|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by tijs08
en wie gelooft jou nou denk je, na die ongure praktijken die je zo schaamteloos over dit forum ten toon spreidt... check anders HIER ff! |
doe maar stoer:D, ben je tochniet;) |
|
|
| DJ_Massive |
| blalaabalanalal;alalala |
|
|
| TranceFool |
lol, sommige mensen worden volgens mij beetje verkeerd begrepen :p
vind die onderschriften wel humor :D:D, vooral die van magrec is goed :p |
|
|
| Jappio |
| Whehe netjes hoor tijs :) in deze thread zit weer meer leven dan ik de laatste 3 maanden in alle threads bij elkaar heb gezien :D :D :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Jappio
Whehe netjes hoor tijs :) in deze thread zit weer meer leven dan ik de laatste 3 maanden in alle threads bij elkaar heb gezien :D :D :D :D |
dank u dank u, dit was ook mijn bedoeling! |
|
|
| tijs08 |
| ja en bovenstaande staande reply is weer van mij, heerlijk die cookies |
|
|
| Jappio |
| whehehe netjes hoor ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| Tijs08 aka cookiemonster... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| T is weer vakantie heur :D |
|
|
| magrec |
| Gaat weer echt nergens over hier :happy2: :tongue3 |
|
|
| MarkzMan_X |
on-topic

Ik ben het kereltje met de rode mouwen (en rode wangen :p :crazy: ) |
|
|
| eieregooie |
| Ey, daar was ik ook :) |
|
|
|
|