|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אם מדברים על גולף גי טי אי
אז נהגתי לפני כמה ימים על כזאת
עם 2 מגדשי טורבו!! וצ'יפפ
הכי יפהה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין אין אין אין לא הצלחתי להגיע להילוך שלישי
הגעתי עם ראשון ל 70 והאוטו רק התחיל להיתאמץ |
|
|
| Q-PiXeL |
טורבויים, צ'יפים, אגזוזים, פילטרים, ספויילרים, ג'נטים וכל שאר הדברים היפים:
www.max-tuning.com
כנסו לפורומים, יש שם הרבה מה ללמוד... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אוי אוי שתוק שתוק
הסיביק הזאתי אוכלת כל מכונית בפתיחות למרות שהיא אוטומט ואני שם איתך כסף. |
ברור היא מהשנים הטובות של הונדה ... אין מה לעשות
הכי טובה זה 98 משופצרת ... אגוז לחץ וכל החרא שדיברנו עליו ...
כי זה בדיוק שנה לפני שהם שינו את הסדרה ואת הכוחות סוס ...
ורועי אני לא מאמין
פולו 1400 על גולף 1.6 ???
אתה מדבר על הקלאסיק ??? |
|
|
| DjChook |
טוב אז רועי רואים שאתה לא מבין ורק עכשיו נכנס לכביש
אתה רק מלטף את הדוושה ב
GTI
והיא קופצת ומזיינת את רוב המכוניות
תגיד לי על מה אתה מדבר
זה אוטו חיייייה
ובקשר לפולו החדשה, אני יודע שהיא מכוערת
אבל לא ראית את הגרסא של השתי דלתות שהיא ממש נדיקה והיא ממש יפה
ועוד זיון שכל
רואים פעם בשנה
POLO 16V
כל הפולואים בארץ זה
1.4
מכוער כזה מאחורה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רואים פעם בשנה
POLO 16V
כל הפולואים בארץ זה
1.4
מכוער כזה מאחורה |
במילים של מורן... אתה כזה פעור!!!!
זה שכתוב 1.4 זה לא אומר שלא יכולים להיות 16 שסתומים!!!
לחבר שלי כתוב 1.4 מאחורה ועל המנוע כתוב 16 וי...
ואחי זה תלוי בנהג
תביא מישהו שלא יודע לנהוג בג'י טי איי ואפילו אריק עם הג'אסטי יקח אותו...
טוב לא צריך להגזים...
ולא מורן... אני מדבר על הקטנות!!
אין לך מושג איזה קלות הן לעומת הגולפים שהם כבדים לגמרי!!
וזה למה הן מסוגלות לקחת גולף |
|
|
| DjChook |
אהה ואלה
אז מה ההבדל בין הדגמים שיש להם
1.4
מאחורה
על אלה של ה
16V |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה ואלה
אז מה ההבדל בין הדגמים שיש להם
1.4
מאחורה
על אלה של ה
16V |
לא כל 1.4 זה 16 וי!!!
אבל יש כאלה |
|
|
| DjChook |
זה לא נראה לי הגיוני
בטח יש הבדלים אחרים שמשפיעים על כוחות הסוס או משהו כזה
ד"א , מישהו יודע מה זה ההגדרה של כח סוס ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא נראה לי הגיוני
בטח יש הבדלים אחרים שמשפיעים על כוחות הסוס או משהו כזה
ד"א , מישהו יודע מה זה ההגדרה של כח סוס ? |
זה אמור להיות כוח של ככה וככה סוסים...נראה לי לפחות |
|
|
| DjChook |
חחח הגדרה של המאה הזאתי לא של המאה השמונה עשרה
בדיוק הייתה שאלה כזאתי באיזה טריוויה בטיול
ואף אחד לא ידע
אני זוכר אותה רק באופן חלקי |
|
|
| Scorchio |
רועי אתה מדבר על ההונדה של דודו?
אם כן אז אתה ממש גזור
כי אולי האוטו נראה יפה אבל מבחינה טכנית הוא דפוק אש
הוא החליף לו גיר ועדיין יש בעיות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי אתה מדבר על ההונדה של דודו?
אם כן אז אתה ממש גזור
כי אולי האוטו נראה יפה אבל מבחינה טכנית הוא דפוק אש
הוא החליף לו גיר ועדיין יש בעיות. |
נשבע לך אתה דפוק בשכל צח...
כן אני מדבר על ההונדה של דודו
אבל ראית במה שאמרתי שאני יצטט עכשיו עוד פעם...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה חייב לראות את ההצ'באק של אחד מהשכבה שלי
מהישנות שהן יותר יפות... כחולה מטאלית כזאת
פנסים לבנים
משהו מדהים אחי!!!!!
חבל לך על הזמן
|
ראית פה שאני מדבר על הביצועים של האוטו??
כולה דיברתי שהוא נראה חבל על הזמן |
|
|
|
|