|
Jätteöverraskning!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vadå ingen att gå med.... du har hela SWETA att gå med :gsmile: |
VERKLIGEN!!! Sluta tönta dig!!! We are a big happy family!!! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, ska inte skriva ;)
men fest hos dig först :D haha, börjar redan planera ;)
(du såg biljettfrågan va? ;)) |
Ok fest hemma hos mig vet jag inte än ;) ...men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ÅÅÅÅHH FY FASEN !!! :eyespop:
JAG E REDAN DÄR.... :eyespop:
Vadå ingen att gå med.... du har hela SWETA att gå med :gsmile: |
jo, visserligen :)
men sen e det resa upp till sthlm... schobbigt.. och sen måste jag ju bo någonstans.. har visserligen loggementet, fast jag skall ju klara att ta mig dit också :) ligger vid västerhanninge.. berga |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
gud vad jag vill gå.. men har ju ingen att gå med :(
e visserligen inte 100 på att jag e ledig, men man vet aldrig |
Vi åker ju åt samma håll i så fall (åker från Borås), så du kan ju få sällskap nästan hela vägen.. ;)
Så det är väl det minsta problemet.. ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Vi åker ju åt samma håll i så fall (åker från Borås), så du kan ju få sällskap nästan hela vägen.. ;)
Så det är väl det minsta problemet.. ;) |
hehe.. jo, visserligen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
...men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;) | Det vore ju så underbart... värsta jag vet är att stressa efter biljetter som man hoppas få fatt i innan dom e slut. Förfest kan jag ha vart fasen som helst, bara jag fixar mig en biljett, damn vi kan ha den hemma hos mig (fast jag bor ju i Långtbortistan
)
Det är sånna här chanser med fester man hoppas händer en dag... ungefär som lotto |
|
|
| WhiteRussian |
Hoppsan Hoppsan.... vad trevligt, har man nåt att se fram emot igen då.
Det börjar hända saker i tråk-Sverige ändå.... :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
men självklart så hjälper jag till med biljetterna ;) |
riktigt schyst gaby! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Hoppsan Hoppsan.... vad trevligt, har man nåt att se fram emot igen då.
Det börjar hända saker i tråk-Sverige ändå.... :) |
Öh?? Kolla Monday Bar Weekend och Another lovely day Jan 31!!!
Klart det händer saker! År 2003 kommer vara ett bra klubbår så vi kommer nog ses mycket ofta ;) |
|
|
| WhiteRussian |
:)
Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
:)
Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;) |
hur många ggr har du sett honom? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
:)
Jodå, visst ser det schysst ut. Men riktigt bra blir det inte förrns jag får se Armin hemma i Sverige också, ;) |
...tänk ifall jag vet något som inte du vet? he he he |
|
|
|
|