return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
line up trens-enersjie 2003
View this Thread in Original format
magrec
ik dacht eerst dat het niet waar was, zoooooo slecht namelijk.
Maar nu zelfs iemand die bij id-t werkt dit toch wel bevestigde post ik hem hier maar:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime


sow leuke line-up hoor
:rolleyes: :rolleyes:
joesterizor
:haha: :haha:


volgens mij heeft dit nog weinig met trance te maken.
Cosmic Guy
Dit valt me tegen, had meer verw8 van een jubuleumeditie...

Jean.....
dj_spare
blegh Jean en Gielen, die lui komen me echt de strot uit :whip: ze kunnen het beter S&G Party noemen ofzow :( :( weinig kans dat ik ga dus
kolkiewolkie
je zou toch denken dat ID&T geleerd heb van de vorige keer toen ze ook dachten met zon goedkope lijn omhoog weg te komen... als ik um zo bekijk heeft ie net, maar dan ook maar net genoeg om de hele nacht door te komen...

... magoed, dr is gewoon nog een reeele kans dat ik dr bij ben ook omdat de maats ook wel weer een keer naar zon feest willen, en dan moet je toch wat he :p , kan dan nie achterblijven ;) ... damn he, waarom heeft TE 3 residents tegenwoordig :rolleyes: (doelt op gielen, jean en bas&ram).... verandering van spijs doet eten toch?

ben benieuwd wat de prijs is eigenlijk... 45 euro ofzo?
[edit]
35 dus, HOOGST opmerkelijk voor id&t
[/edit]

/gaat op zoek
magrec
Ik wil er nog geen ééns gratis naar binnen....
joesterizor
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


ben benieuwd wat de prijs is eigenlijk... 45 euro ofzo?

/gaat op zoek




35 €
Elger
heeeeeeeeeeeee hoooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooo

Ik snap er zelf ook weinig van dat ID&T zulke mensen nog durft te boeken....maar dat is natuurlijk ook weer typisch ID&T
Optimus
teleurstelende line up... ga er niet nartoe denk ik:disbelief
Optimus
quote:
Originally posted by joesterizor
35 €



heej, istie goedkoper geworden?

!_PeTrUs_!
w00t!

Gewoon 4 edities geskipt omdat de line-up's zo slecht waren maar nu gaat ik er zeker bij zijn!

NOT!

Te triest voor woorden weer... :D Niet echt verrassend moet ik zegge ;)
jploveparade
Charly Loudnoise is een aardige gozer, die stond nog bij ons op de Loveparade truck te MC-en. Echt een stuk beter als die Mentale Theo.

Cosmic Gate draaien gewoon heerlijke (eigen) producties.

Kai Tracid wil nog wel eens stiekem hardcore plaatjes meenemen :D

De rest is T R O E P

Maar goed als er een hoop TA gaan (ook uit Duitsland) wil ik best 35 euro investeren.

Welke datum was het?

[edit] 15 februari zit in in Zwitserland, laat maar... :( [/edit]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement