|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
Hierbij een foto:
:D
Greetings,
Blighty |
goh en ik altijd maar denken dat jij eruit zag als dat ielige mannetje in je avatar:p |
|
|
| tijs08 |
| nou kmoet ook weer eens ff updaten denk ik.. kheb namelijk net een metamorfose gehad :p |
|
|
| Jappio |

ME

ME(middelste dan :)) |
|
|
| New Wave |
Check wat ik nou tegen kwam!!!
Een TA'er doet aan pron!!!!!!!
Na al die gore verhalen ken je wel raaien wie! :p
Sjek fotow
tjoptjop! |
|
|
| DanceTrend |
Hier mijn meest charmante foto:D :D :D

[edit]
Toch maar even een normalere erbij:
 |
|
|
| SnuggLe |
Nou , wat foto's van mijn dan maar :)

* In Hong Kong

* Op Nexus, met vlnr SnuggLe, Optimus, NewWave, Alpha, Lex

* Op een of ander fout feest...foute foto!

* Met Ferry Corsten, toen ik aan het werk was op Mysteryland (vandaar het oortje)

* Doodgeknuffeld door Darren Emmerson

* met Tiesto op Lowlands

* Op de chinese muur met mijn girlie girl :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik moet zegge die foto, met ferry corsten vind ik echt stoer, zou zo met je willen wisselen op die foto:) |
|
|
| TimeportE |
snuggle onze celebrity jager.. :p
die eerste foto in hong kong.. alsof het voor een magazine was, of keek je echt naar iets anders! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik moet zegge die foto, met ferry corsten vind ik echt stoer, zou zo met je willen wisselen op die foto:) |
Thanx. Zo bijzonder was het nou ook weer nie.
| quote: | Originally posted by TimeportE
snuggle onze celebrity jager.. :p
die eerste foto in hong kong.. alsof het voor een magazine was, of keek je echt naar iets anders! :D |
Hehe, nee man, als ik aan het werk ben komen die DJ's gewoon altijd naar mij toe zo van "He SnuggLe, mag ik met je op de foto?" ;) :D :D Vandaar dat Darren Emerson me doodknuffelde!!
Ik keek in die in Hong Kong naar wat anders. In de camera kijken is saai. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik keek in die in Hong Kong naar wat anders. In de camera kijken is saai. |
true, ander is het zonm "gemaakte" foto zegmaar |
|
|
| Cosmic Guy |
Oke, ik heb eindelijk een foto van mezelf gevonden op het I-net. Dus hierbij presenteer ik jullie:
Cosmic Guy
Edit: ik ben dus de linker, voor de duidelijkheid..... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ryo
cool, krijg ik misschien nog es nieuwe foto's te zien van dat feest... dat was ongeveer de enige normale foto die gelukt was van mij... |
http://members.home.nl/ahnk/Acties/Blanes.htm
en dan ergens onderaan staan een aantal foto's van het feest. op de foto's sta ik trouwens ook een aantal keer, ook op de andere foto's
(voor de rest van de site klik maar op de link van mijn sig :D) |
|
|
|
|