|
line up trens-enersjie 2003
|
View this Thread in Original format
| magrec |
ik dacht eerst dat het niet waar was, zoooooo slecht namelijk.
Maar nu zelfs iemand die bij id-t werkt dit toch wel bevestigde post ik hem hier maar:
Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act
Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid
Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime
sow leuke line-up hoor
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| joesterizor |
:haha: :haha:
volgens mij heeft dit nog weinig met trance te maken. |
|
|
| Cosmic Guy |
Dit valt me tegen, had meer verw8 van een jubuleumeditie...
Jean..... |
|
|
| dj_spare |
| blegh Jean en Gielen, die lui komen me echt de strot uit :whip: ze kunnen het beter S&G Party noemen ofzow :( :( weinig kans dat ik ga dus |
|
|
| kolkiewolkie |
je zou toch denken dat ID&T geleerd heb van de vorige keer toen ze ook dachten met zon goedkope lijn omhoog weg te komen... als ik um zo bekijk heeft ie net, maar dan ook maar net genoeg om de hele nacht door te komen...
... magoed, dr is gewoon nog een reeele kans dat ik dr bij ben ook omdat de maats ook wel weer een keer naar zon feest willen, en dan moet je toch wat he :p , kan dan nie achterblijven ;) ... damn he, waarom heeft TE 3 residents tegenwoordig :rolleyes: (doelt op gielen, jean en bas&ram).... verandering van spijs doet eten toch?
ben benieuwd wat de prijs is eigenlijk... 45 euro ofzo?
[edit]
35 dus, HOOGST opmerkelijk voor id&t
[/edit]
/gaat op zoek |
|
|
| magrec |
| Ik wil er nog geen ééns gratis naar binnen.... |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ben benieuwd wat de prijs is eigenlijk... 45 euro ofzo?
/gaat op zoek |
35 € |
|
|
| Elger |
heeeeeeeeeeeee hoooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooo
Ik snap er zelf ook weinig van dat ID&T zulke mensen nog durft te boeken....maar dat is natuurlijk ook weer typisch ID&T |
|
|
| Optimus |
| teleurstelende line up... ga er niet nartoe denk ik:disbelief |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by joesterizor
35 € |
heej, istie goedkoper geworden? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
w00t!
Gewoon 4 edities geskipt omdat de line-up's zo slecht waren maar nu gaat ik er zeker bij zijn!
NOT!
Te triest voor woorden weer... :D Niet echt verrassend moet ik zegge ;) |
|
|
| jploveparade |
Charly Loudnoise is een aardige gozer, die stond nog bij ons op de Loveparade truck te MC-en. Echt een stuk beter als die Mentale Theo.
Cosmic Gate draaien gewoon heerlijke (eigen) producties.
Kai Tracid wil nog wel eens stiekem hardcore plaatjes meenemen :D
De rest is T R O E P
Maar goed als er een hoop TA gaan (ook uit Duitsland) wil ik best 35 euro investeren.
Welke datum was het?
[edit] 15 februari zit in in Zwitserland, laat maar... :( [/edit] |
|
|
|
|