|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
וואי מזל טוב אח שלו
תזכור את כל הכללים
ויאללה החודשיים יעברו מהר
ואז תתחיל לקרוע את הכביש
כאילו אין מחר
(ואין משטרה שאורבת בצד) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
הופה מזל טוב אחי
רגע זה אומר שמפגש הבא אני אתה ומורן עושים פתיחות ? :p |
יש מצב אח שלי
כמה האוטו שלך עושה מ 0 ל 100?
שלי נראה לי עושה איזה 11 משהו הבנתי...
בכל זאת אוטו ישן |
|
|
| Scorchio |
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך
סתם סתם מזל טוב
בקרוב אני יעבור טסט בעזרת השם ב-29 לחודש ואז אני יאכל את מורן בפתיחות עם הפורד המסכנה שלו
ההונדה שלי תשאיר עלייך אבק. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך
|
איזה כיף לי אבל... :rolleyes:
נפלתי על אותו טסטר שהיה לי בטסט הראשון
איזה מניאק חסר הבעת פנים
אבא שלו שופט תחבורה אז הוא קוטל !! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך
סתם סתם מזל טוב
בקרוב אני יעבור טסט בעזרת השם ב-29 לחודש ואז אני יאכל את מורן בפתיחות עם הפורד המסכנה שלו
ההונדה שלי תשאיר עלייך אבק. |
היי היי בלי לערב משפחה !!!
דבר ראשון את רועי אני לוקח עם עיניים קשורות ויד אחת
קשורה מאחורי הגב עם המיצובישי הצ'יקיטיטה שלו ...
וצח - איזה שנה ההונדה ?
נפח מנוע ?
דגם ?
כח סוס ?
אם היא מלפני 98 - רוב הסיכויים שתיקח למה אז עדיין שמו
בהונדות 120 כוח סוס שזה הרבה יחסית!
היום זה כבר 110 אם אני לא טועה ...
או אפילו 105
ואז אני לא משתין אפילו לכיוון האוטו שלך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון את רועי אני לוקח עם עיניים קשורות ויד אחת
קשורה מאחורי הגב עם המיצובישי הצ'יקיטיטה שלו ...
|
מותק... זה שאתה דפוק ומגיע ל 170 בכל הזדמנות שיש לך זה לא אומר שאתה פותח מהר
אבל תן לי לצבור קצת נסיון ואז אני יפתח לך את התחת :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מותק... זה שאתה דפוק ומגיע ל 170 בכל הזדמנות שיש לך זה לא אומר שאתה פותח מהר
אבל תן לי לצבור קצת נסיון ואז אני יפתח לך את התחת :D |
דרך אגב יש'ך הילוכים ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב יש'ך הילוכים ? |
זה כל הפואנטה בייבי
אני עם הילוכים!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by NaOren
האמממ בנות האאממ |
תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה |
ברק... עשה רישיון אתה צריך אותו, איך תבקר פה כשתעבור לחיפה?!?!!? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה |
מה זה הגישה המטומטמת הזאת
תעשה רישיון
ברור שזה יותר בטוח כי אתה שולט בנהיגה לא אחרים |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
ברק... עשה רישיון אתה צריך אותו, איך תבקר פה כשתעבור לחיפה?!?!!? |
דרורי תדמיין שניה אותי ומכונית, עכשיו תחשוב על פיתה מדברת |
|
|
|
|