return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Jätteöverraskning!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by x-dream
Imo så tycker jag att det hade varit trevligare med typ Marco V eller Picotto...Men det är ju jag det....

jepp, det är du det :) men Marco V hade fan inte varit fel alltså....
Vizay
quote:
Imo så tycker jag att det hade varit trevligare med typ Marco V eller Picotto...Men det är ju jag det....

de gick ju rykten förra året om att picotto ska lira på mynchen i år...nån som vet om detta har vidareutvecklats något?

å st3eve det där med trance nation...är det något som ska gå i sthlm alltså?...armin i sthlm vore ju tokfett de med...även fast jag inte kan gå :p
x-dream
quote:
Originally posted by Vizay
de gick ju rykten förra året om att picotto ska lira på mynchen i år...nån som vet om detta har vidareutvecklats något?

Det var nog bara ett rykte som sagt...Har inte hört något mera om det iaf....Tråkigt men sant...
Vizay
quote:
Det var nog bara ett rykte som sagt...Har inte hört något mera om det iaf....Tråkigt men sant...

hmm fan...synd...picotto e ball....skulle ge mycke för å se honom lira :D
Ravesquad
quote:
Originally posted by dbl
jag kör alltid med jeans och skjorta när jag e ute :)
men brat e jag knappast...

ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool:
robstar
quote:
Originally posted by Ravesquad
ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel:toocool:

HaHaHaHa!!! :cool:
reveal
quote:

vad kör du för vax för att hålla håret bakåtslickat och med en "wet look" hela dagen? :stongue: :stongue: :stongue:
dbl
quote:

lol... :haha: :haha:
zamson
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! :D AHHH :D haha...

nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt..
Icarus
quote:
Originally posted by zamson
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! :D AHHH :D haha...

nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt..

Sant, Fokused suger. Arroganta jävlar. Men de verkar i alla fall få bättre och bättre DJs att spela, kanske man ser något riktigt bra när man väl fyllt 20 om ett halvår.

Gaby
Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester.

Håller verkligen med! Det e tack vare Fokused o Doghouseboys som man överlever vintern, osså Gaby förstås med alla sina underbara parytips:) youre the sunshine in my life
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement