|
Laat Jezelf Zien: Part III (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
was dit bij Lloret Dance Festival toevallig? |
Ja dit was bij de VIP ingang bij de main.......toen alles leeg was :D
Dark raver had toen effe de andere tent vol gekregen :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
|
Wat een lekker sikkie heeft ie, daar zou ik wel eens een kwakie in willuh sphuitah :p |
|
|
| jploveparade |

Ik en Duitse TA TranceRulez in Berlijn afgelopen vrijdag op Paul van Ducks verjaardagsfeest. Foto genomen in de spiegel :D |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja dit was bij de VIP ingang bij de main.......toen alles leeg was :D
Dark raver had toen effe de andere tent vol gekregen :D |
:D Er waren er blijkbaar nog meer merk ik :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ryo
:D Er waren er blijkbaar nog meer merk ik :) |
ik zal binnenkort daar wel een aantal foto's van laten zien |
|
|
| ryo |
| cool, krijg ik misschien nog es nieuwe foto's te zien van dat feest... dat was ongeveer de enige normale foto die gelukt was van mij... |
|
|
| Optimus |

Little Theseus, ikke, New Wave

paard: New Wave
ruiter: ikke

ikke
commentaar?
kommaar kommaar kommaar |
|
|
| blighty |
Hi all,
Hierbij een foto:
:D
Greetings,
Blighty |
|
|
| Dr. Kuipers |

Wazige foto van mij en mn vriendin op Qlubtempo #13 :D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Hm. Toch maar een fotootje van mij in Tropicana, Rotterdam.
 |
|
|
| Akira |
nou op mijn homepage staan wel honderd foto's van mij...kijk daar maae eens rond
KLIK HIER VOOR FOTO's |
|
|
| -=Freezel=- |
hier de mijnes dan maar: plaatjes luisteren in de Virginstore in Londen
 |
|
|
|
|