return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Jätteöverraskning!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
E ganska säker på att Jake = Jakob, ( han som "äger" Fokused" )
Men kolla med Gaby, hon vet iaf, ;)

Jag ska dit iaf, Gaby vill inte va med mig så hon struntar i mig, ;)
Någon annan som ska dit?

Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt, :(
Vizay
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt, :(


vad du gnäller då ryss ;)

känner iofs på mig att jag kommer låta likadant sen :p
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Vizay
vad du gnäller då ryss ;)

känner iofs på mig att jag kommer låta likadant sen :p


Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, ;)
dbl
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, ;)


tänk om man ändå kunde ha gjort det.. fat då skulle jag visserligen vara 21 nu
jake
Vänner,

jake aka jayk aka snakey heter Jacob och jobbar på Fokused med P-ham, Mange och Tingan. Dvs, jag postar lagliga affischer ;) ähum...snygga affischer iaf.

Det är 20år på Stacy. Lite småklantigt av mig att skriva annat. Dörrpolicy bestämms av ägaren till stället som ni vet och det kan variera hur hårt den praktiseras. Ett propert yttre och trevlig sätt kan, betning på "kan", dock öppna dörrar. Det var således inte ett "officiellt" uttalande.

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.

Love and music is all i need :)

/jayk
WhiteRussian
quote:
Originally posted by jake

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.



Eller?! Vad e det för bull, jag kommer då OCKSÅ, ;)
Gaby
Jag lyckades övertala dom andra till att gå på Seaman bara för din skull kära vita ryssen ;)

Och nu så är det ju inge snack om saken... nu när Seb är inställt!!!
Så alla glada och nöjda och missar inget!!! *me very happy*
zamson
fan va alla gaggar om kläder... man blir så jäkla trött på svenska klubbar ibland...visst man kanske inte ska komma dit i en trasig o skitig ICa t-shirt... men vafan... "casual clubwear" det är ju fan det som borde gälla.. jag vet hur kämpigt det är att dansa i 4 timmar i finskor.. jag tar hellre på mig mina classics.
zamson
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, ;)


jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent
AC.
quote:
Originally posted by zamson
jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent


Håller med fullständigt. iofs tycker jag folk borde klä sig snyggt och neon-grejerna kanske passar bättre in på docklands än någon klubb i stan...

Men hur blir det för oss som är 19 och vill gå på lemon8, Jake?

Vizay
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in


kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in


kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga


jag har typ finskor.. eller det e typ en blandning mellan vinter skor och finskor typ :)

men förhoppningsviss så får jag la se hur det e den 28:e :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement