|
Jätteöverraskning!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
Bara två gånger... Peach i London i somras och på Global Gathering.
Grymma set, bästa jag vart med om, killen utstrålar liksom nåt speciellt. :)
Peach är en tuff klubb förresten, byggd som en amfie-teater, borde alla gå på när ni är i London, feta DJs också, :)
Gaby: :eyes: :eyes: Kommer Armin kommer jag stå som ensam kille på högtalarna och dansa, ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
...tänk ifall jag vet något som inte du vet? he he he |
BERÄTTA!!!!!!!!! |
|
|
| reveal |
| ok, viktig fråga: vilken åldersgräns?!?!?! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Det är nog 20... |
typisk, jag fyller 18, 2 månader efter så det skulle kunna finnas en chans för mig annars :( |
|
|
| Vizay |
lär väl vara 20 som vanligt bara för å jävlas med oss minderåriga....ska fan ge mig ut på jakt efter ett bra falsklegg nu på en gång...orkar inte missa allting :p
nån som vet vart man ska börja? :p |
|
|
| WhiteRussian |
Hm, det är juh Fokused som arrangerar. De har alltid haft 18 med biljett, och 20 utan.
Så köper man biljett kommer man nog in om man är 18. Nu kanske de ändrar det just den här gången, men så var det på A Twisted Halloween förr-förra året, Lovely Day, och nu förra Nyårsafton... |
|
|
| Aendy |
| Kommer inte in på hemsidan! |
|
|
|
|