איך זה שלא נפחד?!?! :D |
נכון, וזה חבל
צריך לשנות את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
נכון זה ממש מעצבן.......
לשכנע מישהי
יווווווו
אז עושים את זה ברגש...
;) |
|
|
| Hell_Copter |
בבקשה... רציתי לשמוע מה אלונה תגיד והנה היא אמרה מה שאני אומר...
במסיבה צריך לשים זין על הגיל! למי אכפת בכלל
אני סיכמתי את זה
הויכוח שלכם מוזר מאוד
ומוש הכי מוזר... כל שניה דופק הודעה שלא מבינים מה הוא רוצה מהחיים שלנו |
|
|
| MoSH_MaN |
כי אתה ילד קשה
ולא הדעה של אלונה לא משכנעת אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כי אתה ילד קשה
ולא הדעה של אלונה לא משכנעת אותי |
אז חבל... כי היא בת וככה היא מסתכלת על זה |
|
|
| MoSH_MaN |
יופי שיהיה לי בכיף....
אז??????? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב חברים הפכתם את העניין הזה של הגיל למשהו פוליטי עצבני לאללה
אז אולי תפסיקו כל אחד חושב מה שהוא חושב
לי אין שום בעיה עם גיל
כל עוד הן לא מתחת לגיל 16
[=
ולא מעל גיל 30 כמובן
אלה אם כן הם פצצות חבל על הזמן
כמו אמא של זיתוני (אני מנחש שרק רונן יבין) וזהו.
אז דיי |
|
|
| luckystrike |
WOOOOPY !!!
סוף סוף דיון על מין בפורום שלנו
עודד ויובל - אני יבקש מסאומפר לחסום לכם את הגישה
לט'רד הזה
;)
קיצר
| quote: | Originally posted by ripcurl
עזוב כמה זה מוזר שאתה אומר את זה...
אתה באמת חושב שללמד מישהי זה כייף?
גם שאני יוצא עם מישהי שנה מתחתי אני צריך ללמד אותה דברים
וזה מבאס!
הכי כייף זה מישהי מנוסה שיודעת מה היא עושה
שיוזמת
בקיצור שאוכלת אותך בלי מלח |
אחי דבר ראשון אני צוחק מה אתה טמבל ?
דבר שני - זה שטויות , יצאתי עם אחת שגדולה ממני בשנה
איזה חודשיים ואחי לא היה לה מושג ...
לעומת זאת איזה אחת שקטנה ממני בשנה (כן רועי זאת מי שאתה חושב) הייתה
מנוסה בטרוף - כמו חתולת מין היא הייתה ...
זה לא קשור - אם צריך ללמד או לא
יש ויש ... לא ענין של גיל בכלל...
וכבר נמאס לי מיוזמות - כבר כמעט שנה שאני יוצא עם בנות
כאלה - מאלה שאתה מקטלג כאוכלות אותך בלי מלח וזה נמאס
אין לי את ההרגשה של פעם שצריך להשקיע וכאלה בשביל זה ...
בקיצור :
CHIKITITOS - WHERE R U ?
| quote: | Originally posted by ripcurl
למה בנות יוצאות עם גדולים?
|
לא יודע לגבי כל הסיבות שנתת
אבל הכל שטויות אחי - בנות יוצאות עם גדולים
מסיבה אחת - הם עם מטומטם !!!
רובם מה לעשות מטומטמות אחת אחת
תיכוניסטיות שחושבות שזה מזיז למישהוא את האצבע שיש
לה חבר גדול ממנה או חייל וכאלה שטויות
תאמין לי לפשוט את העור לבנות האלה
אבל מה אכפת לי אני - אני יכול רק לנצל את זה
זה פשוט האמת - אבל תאמין לי עכשיו זה ממש לא משנה לי ..
רק ייתרון ...
| quote: | Originally posted by ripcurl
למה למשל הבנים הרבה יותר חרמנים, ומוכנים תמיד לעשות את זה?
כי אנחנו יודעים כמה זה כייף
אנחנו גדלים שמגיל 8 אנחנו מכירים את הזין שלנו כמו שאנחנו מכירים את ההורים שלנו
ולנו אין בעיה להיות פתוחים בנושא
ובטח שאין לנו מה לפחד |
WORDS OF WISDOM
כל הכבוד אאאאאסף ...
וכמו שאלונה אמרר יש גם בנות שמדברות בכיף - אני חולה על
אלה - יש לי ידידות חבל לך על הזמן אחי ...
רק ללמוד מהם אפשר ...
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני ממש לא מבינה בנות שלא מסוגלות לדבר על דברים כאלה....
|
מצד אחד את לא מבינה בנות כאלה מצד שני
שמוש שאל אותך שאלה בסגנון ענית לו באופן מתחמק ...
ככה זה בנוווות ...
חוץ ממאאאריצה שלי אולי ... |
|
|
| MoSH_MaN |
נכון אלונה התחמקה.....
:)
חחח דוגרי שמעו
הסטייה של מורן
אני יכול די להבין
גם לי יש איזה מין סטייה
אבל זה קצת שונה
אני לא יסביר כאן חחח
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נכון אלונה התחמקה.....
:)
חחח דוגרי שמעו
הסטייה של מורן
אני יכול די להבין
גם לי יש איזה מין סטייה
אבל זה קצת שונה
אני לא יסביר כאן חחח
;) |
בואנה כושי לי אחותכם !
אני צוחק !
סתם מאריצה - אל תשימי לב אליהם !!!
אף אחד לא יבין את האהבה שלנו !!!
ומוש אחי - שתף אותנו ... יאללה חבר'ה כל אחד
לשפוך סטיותיו !!!
מוש מה זה ? אנאלי ? חיות ? סאדו ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה כושי לי אחותכם !
אני צוחק !
סתם מאריצה - אל תשימי לב אליהם !!!
אף אחד לא יבין את האהבה שלנו !!!
ומוש אחי - שתף אותנו ... יאללה חבר'ה כל אחד
לשפוך סטיותיו !!!
מוש מה זה ? אנאלי ? חיות ? סאדו ? |
גילוי עריות
אבל הוא לא אשם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
גילוי עריות
אבל הוא לא אשם |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מוש - יא חרא בגלל זה אתה לא רוצה לסדר לי אותה אה? |
|
|
|
|