|
בשעה טובה ומוצלחת (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אני אתמול או שלשום ראיתי פול גי טי אי
אבאלאלאלהלהלהללהלהלהלהלההההההה
איזה יפה היא!!! חבל על הזמן
מה שעוד יפה זה גולף קופה
!
יש כמה כאלה בארץ |
|
|
| DjChook |
חחח ידעתי שתראה את העמוד הזה
הדבר הראשון ש
GOOGLE
מוצא
אבל זה מביא הגדרות ארוכות ומטומטמות
ד"א
הפסיקו להביא את פולו ג'יטיאיי לארץ כי הדלק המלוכלך בארץ הורס את המנועים שלה
וזה בדוק
:)
ו
1 כוח סוס
זה הכוח הנדרש להזיז 75 קילו, בתאוצה של 1 מטר בשניה |
|
|
| Q-PiXeL |
תאמת אני מכיר תאתר הזה סתם ככה...
קראתי שם על מנועים, מגדשים ועוד כל מני שטויות...
עוד לא עשיתי תאוריה אז לא ממש היה לי מושג איך בדיוק מנוע עובד... לומדים את זה בתאוריה הריי, נכון?
כח סוס נראה מסובח קצת...
יענו אם אני לוקח אוטו ששוקל קילו אז הוא צריך 13 כוחות סוס כדי לזוז בתאוצה של 1 מטר לשניה?
כשמודדים את הכוחות סוס של מכוניות במתקני דינו האלו אז מעבירים להילוך האחרון וממנו מודדים?
זה הגיוני כי כל הקטע בדינו הזה הוא שאין חיכוך רציני בין הגלגל למתקן...
תראו את זה... מגניב
http://www.exvitermini.com/movies/dyno444.mpg
איזה אוטו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני אתמול או שלשום ראיתי פול גי טי אי
אבאלאלאלהלהלהללהלהלהלהלההההההה
איזה יפה היא!!! חבל על הזמן
מה שעוד יפה זה גולף קופה
!
יש כמה כאלה בארץ |
יש אחד ברעננה מזה מפוצץ...
יש לו פולו ג'י טי איי אדומה יפה כזאת
B.M.W Z3
איזה מכוניות אדירות!!
אהה ועכשיו חזרתי עם חבר שלי הביתה...
יש לו סיטרואן
Saxo
מזה משופרת חבל על הזמן
יש רק חמש כאלה בארץ...
מנוע 1.6
16v
איזה 140 כוחות סוס או לא יודע כמה
קלה לגמרי
עושה לך תאוצה מ 0 ל 100 איזה 7 שניות ככה
משהו בסגנון הקליאו ספורט
אבא שלו עכשיו רוצה לקנות פג'ו 306 ג'י טי איי
יש להם איזה מקום עם מכוניות הכי נדירות ופצצתיות
אבא שלו חולה הגה...
רק רוצה לקנות עכשיו אוטו שיהיה יותר מהיר מהסאקסו :D |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש אחד ברעננה מזה מפוצץ...
יש לו פולו ג'י טי איי אדומה יפה כזאת
B.M.W Z3
איזה מכוניות אדירות!!
אהה ועכשיו חזרתי עם חבר שלי הביתה...
יש לו סיטרואן
Saxo
מזה משופרת חבל על הזמן
יש רק חמש כאלה בארץ...
מנוע 1.6
16v
איזה 140 כוחות סוס או לא יודע כמה
קלה לגמרי
עושה לך תאוצה מ 0 ל 100 איזה 7 שניות ככה
משהו בסגנון הקליאו ספורט
אבא שלו עכשיו רוצה לקנות פג'ו 306 ג'י טי איי
יש להם איזה מקום עם מכוניות הכי נדירות ופצצתיות
אבא שלו חולה הגה...
רק רוצה לקנות עכשיו אוטו שיהיה יותר מהיר מהסאקסו :D |
יש איזה אחד בצפון מסתובב עם
bmw z3
כחולה כל הזמן עם גג פתוח
יא אלוהים איזה מכונית יפה
הייתי בגרמניה בתערוכת מכוניות
ראיתי ממש מקרוב
lamborgini diablo
וגם את החדשה שלהם
תעצרו את הנשימה
lamborgini pavilion
ווואו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
יש איזה אחד בצפון מסתובב עם
bmw z3
כחולה כל הזמן עם גג פתוח
יא אלוהים איזה מכונית יפה
|
של ההוא כחולה כהה
ותאמין לי שברגע שתראה
BMW z8
אתה תשתין עליה מהתרגשות!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
של ההוא כחולה כהה
ותאמין לי שברגע שתראה
BMW z8
אתה תשתין עליה מהתרגשות!! |
דוגרי מי לא ישתין עליה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא כל 1.4 זה 16 וי!!!
אבל יש כאלה |
צודק
16 V
ה -
V
זה רק קיצור ל
VALVE
שאם תסתכלו על המנוע תראו
את השסתומים שיוצאים ממנו
וכתוב עליהם
VALVES
...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואחי זה תלוי בנהג
תביא מישהו שלא יודע לנהוג בג'י טי איי ואפילו אריק עם הג'אסטי יקח אותו...
|
אחי בהילוכים זה עוד איכשהוא נכון
אבל באוטומט אין כל כך קשר
כאילו ברור שיש בקטע של הקשר עיין-רמזור
וכל החרא הזה אבל בסה"כ זה לא כזה בעיה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי בהילוכים זה עוד איכשהוא נכון
אבל באוטומט אין כל כך קשר
כאילו ברור שיש בקטע של הקשר עיין-רמזור
וכל החרא הזה אבל בסה"כ זה לא כזה בעיה ... |
אתה עושה ממני צחוק?!
אתה ראית פעם ג'י טי איי אוטומט?
אין כזה דבר!!! זאת מכונית ספורט
וכמו שאמרתי קודם כשזה הילוכים זה קשור לנהג |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה עושה ממני צחוק?!
אתה ראית פעם ג'י טי איי אוטומט?
אין כזה דבר!!! זאת מכונית ספורט
וכמו שאמרתי קודם כשזה הילוכים זה קשור לנהג |
זה נכון אבל לא מדוייק
ברגע שיש לשני הנהגים מיומנות גבוהה
(כמה חודשי נהיגה לפחות)
וטיפ טיפה יכולת
זה הרבה יותר קשר לרכב מאשר לנהג
כי ההבדלים הם ממש קטנים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה נכון אבל לא מדוייק
ברגע שיש לשני הנהגים מיומנות גבוהה
(כמה חודשי נהיגה לפחות)
וטיפ טיפה יכולת
זה הרבה יותר קשר לרכב מאשר לנהג
כי ההבדלים הם ממש קטנים |
THATS RIGHT ...
רועי שיהיה לך רישיון לבד כמה חודשים תבין למה אנחנו מתכוונים ...
ורועי כרגיל חזרת על מה שאמרתי
אמרתי לך שבהילוכים עוד יש קשר אבל באוטומט אין כמעט קשר
ליכולת נהג
וכרגיל ענית תשובה מהתחת
וחזרת על בדיוק מה שאמרתי ...
ובלי קשר אני אמרתי שיש ג'יטיאיי אוטומט???
אמרתי כולה שבאוטומט אין קשר בין יכולת נהג
יש לך כזה קטע - שאתה צריך להגיד משהוא
ולהגיב אז תכתוב כל דבר גם אם הוא לא קשור ...
OH WELL |
|
|
|
|