|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ryo |
| Coole foto's :) Toch zonde eigenlijk dat er niemand bij Kid Vicious was, tracklist daarvan zag er lekker uit. Voor de rest ook nog leuke foto's van de vakantie zelf moet ik zeggen :) |
|
|
| Chicane |

Vrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Oke, ik heb eindelijk een foto van mezelf gevonden op het I-net. Dus hierbij presenteer ik jullie:
Cosmic Guy
Edit: ik ben dus de linker, voor de duidelijkheid..... |
het linker rode kruisje ja? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Vrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm :D |
Hehe... showoff :p |
|
|
| Switch |
de linker ben ik
Hier
weer de linker :)
Hier
samen met 2 maten van voetbal, die links naast me is broertje van Sander Kleinenberg
Hier |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by arj1o1
het linker rode kruisje ja? |
Kruisje? Ik zie gewoon een plaatje hoor.:conf: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Kruisje? Ik zie gewoon een plaatje hoor.:conf: |
Wij niet :rolleyes: |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Switch
weer de linker :)
Hier
|
En ik sta achter jullie.:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wij niet :rolleyes: |
Ik zie wel gewoon plaatje... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wij niet :rolleyes: |
|
|
|
| eieregooie |
| Nu ik ook niet |
|
|
| Odyne |
weer es een verse foto van mij :)
 |
|
|
|
|