|
טי אל וי (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחחח תמיד הוא בא עם פוסטים דפוקים
אוקיי מורן בקטע הזה אני אלך עם הגישה שלך כי אתה מין הסתם חייל ומכיר יותר חיילים, אבל אני אמרתי את מה שאני חושב על זה מנקודת המבט שלי ועם מספר אנשים שדיברתי איתם
יש מצב שהם סתם אומרים את זה כדי
"לצאת גברים"
אחחח המאצ'ו הגברי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אלונה אני רוצה לבדוק את רמת הפתיחות שלך באמת
צריכים להמשיך ת'שיחה שהתחלנו אז ...
:rolleyes: |
לבדוק את רמת הפתיחות...חחחחחח.... נשמע מפחיד:D
אני יודעתתת... בהחלט צריך להמשיך... |
|
|
| SiLvErSkY |
| פשושים לנצחחחח!@#$#! |
|
|
| MoSH_MaN |
עזבי הוא ילד מפגר
אני רואה אותך אתה מת
מבין גל?! |
|
|
| SiLvErSkY |
די נו..
אל תגלה לאנשים תסטייה שלך..
חשבתי שזה בינינו
:]
[: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
פשושים לנצחחחח!@#$#! |
יש בעיה עם זה?!?!?!?!!?
חן... כל מי ששמעתי שאני מכיר שבקרבי מת למשהו קבוע
למה אתה יכול לפתח קשר שאתה חוזר ליומיים הביתה אחרי שבועיים שאתה לא נמצא?
יזרקו לך זין בפרצוף..
קיצר צריך למצוא חברה לפני הגיוס אם אתה בקרבי :)
יש גם יוצאים מן הכלל |
|
|
| DjChook |
אוי אוי אוייייייייייייייייייי
אתם ככ לא הבנתם מה אמרתי !!!
לא אמרתי שהחיילים לא רוצים חברה
הם פשוט מכניסים אותה לסרטים את כל הילדות (מי שמתחת לגיל 18 בעיקרון)
שהם מתגעגעים, ואז שהם מגיעים הביתה הם רק רוצים לזיין,
מין הסתם שאי אפשר להיות קרבי ולחפש סטוצים כמו מורן שמקיא על בר רפאלי
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוי אוי אוייייייייייייייייייי
אתם ככ לא הבנתם מה אמרתי !!!
לא אמרתי שהחיילים לא רוצים חברה
הם פשוט מכניסים אותה לסרטים את כל הילדות (מי שמתחת לגיל 18 בעיקרון)
שהם מתגעגעים, ואז שהם מגיעים הביתה הם רק רוצים לזיין,
מין הסתם שאי אפשר להיות קרבי ולחפש סטוצים כמו מורן שמקיא על בר רפאלי
:nervous: |
לא בהכרח אחי
יש ויש...
יש את האלה שרוצים חברה בשביל זיון קבוע ויש כאלה שרוצים חברה בשביל לא להיות לבד
בזה אתה באמת צודק
אין מה להתווכח |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אנשים אני לא מבין מה הוויכוח פה...
חברה יש בשביל לחלוק חיים עם עוד מישהי ויש חברה בשביל להתפרק מינית :)
זה לא או זה או זה זה שניהם יחד
אני גם חייל ואני מכיר מלא שהראש שלהם לא חושב עם הבולבול שלהם
אנשים רציניים שרוצים חברה אז משקיעים בקשר ואם הם רוצים רק זיון אז הם לא מגדירים את הקשר כחברים
מובן עד כאן???
:)
יופי!
רות,סוף! |
|
|
| divx-master |
טובבבב אנשיםם ..
מה מצב קודם כלל
לא יוצא לי כבר בכלל להיכנסס לפפה ... לא יודע למה תאמת
הקיצר לא קראתי את כל הטרד ואני רק רוצה להוסיף שהטי אל וי היה באמתתת אחד הטובים !!!1
כאילו בדרך כלל ערסים מפריעים לי וציפיות בכלל אבל הפעם הלכתי עם כמה חברים לקיוסק הקרוב והשתכרנו .. אני רק תפסתי ראש אבל הייתי הכי מסטול בארץ
לא הפסקתי לצחוק יהיה לי הכיי כיףף בעולם
עכשיו זה היה ביום ראשון
ביום רביעי היה חנוכה ב' כאליו היה מסיבה בחדר הקטן רק למוזמנים
שם בכלל היה פצצהההה היהה מפוצץ בכוסיות אחלה מוזיקה (רועי פלינר) בקיצור היה ממש אחלה חג
הייית גם אתמול (שישי) בסטודיו
עכשיו היה הרבה יורצ טוב מבדרך כלל ואל רק זה הדובדבן שבצקפת היה שסאבלימינל והצל היו שם הם אל הופיעו או משהו אלא סתםם היו שם לא יודע למה
הקיצר אני מטורףף עליהם כל היום אני שומע אותם אז כזה הלכתי לצל אמרתי לו כמה שאני אוהב אותם אז הוא אמר לי סבבה גבר .. חיבוק..לחיצת יד היה סבבה
חח אזהוו אני מתת ללכת לישון אני עייף מתת אבל אני אל מצליח להירדם אז ידידה שלי שלחה לי אתר שעוזר לישון אל יודע מה זה עוד לא בדקתי לכל מי שלא מצליח להירדם
http://www.go2sleep.be/
זהה האתר בבכלל ממקרה לילה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
ביום רביעי היה חנוכה ב' כאליו היה מסיבה בחדר הקטן רק למוזמנים
שם בכלל היה פצצהההה היהה מפוצץ בכוסיות אחלה מוזיקה (רועי פלינר) בקיצור היה ממש אחלה חג
|
ראסמי שהיית שיכור אחי
כי כוסיות לא היו שם במיוחד... בעיקר לא פול...
אבל הייתה אחלה מוזיקה
אמיגוס פוראבר!!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by divx-master
חח אזהוו אני מתת ללכת לישון אני עייף מתת אבל אני אל מצליח להירדם אז ידידה שלי שלחה לי אתר שעוזר לישון אל יודע מה זה עוד לא בדקתי לכל מי שלא מצליח להירדם
http://www.go2sleep.be/
זהה האתר בבכלל ממקרה לילה טוב |
ייייווואאאואווווווו... איזה דבר מתווקקקקקקקקקק
:D |
|
|
|
|