|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
מזל-טוב אחשלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אה ועוד משהו... זה מיועד למוש
קנאי!!! |
חחח מה שתגיד יא גולם
אתה מספיק מעצבן אותי
אז בוא תמצוץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח מה שתגיד יא גולם
אתה מספיק מעצבן אותי
אז בוא תמצוץ |
וזה אחת מהסיבות שאני תמיד אומר לך הומו :) |
|
|
| Izzy |
congrats! what ride will you be pimping now?
nothing like the sense of freedom that comes with going where you want, when you want |
|
|
| Narcotic Mind |
הופה מזל טוב אחי
רגע זה אומר שמפגש הבא אני אתה ומורן עושים פתיחות ? :p |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Izzy
nothing like the sense of freedom that comes with going where you want, when you want |
Argh, don't get me all depressive and cutting veins and e! |
|
|
| Tarantula |
הינה עוד מזל טוב קטן ממני...
מזללל טטטווובבב מותק!@#!@#$!@
 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
הינה עוד מזל טוב קטן ממני...
מזללל טטטווובבב מותק!@#!@#$!@
|
אלונה המשקיעה שבמז"לטים ...
כל הכבוד ...
ורון - אל תתחיל איתי עכשיו !
יש לך 1800 נפח מנוע ...
ברור שלקחת בהילוכים הנמוכים ... אבל במהירויות גבוהות אין מצב אחי .... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ישנתי רוב היום, אז אני יגיד עכשיו
מזל טוב אחי, קרע את הכביש אבל תיזהר מנהגים מפגרים, ויש הרבה כאלה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
מזל טוב אחי, קרע את הכביש אבל תיזהר מנהגים מפגרים, ויש הרבה כאלה |
האמממ בנות האאממ |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
האמממ בנות האאממ |
ששששששששששקקקטטטט שאני לא אתצבן עליך~!@~!##$%@$^ |
|
|
|
|