|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MarkzMan_X |
| Jij was toch niet die gek die toen met eiere stond te gooie? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Jij was toch niet die gek die toen met eiere stond te gooie? |
Jawel, van het balkon zo hoppa die zaal in... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
typisch voorbeeld van drie uit de kluiten gewassen boertjes!
|
jealous?
| quote: | Originally posted by Three 'O Three

cool shirt man! kan ik die niet van je overkopen ofzowww??
|
dankje, 35 pleuro en hij is van jou |
|
|
| Miss Proximus |
whahaha geweldig wat een topreply van Onno/Tijs/Dave :D
goeie tip wouter :p
HULDE aan de mensen die t forum levens houden...ennu...we weten allemaal dat het als grapje was! ik ben wel een beetje teleurgesteld dat jullie mij niet voor lul hebben gezet :p
Kusje aan iedereen!! (dus ook de slachtoffers ;)) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ey, daar was ik ook :) |
das waar ook, was best gezellig daar....zijn dr trouwens nog n beetje leuke foto's gemaakt van ons HollySnolliebollietiestowoot-uitje gemaakt?
Grtz
WooT |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
whahaha geweldig wat een topreply van Onno/Tijs/Dave :D
goeie tip wouter :p
HULDE aan de mensen die t forum levens houden...ennu...we weten allemaal dat het als grapje was! ik ben wel een beetje teleurgesteld dat jullie mij niet voor lul hebben gezet :p
Kusje aan iedereen!! (dus ook de slachtoffers ;)) |
Precies!
Een volledig willekeurige flauwe grap. Het feit dat personen in kwestie niet volledig toerekeningsvatbaar waren, mag ook wel meegnomen worden :p We hebben ook alle begrip voor eventuele repressailes :nervous: :D
En je leest het, Proxi wil ook graag gepakt worden... Kijk anders ook hierrr even ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
... |
whaha :p |
|
|
| Three 'O Three |
Fotootje van Harry z'n toestel op Qontact:

v.l.n.r.: Artist, Glaniskanis, 3o3, Partyharry, Robin (non-TA ;)), Jappio (boven), Tijs08, Total Woot, Basvh (achter), Dj Lex, Trancefool (achter).
Vette pik hoor!! :p |
|
|
| DJ_Siesta |
*FLITS*

vooruitdan maar, omdat iedereen mij wou zien:):D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta

|
OMG FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
*FLITS*
[foto]
vooruitdan maar, omdat iedereen mij wou zien:):D |
STEP RIIIGGHT UP AND WALK RIIGHT IIIHHIINNN..
Damn, 2e Jamai jij :) |
|
|
|
|