return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Jätteöverraskning!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gaby
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever




Vadå ingen att gå med.... du har hela SWETA att gå med :gsmile:



VERKLIGEN!!! Sluta tönta dig!!! We are a big happy family!!!
Gaby
quote:
Originally posted by reveal
ok, ska inte skriva ;)
men fest hos dig först :D haha, börjar redan planera ;)
(du såg biljettfrågan va? ;))


Ok fest hemma hos mig vet jag inte än ;) ...men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
ÅÅÅÅHH FY FASEN !!! :eyespop:

JAG E REDAN DÄR.... :eyespop:



Vadå ingen att gå med.... du har hela SWETA att gå med :gsmile:


jo, visserligen :)
men sen e det resa upp till sthlm... schobbigt.. och sen måste jag ju bo någonstans.. har visserligen loggementet, fast jag skall ju klara att ta mig dit också :) ligger vid västerhanninge.. berga
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
gud vad jag vill gå.. men har ju ingen att gå med :(
e visserligen inte 100 på att jag e ledig, men man vet aldrig


Vi åker ju åt samma håll i så fall (åker från Borås), så du kan ju få sällskap nästan hela vägen.. ;)
Så det är väl det minsta problemet.. ;)
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vi åker ju åt samma håll i så fall (åker från Borås), så du kan ju få sällskap nästan hela vägen.. ;)
Så det är väl det minsta problemet.. ;)


hehe.. jo, visserligen :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
...men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;)
Det vore ju så underbart... värsta jag vet är att stressa efter biljetter som man hoppas få fatt i innan dom e slut. Förfest kan jag ha vart fasen som helst, bara jag fixar mig en biljett, damn vi kan ha den hemma hos mig (fast jag bor ju i Långtbortistan
)
Det är sånna här chanser med fester man hoppas händer en dag... ungefär som lotto
WhiteRussian
Hoppsan Hoppsan.... vad trevligt, har man nåt att se fram emot igen då.

Det börjar hända saker i tråk-Sverige ändå.... :)
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;)


riktigt schyst gaby!
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hoppsan Hoppsan.... vad trevligt, har man nåt att se fram emot igen då.

Det börjar hända saker i tråk-Sverige ändå.... :)


Öh?? Kolla Monday Bar Weekend och Another lovely day Jan 31!!!
Klart det händer saker! År 2003 kommer vara ett bra klubbår så vi kommer nog ses mycket ofta ;)
WhiteRussian
:)

Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;)

reveal
quote:
Originally posted by WhiteRussian
:)

Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;)


hur många ggr har du sett honom?
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
:)

Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;)


...tänk ifall jag vet något som inte du vet? he he he
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement