|
טי אל וי
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
חבריייים לדעתי כול מי שלא היה אתמול בטי אל וי הפסיד ובענקקקק
astrid הפציצה בטירווףףףף
ואורן קוק אחר כך לא ראה ממטר אף אחדדד זה היה פשוט לא מהעולםם הזה
אממממ אורן קוק שם כמה רמיקיסים שאני לא מכיר לטראקים כמו
diving....
we are one....
ומוש במיוחד עלייך אני מדבר אחיי עם אתה יודע אילו רמיקסים אלו כי אתה בטח גם אתה שמעתת את זה אז אני ישמח עם תדע תודה אחיי.... |
|
|
| Hell_Copter |
והשאלה היא אם זה נחוץ!?
למה כבר התחילו לדבר על זה בט'רד של המסיבות!
תעביר את הפוסט לשם |
|
|
| MoSH_MaN |
אסטריד אכן הייתה גדולה!
אבל הלכתי אחריה כי הייתי עייף רצח |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חבריייים לדעתי כול מי שלא היה אתמול בטי אל וי הפסיד ובענקקקק
astrid הפציצה בטירווףףףף
ואורן קוק אחר כך לא ראה ממטר אף אחדדד זה היה פשוט לא מהעולםם הזה
אממממ אורן קוק שם כמה רמיקיסים שאני לא מכיר לטראקים כמו
diving....
we are one....
ומוש במיוחד עלייך אני מדבר אחיי עם אתה יודע אילו רמיקסים אלו כי אתה בטח גם אתה שמעתת את זה אז אני ישמח עם תדע תודה אחיי.... |
שמע אחי, הייתי שם, (בחוץ ) ראיתי את הגילאים שהיו שם
זו הייתה מסיבת ט-י
גם בדום
פשוט מעצבן שאין מסיבות לשמיניסטים כמעט
או חייליים או ילדים! |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אתה צודק אסף
היה מפוצץ ובפנים ראיתי כמה בנות מכיתה ט' מהכפר
וגם מכיתה יוד כמה מפיתוח
זה אכןןןןןןן משגע סעמק
צריך חובה כניסה עם תעודת זהות........
ואז זה לכל האלה מכיתה י"א ומעלה שזה יכול להיות בסדר |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן אתה צודק אסף
היה מפוצץ ובפנים ראיתי כמה בנות מכיתה ט' מהכפר
וגם מכיתה יוד כמה מפיתוח
זה אכןןןןןןן משגע סעמק
צריך חובה כניסה עם תעודת זהות........
ואז זה לכל האלה מכיתה י"א ומעלה שזה יכול להיות בסדר |
אבל מה לעשות שבחג המארגנים תמיד מנסים לעשות כמה שיותר כסף
אז זה לא כל כך מזיז להם מי נכנס מי לא
לראות מועדון כמו דום
מפוצץ בילדים שמגיעים לי לפיטמה זה פשוט עצוב
והכי מבאס זה שהמסיבות הטובות באמת הן 18+ ושם כן בודקים תעודות זהות
כך שהרבה יותר קשה להיכנס
(יום שבת בדום) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן אתה צודק אסף
היה מפוצץ ובפנים ראיתי כמה בנות מכיתה ט' מהכפר
וגם מכיתה יוד כמה מפיתוח
זה אכןןןןןןן משגע סעמק
צריך חובה כניסה עם תעודת זהות........
ואז זה לכל האלה מכיתה י"א ומעלה שזה יכול להיות בסדר |
בואנה אני לא יודע מה איתכם
אני בכיוון של פדופיליה ...
בא לי לנסות ולהשקיע ככה באיזה צ'יקיטיטה !!!
CHIQUITITA !!!
יא אללה איזה סדרה ...
*drooling* |
|
|
| nimrod levi |
ראסמי היו אתמול פול ילדים קטנים אבל לא הכי הפריע לי...
באתי בשביל אסטריד:)
שד"א באמת נתנה סט טוב
איך היא הכניסה את
System F - Out of the blue
בקיצור היא הייתה מצויינת
מה שמעצבן זה שהיא עלתה רק ב2 וחצי ככה ולפני זה היה מזה מפוצץ
לא היה מקום לנשום
שאסטריד עלה נהיה קצת מקום
בקיצור אני נהניתי
:D |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
ראסמי היו אתמול פול ילדים קטנים אבל לא הכי הפריע לי...
באתי בשביל אסטריד:)
שד"א באמת נתנה סט טוב
איך היא הכניסה את
System F - Out of the blue
בקיצור היא הייתה מצויינת
מה שמעצבן זה שהיא עלתה רק ב2 וחצי ככה ולפני זה היה מזה מפוצץ
לא היה מקום לנשום
שאסטריד עלה נהיה קצת מקום
בקיצור אני נהניתי
:D |
תשמע,
בדוגרי אם קוסמיק גייט יהיו בארץ אני יכנס למסיבה גם אם ילדים בגן
ירקדו שם, בכלל זה לא כזה קריטי מהבחינה של המסיבה
זה הקטע שאתה בא להתחיל עם מישהי ואז אתה מגלה שהיא בגיל של אחותך הקטנה ואתה מרגיש כמו פדופיל
תאמין לי זה ממש לא נעים |
|
|
| MoSH_MaN |
יש איזה אחת מפיתוח שנה מתחת בגובה של הזין שלי
אבל לבושה כמו אחת שדורשת
חחחח
קטנטנות מורן...חחחחח
תשמע פשוט מלא באנשיםםםםםםםםםםםםם
מלאאאאאאא
אישית
TLV זה נחמד
אבל הדום עם תאורה יותר טובה
אבל אני בכלל מעדיף מקומות כמו אננס שזה פתוח ,הכי כיף!, לא מורן? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל אני בכלל מעדיף מקומות כמו אננס שזה פתוח ,הכי כיף!, לא מורן? |
ראסמי !
יא - אללה רק שפתחו את האננס היה הכי טוב
המקום פשוט עננננננק
והייתה אווירה פצצה כי על אגם והכל ...
אח"כ כבר הוא לא היה מלא והוא ממש גדול מדי ביחס
לכמות האנשים שבאו ואז כאילו הרגישו שרוקדים לבד אשכרה
חחחחחח
ובואנה אסף אני מת שזה יקרה כבר ...
כוס אמק כבר שנתיים אני רק עם בנות בגיל שלי ...
חוץ מאיזה אחת שקטנה ממני בשנה שזה לא נחשב...
אני רוצה צ'יקיטיטה !!!
ואני רוצה ללמוד את השיר של הסדרה בעל פה !
אני אומר זה פורנו רך הסדרה הזאת ...
תגידו למישהוא יש את הטראק ליסט של אסטריד ?
והיא באמת אחוש כוסית אה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
היא חמודה
אבל היא השמינה
את הטארקליסט אין לי אבל אני יגיד לך כל מיני דברים שהיא שמה
היא שמה את השיר הישן האדיר שלה
יא-אללללה
ואחרי זה אנג'ל
זה היה פשוט גדול |
|
|
|
|