return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Jätteöverraskning!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
AC.
mitt senaste införskaffade jeans var väl ett par månader sedan
kostade strax ovanför tusenlappen om jag kommer ihåg rätt tog iofs igen det med ett par billiga skor strax under 400spänn om jag minnsrätt även denna gång :P
vfad jag vill önskar mig är enny snygg skjorta har iofs önskat mig det ett tag och fått en 2 skjortor
mest av allt beöver jag ett par nya jeans och gärna någon tröja

mpste verkligen shoppa lite... men vågar inte för pengarnas skull
och tro inte jag klär mig som någon riktig brat, dit har jag en bra bit kvar
dbl
quote:
Originally posted by AC.
mitt senaste införskaffade jeans var väl ett par månader sedan
kostade strax ovanför tusenlappen om jag kommer ihåg rätt tog iofs igen det med ett par billiga skor strax under 400spänn om jag minnsrätt även denna gång :P
vfad jag vill önskar mig är enny snygg skjorta har iofs önskat mig det ett tag och fått en 2 skjortor
mest av allt beöver jag ett par nya jeans och gärna någon tröja

mpste verkligen shoppa lite... men vågar inte för pengarnas skull
och tro inte jag klär mig som någon riktig brat, dit har jag en bra bit kvar


jag kör alltid med jeans och skjorta när jag e ute :)
men brat e jag knappast... fan vad sur jag blev på min fasta nu då.. märkte att han hade tvättat min senaste skjorta i tvättmaskin som det e hand tvätt på... den har krympt något så om det inte fixar sig så får han fanimej ta och köpa en ny till mig... har ju bara haft den en gång :(

och jag hade inte ens lagt den bland tvätten.. :whip: grrr
Endre
quote:
Originally posted by Gaby
Onani är bra för att hålla ett bra sexliv ;)


anser onani, perverst...tillvida man inte gör det i...hmm, ordnade former. skit samma, det är iallfall dåligt att vissa kan gå och inte andra.
SteveTranz4ever
Jag som gammal klubbare kan trixen för att komma in

*Vårdad klädsel vilket innebär, inga jeans, inga jumpa dojjor
* Se nykter ut, själv har jag clear eyes du kan låna om du vill för det är på ögonen dom kollar ens nykterhet, ja om man nu inte svamlar som fan.
*Kom tidigt då är vakterna lugnare och trycket in är inte lika stort
*Var artig, minsta tjaffs med en dörrvakt å deras penis säger stopp, ingen har så mycke stolthet som en dörrvakt
*Se självsäker ut som att du vart där tusen gånger innan. För mycke snack väcker vaktens uppmärksamhet och dom får mer tid att se vilken typ av person man e.

Många vakter skiter i leg så länge man e över 18, ingen vill ha bråkstakar tex. även om dom e långt över 18

Jag har blivit nobbad men efter lite lugnt prat har dom gått med på att släppa in mig och säger "ja okej för den här gången då"
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag som gammal klubbare kan trixen för att komma in

*Vårdad klädsel vilket innebär, inga jeans, inga jumpa dojjor
* Se nykter ut, själv har jag clear eyes du kan låna om du vill för det är på ögonen dom kollar ens nykterhet, ja om man nu inte svamlar som fan.
*Kom tidigt då är vakterna lugnare och trycket in är inte lika stort
*Var artig, minsta tjaffs med en dörrvakt å deras penis säger stopp, ingen har så mycke stolthet som en dörrvakt
*Se självsäker ut som att du vart där tusen gånger innan. För mycke snack väcker vaktens uppmärksamhet och dom får mer tid att se vilken typ av person man e.

Många vakter skiter i leg så länge man e över 18, ingen vill ha bråkstakar tex. även om dom e långt över 18

Jag har blivit nobbad men efter lite lugnt prat har dom gått med på att släppa in mig och säger "ja okej för den här gången då"


vad e det för fel på jeans?? ;)
gympa dojor.. hmm. äger jag ens ett par... jo, klart jag gör det, men jag använder dem aldrig.. iallafall inte när jag går ut.

komma tidigt e ett bra knep... och vara artig grejen funkar alltid, för som du sa så har dörrvakter sin "stolthet" :)

om jag nu bara har ledig när det e så e det ju inte så mycket problem kvar :) bara boende och resa typ
AC.
Modet har svängt lite så jeans kan ses som lite finare byxor, men då duger knappast de dära crtocker jeansen på JC för 300:-

jeans och skjorta är den normala standarden för mig med

Självsäker och rak på sak givetvis med lite äckligt smör på toppen av det brukar funka så länge man inte är helt ute och cycklar

Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin)
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Modet har svängt lite så jeans kan ses som lite finare byxor, men då duger knappast de dära crtocker jeansen på JC för 300:-

jeans och skjorta är den normala standarden för mig med

Självsäker och rak på sak givetvis med lite äckligt smör på toppen av det brukar funka så länge man inte är helt ute och cycklar

Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin)


ojdå.. låter ju inget vidare med din brorsa :/

annars så kan man alltid köra med det som min farbror gjorde när vi skulle till ett ställe och kolla på pete heller har jag för mig det va... va 16 och det va 20 / 22 på stället, så min fabror sa att han var min farsa och att jag kom och hälsade på honom från norrland.. det bästa va ju att det funkade :)
inte för att jag tror att dörrvakten trodde ett dugg på honom, men ändå.. var ganska roligt... var första gången jag va ute :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Modet har svängt lite så jeans kan ses som lite finare byxor, men då duger knappast de dära crtocker jeansen på JC för 300:-

jeans och skjorta är den normala standarden för mig med

Självsäker och rak på sak givetvis med lite äckligt smör på toppen av det brukar funka så länge man inte är helt ute och cycklar

Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin)
Inge fel på jeans men om man ska ha större chans att komma in är det inte att föredra om man inte går på ett lantis hak...

Boende är la inga probbs... du har ju alla TAs i sthlm att sova hos.... jag bor i en tvåa så jag har plats för fler dårar :toothless
SteveTranz4ever
Det ryktas från Monday Bar forumen att samma jävla kväll som Tiesto ska lira i sthlm så ska Trance Nation ta plats i stan... Bra att tajma alla jäkla fester på samma jäkla dag.... Jag skulle nog kanske välja Trance Nation eftersom det isf kan vara Ferry och Armin.... vem vet...

Tiesto ska ju ändå på kryssen... så tänker jag.

Men då får man höra mer rykten om att Monday Bar kanske i alla vrede mot Focused väljer att dumpa Tiesto eftersom det var deras vassa kort till kryssen och kanske fixar en annan jätte inom trance...

Detta och mer där till finns att läsa bland forumet på Monday Bar

:eyespop:
lonne
Tja, har bara skummat igenom tråden och hajat att Tiesto är är bokad

til den 28/3. Det jag undrar är var han kommer lira ?

Trance Christer
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jävlar måste dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x-dream
Imo så tycker jag att det hade varit trevligare med typ Marco V eller Picotto...Men det är ju jag det....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement