return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 3)
View this Thread in Original format
MasterP
וואי מזל טוב אח שלו
תזכור את כל הכללים
ויאללה החודשיים יעברו מהר
ואז תתחיל לקרוע את הכביש
כאילו אין מחר
(ואין משטרה שאורבת בצד)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הופה מזל טוב אחי

רגע זה אומר שמפגש הבא אני אתה ומורן עושים פתיחות ? :p


יש מצב אח שלי
כמה האוטו שלך עושה מ 0 ל 100?
שלי נראה לי עושה איזה 11 משהו הבנתי...
בכל זאת אוטו ישן
Scorchio
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך

סתם סתם מזל טוב

בקרוב אני יעבור טסט בעזרת השם ב-29 לחודש ואז אני יאכל את מורן בפתיחות עם הפורד המסכנה שלו
ההונדה שלי תשאיר עלייך אבק.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך


איזה כיף לי אבל... :rolleyes:
נפלתי על אותו טסטר שהיה לי בטסט הראשון
איזה מניאק חסר הבעת פנים
אבא שלו שופט תחבורה אז הוא קוטל !!
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
בטח היה לך איזה טסטר עיוור אם הוא העביר אחד אחד כמוך

סתם סתם מזל טוב

בקרוב אני יעבור טסט בעזרת השם ב-29 לחודש ואז אני יאכל את מורן בפתיחות עם הפורד המסכנה שלו
ההונדה שלי תשאיר עלייך אבק.


היי היי בלי לערב משפחה !!!

דבר ראשון את רועי אני לוקח עם עיניים קשורות ויד אחת
קשורה מאחורי הגב עם המיצובישי הצ'יקיטיטה שלו ...

וצח - איזה שנה ההונדה ?
נפח מנוע ?
דגם ?
כח סוס ?
אם היא מלפני 98 - רוב הסיכויים שתיקח למה אז עדיין שמו
בהונדות 120 כוח סוס שזה הרבה יחסית!
היום זה כבר 110 אם אני לא טועה ...
או אפילו 105
ואז אני לא משתין אפילו לכיוון האוטו שלך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון את רועי אני לוקח עם עיניים קשורות ויד אחת
קשורה מאחורי הגב עם המיצובישי הצ'יקיטיטה שלו ...


מותק... זה שאתה דפוק ומגיע ל 170 בכל הזדמנות שיש לך זה לא אומר שאתה פותח מהר
אבל תן לי לצבור קצת נסיון ואז אני יפתח לך את התחת :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מותק... זה שאתה דפוק ומגיע ל 170 בכל הזדמנות שיש לך זה לא אומר שאתה פותח מהר
אבל תן לי לצבור קצת נסיון ואז אני יפתח לך את התחת :D


דרך אגב יש'ך הילוכים ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב יש'ך הילוכים ?


זה כל הפואנטה בייבי
אני עם הילוכים!!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by NaOren
האמממ בנות האאממ


תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה
oDrori
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה


ברק... עשה רישיון אתה צריך אותו, איך תבקר פה כשתעבור לחיפה?!?!!?

MasterP
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תאמין לי אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי שיש להם כבר רישיון בלי מלווה והם אסון לאומי, בלי שמות כי לא יפה ללכלך אבל אני לא מתכוון לעשות רישיון, לא בא לי למות על הכביש
:wtf: :wtf: :wtf:
אני חולה על הסמיילי הזה


מה זה הגישה המטומטמת הזאת
תעשה רישיון
ברור שזה יותר בטוח כי אתה שולט בנהיגה לא אחרים
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
ברק... עשה רישיון אתה צריך אותו, איך תבקר פה כשתעבור לחיפה?!?!!?


דרורי תדמיין שניה אותי ומכונית, עכשיו תחשוב על פיתה מדברת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement