|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
THATS RIGHT ...
רועי שיהיה לך רישיון לבד כמה חודשים תבין למה אנחנו מתכוונים ...
ורועי כרגיל חזרת על מה שאמרתי
אמרתי לך שבהילוכים עוד יש קשר אבל באוטומט אין כמעט קשר
ליכולת נהג
וכרגיל ענית תשובה מהתחת
וחזרת על בדיוק מה שאמרתי ...
ובלי קשר אני אמרתי שיש ג'יטיאיי אוטומט???
אמרתי כולה שבאוטומט אין קשר בין יכולת נהג
יש לך כזה קטע - שאתה צריך להגיד משהוא
ולהגיב אז תכתוב כל דבר גם אם הוא לא קשור ...
OH WELL |
תגיד לי מה אתה מטומטם או משהו ?!?!
אני דיברתי על זה שאם הנהג גרוע על גולף ג'י טי איי גם אריק עם הג'אסטי יכול לקחת אותו
ואתה מדבר לי על אוטומט פתאום
אז שאלתי איזה ג'י טי איי אוטומט ראית בדיוק!!
ולא חזרתי על מה שאמרת... חזרתי על מה שאני אמרתי! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי מה אתה מטומטם או משהו ?!?!
אני דיברתי על זה שאם הנהג גרוע על גולף ג'י טי איי גם אריק עם הג'אסטי יכול לקחת אותו
ואתה מדבר לי על אוטומט פתאום
אז שאלתי איזה ג'י טי איי אוטומט ראית בדיוק!!
ולא חזרתי על מה שאמרת... חזרתי על מה שאני אמרתי! |
מדבר על מטומטם ...
תקרא שוב פעם פוסט פוסט
כתבת על זה שנהג בג'יטיאי שלא יודע איך לנהוג
אריק לוקח אותו
וציטטתי אותך וכתבתי - בהילוכים זה באמת איכשהוא נכון
אוקיי - הבנת ??? הגבתי למה שאמרת
ועכשיו הוספתי
ואמרתי שזה לא תופס לגבי אוטומט
...
ואז ענית על אלוהים יודע מה
תשובה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מדבר על מטומטם ...
תקרא שוב פעם פוסט פוסט
כתבת על זה שנהג בג'יטיאי שלא יודע איך לנהוג
אריק לוקח אותו
וציטטתי אותך וכתבתי - בהילוכים זה באמת איכשהוא נכון
אוקיי - הבנת ??? הגבתי למה שאמרת
ועכשיו הוספתי
ואמרתי שזה לא תופס לגבי אוטומט
...
ואז ענית על אלוהים יודע מה
תשובה ? |
אני הגבתי מנקודת הנחה שאתה מדבר על זה שאריק לוקח גולף ג'י טי איי
ואמרת שאם זה הילוכים זה יהיה תלוי בנהג
אבל אם זה אוטומט זה בולשיט...
ואמרתי שאין כזה דבר ג'י טי איי אוטומט
זאת התשובה שלי! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני הגבתי מנקודת הנחה שאתה מדבר על זה שאריק לוקח גולף ג'י טי איי
|
אז תפסיק להניח ותקרא בהגיון
לא רואה איך אפשר להבין את זה אחרת ...
ואאמרתי לזינגר היום שהוא לא עובד נכון אחי !
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אז תפסיק להניח ותקרא בהגיון
לא רואה איך אפשר להבין את זה אחרת ...
ואאמרתי לזינגר היום שהוא לא עובד נכון אחי !
;) |
ככה הבנתי מה לעשות
כי אני דיברתי ספציפית על משהו ואתה דיברת לי בכלליות
חחחחח מה הוא אמר?? |
|
|
| Q-PiXeL |
באוטומט אפשר להגיד שזה בכלל לא קשור בנהג...
מורן - ניסיתה לעשות סטארטים דרך ה
1
2
D
?
זה נותן יותר האצה? או שזה הילוכים רק למטרה האמיתית שלהם...
ופירפור גלגלים ניסיתה? יענו שם ניוטראל, נותן גז, ומעביר לדרייב... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
באוטומט אפשר להגיד שזה בכלל לא קשור בנהג...
מורן - ניסיתה לעשות סטארטים דרך ה
1
2
D
?
זה נותן יותר האצה? או שזה הילוכים רק למטרה האמיתית שלהם...
ופירפור גלגלים ניסיתה? יענו שם ניוטראל, נותן גז, ומעביר לדרייב... |
הפרפור גלגלים מזה מזיין לך את הגיר... חבל לך על הזמן!!!
לא מומלץ לעשות את זה
והסטארטים דרך 1 אמורים לעזור בחלק מהמכוניות בפתיחות... אבל לא בכולם
בסניק של חבר שלי לדוגמה... שזה אוטו ממש ממש חזק... אם מתחילים מאחד זה דופק את הפתיחה |
|
|
| oDrori |
עזבו אני הולך לקנות
BMW z9
...
אפילו 10 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
עזבו אני הולך לקנות
BMW z9
...
אפילו 10 |
חחחחחח שרוט!!!!!!
אתה תלמיד טוב... :)
החזרה לגן עושה איתך רק טוב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והסטארטים דרך 1 אמורים לעזור בחלק מהמכוניות בפתיחות... אבל לא בכולם
בסניק של חבר שלי לדוגמה... שזה אוטו ממש ממש חזק... אם מתחילים מאחד זה דופק את הפתיחה |
נכון באמת ברוב המכוניות זה באמת לא עוזר...
והקטע עם הפרפור מן הסתם רק מאט אותך
אני יודע שבחלק מהיפניות באמת להתחיל מראשון היה עוזר ורגע לפני
שהטורים נופלים להעביר ל2 ....
אבל גם המזדות החדשות שמייצרים זה כבר לא ככה ... |
|
|
| DjChook |
ה
1
2
3
זה רק כח
זה גורר את ההילוכים בשביל שלא יתחלפו באמצע הנסיעה עם אתה מאיץ בעליה תלולה
זה ככ לא פרקטי
בחיים לא ראיתי משהו שבאמת משתמש בזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ה
1
2
3
זה רק כח
זה גורר את ההילוכים בשביל שלא יתחלפו באמצע הנסיעה עם אתה מאיץ בעליה תלולה
זה ככ לא פרקטי
בחיים לא ראיתי משהו שבאמת משתמש בזה |
אני משתמש רק בהורדה ...
יענו מ
D
לוחץ על האובר דרייב או ביפניות קוראים לזה
HOLD
ואז יורד ל2 ...
זה עוזר לבלימה נוחה בהרבה
וגם פחות שוחק את הברקסים ... |
|
|
|
|