|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
טוב אז רועי לוקח את כולם
:p
כל הסיוויקים (או שזה אמור להיות סיוויקות) שיש בישראל אוטומט...
מבאס... כי זה אחלה אוטו... וידני שולט...
(עכשיו אתם צריכים לקטול אותי שאני מדבר ואפילו אין לי רשיון) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
טוב אז רועי לוקח את כולם
:p
כל הסיוויקים (או שזה אמור להיות סיוויקות) שיש בישראל אוטומט...
מבאס... כי זה אחלה אוטו... וידני שולט...
(עכשיו אתם צריכים לקטול אותי שאני מדבר ואפילו אין לי רשיון) |
טוב לשמוע :)
ולא אחי זה בסדר... אתה רוסי
רוסים מבינים במכוניות ומטוסים
זה ידוע ברבים :D |
|
|
| Scorchio |
אוי אוי שתוק שתוק
הסיביק הזאתי אוכלת כל מכונית בפתיחות למרות שהיא אוטומט ואני שם איתך כסף. |
|
|
| Q-PiXeL |
חחח... בשבועות האחרונים התלחתי ללמוד על מכוניות... כן זה הדבר החדש...
אני מנסה להתגבר על הקומפאקטים
:clown:
טוב, השווה
שתי המכוניות 1.6
שתי המכוניות מאותן השנים
ההבדל בהילוכים
לא נדמה לי שהסייויק תקח תלאנסר
כי גם הלנסר נחשב לאוטו דיי חזק ומאוד אמין בתקופה ההיא
וכמובן שעל הידני חשוב הנהג |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
חחח... בשבועות האחרונים התלחתי ללמוד על מכוניות... כן זה הדבר החדש...
אני מנסה להתגבר על הקומפאקטים
:clown:
טוב, השווה
שתי המכוניות 1.6
שתי המכוניות מאותן השנים
ההבדל בהילוכים
לא נדמה לי שהסייויק תקח תלאנסר
כי גם הלנסר נחשב לאוטו דיי חזק ומאוד אמין בתקופה ההיא
וכמובן שעל הידני חשוב הנהג |
תיקון קטנטן...
המנוע של הלאנסר הוא 1.5
אבל האוטו עדיין חזק...
ולמי שיש ספק שהסוד הוא בנפח מנוע אז יש לי לחדש לו
שפולו לדוגמה שהיא עם מנוע 1.4 יכולה גם לקחת גולף 1.6 |
|
|
| Q-PiXeL |
אקיצר... עוד חודשיים, כשיגמר לך המלווה תעשו רייס
(עכשיו זה לא שווה כי אתה צריך לנסוע עם מישהו וגם אין לך נסיון) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אקיצר... עוד חודשיים, כשיגמר לך המלווה תעשו רייס
(עכשיו זה לא שווה כי אתה צריך לנסוע עם מישהו וגם אין לך נסיון) |
לא מותק זה לא יהיה עוד חודשיים...
יקח זמן עד שלצח יהיה רשיון :D |
|
|
| Scorchio |
אימא שלך
יש לי טסט ב-29 ובעזרת השם אני עובר ראשון
ורומן
זה הונדה משופרת אז היא לא רק תיקח את הפתיחות אלא שאני כבר יישב בבית עם קפה וסיגריה ורועי עוד יהיה ברמזור כנ"ל לגבי מורן. |
|
|
| Q-PiXeL |
אם ככה אז כנראה שגם אני יצרף אליכם עד אז... :D
Edit:
או שלא...
אם יש לך טסט ב29 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אימא שלך
יש לי טסט ב-29 ובעזרת השם אני עובר ראשון
|
גם אם תעבור ראשון רק ב מרץ יהיה לך לבד!!!
אז יש זמן!!! |
|
|
| Scorchio |
| בערך באותו הזמן כמוך... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אם תעבור ראשון רק ב מרץ יהיה לך לבד!!!
אז יש זמן!!! |
מתי החצי שנה חונך תופס
איזה בעסהההההההה זה חחחחחחחחחחחחחח
כוס עמק אחותי עברה אתמול טסט
עכשיו הגולף לא יהיה כל הזמן שלי |
|
|
|
|