|
Jätteöverraskning!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
......som vanligt är det väldigt VÄLDIGT dumt av er att börja hurra här för att dem som INTE KAN GÅ! får sitta hemma och runka istället, tack, schysst.
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
......som vanligt är det väldigt VÄLDIGT dumt av er att börja hurra här för att dem som INTE KAN GÅ! får sitta hemma och runka istället, tack, schysst.
|
:haha: :haha:
har inte du flickvän???? ;) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjae jag vet inte riktigt hur de går till men om jag köper biljett i förtid...har jag stor chans å komma in då tro? jag fyller ju faktiskt 18 senare i år :)
nån som vet hur de ligger till? |
Tyvärr, måste ha fyllt 18 för att räknas som myndig och få dricka piss drogen nummer 1, alkohol, ;)
Alltså är chansen lika med noll att komma in om man inte fyllt 18... |
|
|
| Vizay |
| jävla horland....jag hatar mitt liv...ska gå å sätta mig i ett hörn å sova tills 2004 nu,....vi ses om ett år |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Endre
......som vanligt är det väldigt VÄLDIGT dumt av er att börja hurra här för att dem som INTE KAN GÅ! får sitta hemma och runka istället, tack, schysst.
| Ledsen endre men i detta trance-dj-svältfödda land så kan man inte göra annat....
btw: Don´t underestimate the power of your right hand :toothless
Annars.... fixa falskleg... lättare sagt än gjort jag vet. :( |
|
|
| Dioxys |
tusentals kronor i böter och lämplighetsbetyget värdt att förloras för tiesto?
jag vet inte... :/ |
|
|
| AC. |
Vilken nojja, min Flickvänn använde sitt pass vilket hon inte hade samma hårfärg, frisyr och dessutom hade hon glasögon på kortet, heck hon hade inte änns samma annsiksformning på kortet (vette fan hur det gått till)
aldrig några problem |
|
|
| reveal |
| fint, han ska lira i köpenhamn också... tror att jag drar dit istället... 5 mil istället för 60 :rolleyes: |
|
|
| Dj_Activated |
| är ni säkra på att det är 18 om man har köpt biljett i förväg? Fyller ju 18 nu i februari så det skulle vara perfekt... :) |
|
|
| Gaby |
Måste tyvärr säga att jag tycker det är skönt att det är 20. Tyvärr så är det inte samma sak med folk som inte har varit ute så mycket. 18-års gräns betyder tyvärr attitydsproblem och sånt...
När man är så gammal som stackars lilla jag är så blir man petig och tycker att sånt är så barnsligt jobbigt... SORRY men jag måste säga det. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
är ni säkra på att det är 18 om man har köpt biljett i förväg? Fyller ju 18 nu i februari så det skulle vara perfekt... :) |
Skicka ett mail till Fokused och fråga när det börjar dra ihop sig. Men eftersom det vart det på alla andra Fokused events så skulle jag bli förvånad om det helt plötsligt blev 20 med biljett nu när Tiesto dyker upp... |
|
|
| WhiteRussian |
| Håller väl iof med, men de flesta 18 åringarna är inte så våldsamma som krogägare tror. Tyvärr hjälper juh inte det då det finns ett fåtal som förstör för alla andra...som vanligt. :( |
|
|
|
|