|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Eh...Three o Three, waar GAAT die post over man? :S
Vaag hoor.
Enneh..ondergetekend door Onno??? Three O Three = partyhardy? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...Three o Three, waar GAAT die post over man? :S
Vaag hoor.
Enneh..ondergetekend door Onno??? Three O Three = partyhardy? |
nee, klopt inderdaad dus wel. Ik heb besloten maar uit de kast te komen, ik kan dat dubbel leven niet meer aan!
Was getekend
3X raden wie! (tijs?) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
nee, klopt inderdaad dus wel. Ik heb besloten maar uit de kast te komen, ik kan dat dubbel leven niet meer aan!
Was getekend
3X raden wie! (tijs?) |
Ik snap er de ballen van :S
Zal wel :) |
|
|
| New Wave |
Wordt het niet eens tijd voor: "supersukkel van het jaar 2003"?
Three 'O Three, you got my vote. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wordt het niet eens tijd voor: "supersukkel van het jaar 2003"?
Three 'O Three, you got my vote. |
Ik zou zeggen, MAAK DIE THREAD ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zou zeggen, MAAK DIE THREAD ;) |
Je weet dat je als thread starter dan gigantisch de lul bent:)
Kijk maar naar de vorige, die prutser van een Magrec had ook bijna gewonnen :) ik pas wel op :p
Misschien wil Gosmic Gay wel die thread beginnen, hij had vorige keer gewonnen :p |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
ken jij mij niet ergens van, want je komt me zo 1-2-3 niet bekend voor hoor? |
WTF |
|
|
| tijs08 |
ga nou niet met de zere vinger mensen beschuldigen zonder enig vooronderzoak wat dan wel voor- dan wel tegenbewijzen zal opleveren.
btw 303 heeft die post niet gemaakt, ik was er zelf bij namelijk. ;)so he can't be blamed, it all happend so quickly and one thing led to another... (jullie weten wel wat ik bedoel denk ik??) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
zoo waar zijn JOUW vrienden? (of staan ze met zijn allen de foto te nemen... daaaaat dacht ik wel!!
|
nou dit is werkelijk beneden elk peil Onno! foei!
| quote: |
edit!
hahaha wat leuk, grappig hoor om te zien dat je zo een waanzinnig inbeeldings vermogen hebt van deze naar mijn weten bij jou zijnde geheel onbekede jongen.!
|
(dit stukje gaat dus over de 'mooie' foto van ons aller vriend en metgezwel Chicane, keep that in mind baby!
Hier word dan een grote kans gemist! want ik zie anders vele mogelijkheden om een goed en vooral op waarheid gebasaard onderschrift toe te voegen (men kan hier denken aan het het becomplimenteren van de goede ergonomie van deze verkeersdeelnemer, of iets totaal anders natuurlijk! :D (kan deze foto niet meer/minder gequote worden, bij voorbaad dank).
edit. ja, foto pleite maar dit is dus ook gewoon beneden elk peil hoor mallerd, Chicane! |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three

woorden schieten mij hier te kort. (voel je vrij)
|
Wel mee eens enzo :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| three o three is henkie_h ? hhuh:P |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
three o three is henkie_h ? hhuh:P |
en wie gelooft jou nou denk je, na die ongure praktijken die je zo schaamteloos over dit forum ten toon spreidt... check anders HIER ff! |
|
|
|
|