return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Jätteöverraskning!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Endre
quote:
Originally posted by dbl
:haha: :haha:
har inte du flickvän???? ;)



mjo...men orkar inte knulla hela tiden :rolleyes:
mindshooter
Men jag är 17 vid tillfället, om jag nu lyckas fixa en biljett. Tar dom då för givet att jag är 18 då eftersom jag har en biljett?

I annat fall kan man väl fixa biljett och hoppas? Jag är då 1 månad under 18.... ser ut att vara 23 :D ....eller inte
dbl
så om jag skulle fixa biljett så skulle jag komma in då.. e ju ändå 19.. bara typ 10mån tills jag e 20 :)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
Men jag är 17 vid tillfället, om jag nu lyckas fixa en biljett. Tar dom då för givet att jag är 18 då eftersom jag har en biljett?

I annat fall kan man väl fixa biljett och hoppas? Jag är då 1 månad under 18.... ser ut att vara 23 :D ....eller inte


Asså, de frågar juh om leg även om man har biljett... så sorry man.
:(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Men jag är 17 vid tillfället, om jag nu lyckas fixa en biljett. Tar dom då för givet att jag är 18 då eftersom jag har en biljett?

I annat fall kan man väl fixa biljett och hoppas? Jag är då 1 månad under 18.... ser ut att vara 23 :D ....eller inte
Jag säger så här... skaffa en biljett och testa... skulle deinte gå kan du alltid sälja den i dörren... det gjorde jag på Lovely Day när min polare banga ur... sålde hans biljett
Gaby
quote:
Originally posted by Endre

mjo...men orkar inte knulla hela tiden :rolleyes:


Onani är bra för att hålla ett bra sexliv ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, de frågar juh om leg även om man har biljett... så sorry man.
:(


Gör dom verkligen det då? Om man har åldern någorlunda inne. Jag har aldrig testat så jag vet inte hur hårt det är....
robstar
quote:
Originally posted by mindshooter
Gör dom verkligen det då? Om man har åldern någorlunda inne. Jag har aldrig testat så jag vet inte hur hårt det är....


När ja gick till München på nyår så fråga dom först efter leg, sen om jag hade biljett.
Men om du ser ut som 23 så kanske du klarar dej.;)
AC.
Jag håller med Gaby,tycker 20års gränsen är bra även fast jag är 19. Jag har lätt att störa mig på de mindre mogna personernas betende.

Men jag tror iofs om du kommer med biljett att du kommer in som 18åring bara du är tidig.

Och glöm inte, allt sitter i kläderna ;)
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Jag håller med Gaby,tycker 20års gränsen är bra även fast jag är 19. Jag har lätt att störa mig på de mindre mogna personernas betende.

Men jag tror iofs om du kommer med biljett att du kommer in som 18åring bara du är tidig.

Och glöm inte, allt sitter i kläderna ;)


i kläderna.. och vad för kläder e det???

AC.
dyra tred saker du vet
Sådana dära byxor men får köpa ett par av och avnända 7 dar i veckan för att man hade inte råd att köpa ett par till
dbl
quote:
Originally posted by AC.
dyra tred saker du vet
Sådana dära byxor men får köpa ett par av och avnända 7 dar i veckan för att man hade inte råd att köpa ett par till


hehehe... köper oftast jeans... inte bara "vanliga" blåa då utan andra typer av jeans också.. ;)
fast byxor kostar ju runt 1000:- minst :)
vilket fick mig att tänka på att jag behöver nya brallor
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement