|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בערך באותו הזמן כמוך... |
שלושה שבועות הפרש!!
וזה רק אם תעבור...
אם לא אז יהיה הפרש של חודש וחצי לפחות |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by MasterP
מתי החצי שנה חונך תופס
איזה בעסהההההההה זה חחחחחחחחחחחחחח
|
אל תזכיר את זה...
בכל מקרה אין מצב שזה נכנס ב1.1 כי אין ממשלה
ואני מקווה שכמה חודשים אחרי אפריל עדיין לא יכנס החוק הזה |
|
|
| Scorchio |
בחיים זה לא ייכנס ב 1.1
לממשלה יש דגים שמנים יותר לצוד |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח איזה צחוקים...
חבר שלי היום קיבל קנס 250 שקל על זה שהוא היה בפקק וחתך שטח הפרדה כדי לצאת משם...
בדוח היה כתוב שהוא אמר
"אני ממש מצטער רק חתכתי קצת את השטח הפרדה"
שרוט!!!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח איזה צחוקים...
חבר שלי היום קיבל קנס 250 שקל על זה שהוא היה בפקק וחתך שטח הפרדה כדי לצאת משם...
בדוח היה כתוב שהוא אמר
"אני ממש מצטער רק חתכתי קצת את השטח הפרדה"
שרוט!!!! |
חחחחחח
"אני ממש מצטער רק הפרתי את החוק טיפה" |
|
|
| Sniper |
מממ רומן אחי לחבר שלי יש הונדה הילוכים
:]]]
הונדה הצ'בקקק מה מכוערת!!!!! חחח
הוא מזיין לה תצורה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ רומן אחי לחבר שלי יש הונדה הילוכים
:]]]
הונדה הצ'בקקק מה מכוערת!!!!! חחח
הוא מזיין לה תצורה |
יש לך משאלת מוות!?!?!?!?!?!!?!?!
אם לא אז אתה תדבר יפה על הונדה הצ'באק!!!!!!
שאני לא יתעצבן |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך משאלת מוות!?!?!?!?!?!!?!?!
אם לא אז אתה תדבר יפה על הונדה הצ'באק!!!!!!
שאני לא יתעצבן |
exactly!
תזהר מרועי...
חחח...
פעם גם לי נראתה הונדה הצ'בק מכוערת, יענו זה נראה כמו סיוויק רגילה רק שחתכו לה תאחורי...
אבל התרגלתי... במיוחד אם לשים לה קצת שיפורים האוטו הופך לחלום...
:eyespop: |
|
|
| Sniper |
חחחח יאבלים לא הבנתם אותי נכון
האצ'בק הספציפית של חבר שלי ממש מכוערת!!! אין הוא זיין לה תצורה
והוא לא מנקה אותה קיצר אוטו מוזנח... כואב הלב מה לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
exactly!
תזהר מרועי...
חחח...
פעם גם לי נראתה הונדה הצ'בק מכוערת, יענו זה נראה כמו סיוויק רגילה רק שחתכו לה תאחורי...
אבל התרגלתי... במיוחד אם לשים לה קצת שיפורים האוטו הופך לחלום...
:eyespop: |
אתה חייב לראות את ההצ'באק של אחד מהשכבה שלי
מהישנות שהן יותר יפות... כחולה מטאלית כזאת
פנסים לבנים
משהו מדהים אחי!!!!!
חבל לך על הזמן
ורק שתדע לך שכשהיית בדום בחנוכה היה ליד שם איזה אחד ששם יענו מגדש וכונסי אוויר על המכסה מנוע
איזה פצצה זה נראה!!! |
|
|
| DjChook |
טוב קודם כל מין הסתם שפולו תיקח גולף למה גוךלף אוטו כבד ואיטי
ה 1.6 פשוט לא זזה
חבר שלי מזיין את האוטו והוא פשוט לא מעלה ת'טורים חחח
יעני לא זז
ולחבר שלי יש פולו 16 וי
2003
שתי דלתות
מדהימה חדשה
חמודה לאללה :)
היא יחסית מהירה, וגם ידנית
בקשר לפתיחות וכאלה, מורן, אולי בפתיחות לא, אבל בסגירות
אני עם הגלאנט לוקח אותך :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב קודם כל מין הסתם שפולו תיקח גולף למה גוךלף אוטו כבד ואיטי
ה 1.6 פשוט לא זזה
חבר שלי מזיין את האוטו והוא פשוט לא מעלה ת'טורים חחח
יעני לא זז
ולחבר שלי יש פולו 16 וי
2003
שתי דלתות
מדהימה חדשה
חמודה לאללה :)
היא יחסית מהירה, וגם ידנית
בקשר לפתיחות וכאלה, מורן, אולי בפתיחות לא, אבל בסגירות
אני עם הגלאנט לוקח אותך :) |
אז ככה... שני דברים
הפולו החדשה מכוערת טיכו!!!!
וגולף 1.6 ידנית היא מהירה אחושילינג אם יודעים לנהוג בה
יש לי חבר שיודע לנהוג בנזונה... הוא פתח גם גולף ג'י טי איי פעם
פולו ידנית... לא חושב שראיתי דבר כזה :)
ורק שתהיה בעניינים שכמעט כל הפולו הם 16 וי
ודבר שני... הגלאנט מזיינת את הפוקוס בפתיחות... |
|
|
|
|