|
Jätteöverraskning!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Håller verkligen med! Det e tack vare Fokused o Doghouseboys som man överlever vintern, osså Gaby förstås med alla sina underbara parytips:) youre the sunshine in my life |
Och när ska man få parta med dig då??? |
|
|
| tommie |
| quote: | Originally posted by Icarus
Sant, Fokused suger. Arroganta jävlar. |
Skulle vara kul att höra varför du anser att Fokused suger. |
|
|
| tommie |
| För övrigt kan jag berätta en liten hemlis för alla er 18:åringar. Det kanske finns en liten möjlighet för er att komma in på festen oxå. Kan inte lova att jag kan få det att hända men skall göra mitt bästa ... =) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by tommie
För övrigt kan jag berätta en liten hemlis för alla er 18:åringar. Det kanske finns en liten möjlighet för er att komma in på festen oxå. Kan inte lova att jag kan få det att hända men skall göra mitt bästa ... =) |
vi som e 19 och 20 om typ 9mån då?? ;)
Fick precis reda på att jag troligtvis e ledig då...
Skall hjälpa till på nån flyguppvisning troligtvis veckan innan och kommer hem typ på onsdagen och borde då vara ledig på helgen...
det e alltså lumpen.... så detta verkar ju kanske gå ändå.
fast det va la nån annan som spelade samma dag väl??? |
|
|
| jake |
I know something you dont...
But you will be happy when you get to know what I know...
Editerat:
Jag hoppas verkligen att jag ser er på Stacy ikväll!
Varmt välkomna till 3-timmar Dave Seaman (could be trancy...)
BTW: Klä dig vårdat, dvs helt och rent. Skippa gärna telebyxorna och glowsticksen och lämna dem hemma. Däremot funkar schyssta sneakers och jeans utan probs.
jayk - in a mood for teasing! |
|
|
| dbl |
| har tyvärr beredskap hela helgen så jag kan inte :( |
|
|
| tommie |
| quote: | Originally posted by jake
I know something you dont...
But you will be happy when you get to know what I know...
|
Seems like we know the same thing then ... :) |
|
|
| jake |
not to brag, but I know even more... You´ll be sooo happy :)
Träffade Mats W igår, när får jag träffa dig? |
|
|
| AC. |
Ni får gärna skriva ut vilka ni talar för om ni gör ett lite mer 'officielt' utalande
tex. Jake -Fokused.net
eller whatever... |
|
|
| Vizay |
vem e vem.... *förvirrad*
å ännu mer förvirrad....vem pratar ni om? :p
fast iofs jag har mina misstankar..tror nästan jag e säker på vad det gäller :p |
|
|
|
|