|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי תדמיין שניה אותו ומכונית, עכשיו תחשוב על פיתה מדברת |
פחחחחחחחחחחחחחחחח לא יודע מה הקשר
אבל אשכרה נקרעתי שקראתי את זה |
|
|
| Sniper |
סליחה על האיחור פשוט אין לי זמן להיכנס כבר
וגם אמרתי לך באי סי קיו כבר
אז בכל אופן מזל טוב גבררר
מתי יש פתיחות
? |
|
|
| Scorchio |
מורני זה סיביק שנת 93 דגם
DX
מנוע 1600
ויש לה 120 כוחות סוס והמנוע עוד משופצר ואני שם איתך 500 שקל שאני מזיין את הפוקוס שלך בפתיחות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מורני זה סיביק שנת 93 דגם
DX
מנוע 1600
ויש לה 120 כוחות סוס והמנוע עוד משופצר ואני שם איתך 500 שקל שאני מזיין את הפוקוס שלך בפתיחות |
קודם תוציא רישיון אח"כ נשתין לכיוון הסיוויק שלך ...
אבל ראסמי אחי - 93 זה קצת ישן כבר ...
למרות שמתחת ל 98 ההונדות הם חיות כמו שאמרתי ועשו להם
אחוש מנועים יש לי סיכוי טוב
גם עם הפוקוס ... |
|
|
| Hell_Copter |
שלי האוטו שנת 92... זה הזין פה
הרגשתי אותו היום... אפשר להביא איתו איזה משהו
אבל האוטו מזה נחלש יחסית למה שהוא היה פעם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שלי האוטו שנת 92... זה הזין פה
הרגשתי אותו היום... אפשר להביא איתו איזה משהו
אבל האוטו מזה נחלש יחסית למה שהוא היה פעם |
אין מה לעשות האוטו מקבל בליי עם השנים ...
למרות ששלי 2003 והוא כבר ככה מאיך שאני ואח שלי מתעללים בו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין מה לעשות האוטו מקבל בליי עם השנים ...
למרות ששלי 2003 והוא כבר ככה מאיך שאני ואח שלי מתעללים בו ... |
ראסמי...
אחי אתה מטורף... ולפי מה שאתה אומר אח שלך עוד יותר
אני לא מרחם על האוטו
תורידו פרופיל למה עכשיו 3 שנים עם אוטו דפוק זה לא נעים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי...
אחי אתה מטורף... ולפי מה שאתה אומר אח שלך עוד יותר
אני לא מרחם על האוטו
תורידו פרופיל למה עכשיו 3 שנים עם אוטו דפוק זה לא נעים |
כן ויחליפו אותו רק עוד שנתיים ...
בעסה ... |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחח תמשיך לקשקש
ההונדה הזאת חייתית
כל מכונית שאני ואח שלי עשינו פתיחות השארנו עליה אבק |
|
|
| Q-PiXeL |
הסיוויק ידנית?
איזה מיצובישי יש לך רועי? לאנסר הישנה?
זה אחלה אוטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הסיוויק ידנית?
איזה מיצובישי יש לך רועי? לאנסר הישנה?
זה אחלה אוטו |
יש לי לאנסר ישנה
שנת 92 ליתר דיוק... |
|
|
| Scorchio |
| אוטומטית למרבה הפלא |
|
|
|
|