|
Jätteöverraskning!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Imo så tycker jag att det hade varit trevligare med typ Marco V eller Picotto...Men det är ju jag det.... |
jepp, det är du det :) men Marco V hade fan inte varit fel alltså.... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by x-dream
Imo så tycker jag att det hade varit trevligare med typ Marco V eller Picotto...Men det är ju jag det.... |
de gick ju rykten förra året om att picotto ska lira på mynchen i år...nån som vet om detta har vidareutvecklats något?
å st3eve det där med trance nation...är det något som ska gå i sthlm alltså?...armin i sthlm vore ju tokfett de med...även fast jag inte kan gå :p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vizay
de gick ju rykten förra året om att picotto ska lira på mynchen i år...nån som vet om detta har vidareutvecklats något?
|
Det var nog bara ett rykte som sagt...Har inte hört något mera om det iaf....Tråkigt men sant... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det var nog bara ett rykte som sagt...Har inte hört något mera om det iaf....Tråkigt men sant... |
hmm fan...synd...picotto e ball....skulle ge mycke för å se honom lira :D |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by dbl
jag kör alltid med jeans och skjorta när jag e ute :)
men brat e jag knappast... |
ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool: |
HaHaHaHa!!! :cool: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool: |
vad kör du för vax för att hålla håret bakåtslickat och med en "wet look" hela dagen? :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool: |
lol... :haha: :haha: |
|
|
| zamson |
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! :D AHHH :D haha...
nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt.. |
|
|
| Icarus |
| quote: | Originally posted by zamson
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! :D AHHH :D haha...
nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt.. |
Sant, Fokused suger. Arroganta jävlar. Men de verkar i alla fall få bättre och bättre DJs att spela, kanske man ser något riktigt bra när man väl fyllt 20 om ett halvår. |
|
|
| Gaby |
| Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester. |
Håller verkligen med! Det e tack vare Fokused o Doghouseboys som man överlever vintern, osså Gaby förstås med alla sina underbara parytips:) youre the sunshine in my life |
|
|
|
|