return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 12)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by stevesimon
kom op ej dat zijn echt basischool uitspraken :D


Had je zijn intelligentie hoger ingeschat dan?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Had je zijn intelligentie hoger ingeschat dan?



hey hou je mond jij, ik luister graftombeprogressive net als jou, dus dan heb ik een hoog IQ;)


ciao
New Wave
quote:
Originally posted by stevesimon
kom op ej dat zijn echt basischool uitspraken :D


mwjha hij zegt ook altijd:
"Ja, maar ik was niet de enige"


Hij is nog maar 12, veel mensen weten dat niet.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
mwjha hij zegt ook altijd:
"Ja, maar ik was niet de enige"


Hij is nog maar 12, veel mensen weten dat niet.



grapjas:), niet te veelover jezelf praten hoor, dat is ECHT niet voor je.

heh, zal ik dan toch maar ff een zandschepje voor je verjaardag kopen?:)
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
grapjas:), niet te veelover jezelf praten hoor, dat is ECHT niet voor je.

heh, zal ik dan toch maar ff een zandschepje voor je verjaardag kopen?:)


stevesimon, ik heb me vergist, het is volgens mij 9 jaar inplaats van 12.
John
deel 4 zal wel weer bijna kome maja boeie


ik=links. op de love parade 2002


vorige week met mn broertje zn mixspul probere te mixe..weinig succes. (die rechter platenspeler is dan ook erg kut (pitch=verrot))
Remy D
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
*FLITS*





Weten we meteen wie er meer lullen dan kerken gaat zien in zijn leven.
Akira
Nou kijk op mijn site staan genoeg foto's op van mij.

Als jet het adres nog niet weet
MIJN SITE

Trouwens staan ook nog wel wat foto's van andere TA's jongens...O.a REMY hahaha
SnuggLe
quote:
Originally posted by Akira
Nou kijk op mijn site staan genoeg foto's op van mij.

Als jet het adres nog niet weet
MIJN SITE

Trouwens staan ook nog wel wat foto's van andere TA's jongens...O.a REMY hahaha


Whahahah, mooie site :) Al lang niet meer gekeken. Staan wel wat leuke foto's op.

Remy, wat ben je toch een smegamanicht overigens ;)
Echt geweldig.

Akira, kom eens terug naar TA. Kan je samen met Remy moderator worden :D
mantisnl
ik vond deze laatst nog, van mn verjaardag vorig jaar

ik ben de linkse:rolleyes:

Nielz


Van afgelopen zaterdagnacht op EmotionZ
Akira
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahah, mooie site :) Al lang niet meer gekeken. Staan wel wat leuke foto's op.

Remy, wat ben je toch een smegamanicht overigens ;)
Echt geweldig.

Akira, kom eens terug naar TA. Kan je samen met Remy moderator worden :D


Hahaha ik ben toch weer terug of niet dan ?nadat ik had gehoord dat het hier weer een beetje rellen is vind ik het altijd wel lachen hoor :D

NOu moderator ??dat zou wel heel erg mooi zijn! maar denk dat er dan weinig van overblijft hahaha :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement