return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 5)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by Switch
de linker ben ik
Hier

weer de linker :)
Hier

Dat is ik ook twee keer, maar dan allebei rechts :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Odyne
weer es een verse foto van mij :)

Tis maar wat je "vers" noemt :p :toothless
Odyne
quote:
Originally posted by eieregooie
Tis maar wat je "vers" noemt :p :toothless


dankje :p
robin
k zal ook eens gaan zoeken... maar reken nergens op.
Partyhardy!
Hey Odyne! ik zag jouw en Flipper en Marcello ook nog op foto's staan op dancelinx van de <> in Arnhem! :cool: :)
Bellie
Mn meest recente foto

Partyhardy!
Leuke meid Bellie! :)
Acidophilus
quote:
Originally posted by Chicane


Vrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm :D


Ik mis me Ninja-tje zooo.... :(

Total loss gereden door zo'n achterlijke automobilist die weer eens niet goed keek... :whip:

4200 Eurotjes schade was te veel voor de verzekering... Dus weg motor... :mad:
Chicane
Heb je zo'n fel groene Ninja gehad? Die zijn echt bruut, wil ik als deze z'n kilometers gemaakt voor kijken, wordt een lastige keuze tussen:

- Ninja
- R6/R1 -> Ben je helaas niet origineel meer mee, iedereen rijdt op zon ding :D
- Fireblade

Anyways, wel zonde van de schade zeg, 4200 is niet misselijk, maar als de kuip verrot is gaat dat al heel snel in de euro's lopen. 2 Weken terug ramde een of andere klojo met zn auto me knipperlicht eraf, ontzettend veel mazzel gehad dat de motor niet omviel anders was er meer schade, maar alleen dat gekke knipperlichtje kostte me al €92,80.. TJETJING..
Acidophilus
quote:
Originally posted by Chicane
Heb je zo'n fel groene Ninja gehad? Die zijn echt bruut, wil ik als deze z'n kilometers gemaakt voor kijken, wordt een lastige keuze tussen:

- Ninja
- R6/R1 -> Ben je helaas niet origineel meer mee, iedereen rijdt op zon ding :D
- Fireblade

Anyways, wel zonde van de schade zeg, 4200 is niet misselijk, maar als de kuip verrot is gaat dat al heel snel in de euro's lopen. 2 Weken terug ramde een of andere klojo met zn auto me knipperlicht eraf, ontzettend veel mazzel gehad dat de motor niet omviel anders was er meer schade, maar alleen dat gekke knipperlichtje kostte me al €92,80.. TJETJING..


Dit was 'm ...

En dit is 'm nu

:sadgreen:

Alles is wel verschikkelijk duur aan een motor. Was al eerder aangereden, door zo'n zelfde eikel die weer eens niet keek, maar alleen de demper werd geraakt. Is nog te zien. Ik kon een nieuwe kopen voor 950 gulden!!! Niet dus, lekker gratis vakantie van gevierd!

Ik wil die grijs/zwarte R1 !!!

Of een MV Agusta F4 SPR... Dat is pas TJETJING.. 30.000 EURO!!!

TranceFool
30.000 euro...daar kan je aardig wat plaatjes voor kopen
Dr. Kuipers
Is dan al wel een beetje ouwe pic, maar blijf hem wel :D vinden :)



:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement