return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
טי אל וי (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
בעצם עכשיו שאני חושב על זה
איכסססססססססססססססססססס
זה כמו להתעסק עם ידידה של אח שלי הקטן
פויייייייייייייייייי



אתה רואה.......
NeMeSiS1234
זה לא סתם מגעיל
זה אחוש אחוש דוחה
כאילו סבבה היא פצצה סוף הדרך אבל תברר קודם בת כמה היא
לנשק ילדה בת 14 זה אחלה אם אתה בן 15
חחחחחחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
וואי איזה מזל
ואני חשבתי שאני הדפוק היחידי שחושב שביא שווה

כוסית על
חזה מדהים
ומורן יש לי משהו לשלוח לך כנס דחוף לאייסי

אאאאאההההההההההה אחי !!!!!
אתה חיייייב

תגיד לי שזה קשור במאאאריצה שלי !!!

אההההההההה
אני טובע בריר של עצמי ...

:crazy:
מאאאאאאאאאאררריייייצצצצצצהההה !!!
COME TO PAPA !!!


ותאכלס רציני עכשיו - אסף צודק
רועי עובדה שגם הוא ... ולצערי גם אני היינו עם בנות
בגיל שלנו או מקסימום שנה פחות
האמת זה לא היה בכוונה אבל איכשהוא ככה יצא לי כל פעם סעמק

מת לאיזה צעירה אני ילמד אותה כמה דברים ...
בעסה פשוט כל הדיסקוטקים שאנחנו הולכים אליהם זה כניסה עם
חוגר שנת לידה 83 ואז הצ'יקיטיטות לא מצליחות להיכנס סעמק ...

CHIIIIIIIKITITA !!!!!
luckystrike
דרך אגב למישהוא יש את ה
E-MAIL
של מאאאאריצה ?

אני ישלח לה תמונות זימה שלי
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ולמי אכפת אם הילדה הזאת בת 12 או 26?
העיקר היא נראית טוב


אומר האדם שרקד עם שק תפוחי אדמה במשקל 500 קילו ב
TLV
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אומר האדם שרקד עם שק תפוחי אדמה במשקל 500 קילו ב
TLV



פחחחחחחחחחחחחחח

חיכיתי ליציאה הזאת !!!!!!!!
צח הרגת אותי !!!!!!!!
Scorchio
לשירותך

ומה אתה עושה בבית יגונב תרופות
בוא נרד על איזה כיפה
NyKoN
quote:
Originally posted by Scorchio
אומר האדם שרקד עם שק תפוחי אדמה במשקל 500 קילו ב
TLV



לא הבנתי...
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
לשירותך

ומה אתה עושה בבית יגונב תרופות
בוא נרד על איזה כיפה


וווואי מתאים לי אש !!!!

אני ררררעעעבבבב
אבל אין אוטו בינתיים

סעמק על האוטו הזה

קיצר - אפשר אוטובוס אולי ...
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN
לא הבנתי...


צח תסביר לו על היוקוזונה ההיא

Scorchio
היינו ב
TLV
רועי שתה כולה איזה 3 וודקות ואולי 2 טקילות
תפס ראש התחיל לרקוד עם איזה אחת מה זה שמנה
אתה קולט אותו מחבק אותה שם לה ידיים במנוש
אחרי זה אמרנו לו:

"ראית עם איזה יצור רקדת"
והתירוץ שלו היה שהוא היה שיכור והוא עוד אומר לנו
"מה אכפת לי קיבלתי מה שרציתי"

חחחחחח

ומורן למה אתה אף פעם לא באייסיקיו!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
היינו ב
TLV
רועי שתה כולה איזה 3 וודקות ואולי 2 טקילות
תפס ראש התחיל לרקוד עם איזה אחת מה זה שמנה
אתה קולט אותו מחבק אותה שם לה ידיים במנוש
אחרי זה אמרנו לו:

"ראית עם איזה יצור רקדת"
והתירוץ שלו היה שהוא היה שיכור והוא עוד אומר לנו
"מה אכפת לי קיבלתי מה שרציתי"

חחחחחח

ומורן למה אתה אף פעם לא באייסיקיו!!!!


זה היה טקילה אחת ועשר וודקות!!!
והייתי שפוך שם
אבל עזוב את ההיא... שאני בכלל לא זוכר איך היא נראית...זאת הייתה המסיבה הכי פצצה שהייתי בחיים שלי
ואני לא זוכר שאמרתי דבר כזה...אבל מה שטוב לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement