|
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
Ben het met de meeste wel eens
Ergenis
Numero 1: De drukte waardoor je niet goed kan dansen, maar dit komt ook mede doordat mensen vaak blijven lopen. Dan moet Jaap weer drinken halen of dan wilt Piet weer een nieuw lijntje gaan leggen. Of dan wilt Flap weer naar een andere zaal toe. Mensen blijf gewoon dansen!! Feesten met 1 zaal is dus het beste.
Numero 2: Bagger geluid
Numero 3: Yes alweer de drukte maar nu bij de de drink & food standjes. Heb vaak gezien dat hele handen vool bier over mensen heen vielen. Meestal wel lachen, zolang het maar niet bij mij gebeurt.
Numero 4: WC maar dat vind ik ook wel weer begrijpelijk. Je ken nou eenmaal niet zoveel wc's hebben.
Was het denk ik wel zo'n beetje. |
|
|
| magrec |
Begrijpend lezen is blijkbaar lastig voor sommigen?
Ik erger me ook aan die hippe nono's met hun dure kleertjes die een beetje nonchalant stil staan en op geen enkele positieve manier bijdragen aan de sfeer :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
er staat toch echt hardstyle boeren hoor in die 1e post van deze treath |
Nee, want in de opsomming ging het over hardstyle boeren
In zijn ergenis ging het over BOEREN |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Optimus
Nee, want in de opsomming ging het over hardstyle boeren
In zijn ergenis ging het over BOEREN |
Ja klopt, maar boeiend ik erger me dus aan lui die hun stijl beter vinden dan andere stijlen en dan die andere stijl helemaal afkraken.
Ik vind hardstyle bijvoorbeeld goede muziek, maar dan ga ik niet zeggen dat progressive makkelijk te maken is en dat het kutmuziek is.
Want dat word altijd over hardstyle gezegd. Maar boeie hoe het gemaakt word, als er mensen van uit hun dak gaan is het toch goed.
En die drukte op feesten is idd vreselijk, vooral als je beetje voorin staat, word je helemaal platgedrukt en iedereen wil van achter toch nog een stuk naar voren en je kunt niej eens meer normaal dansen:clown: |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mensen die alleen maar achter hun comp de livesets luisteren en nog nooit zelf op een feest zijn geweest.
En dan ook nog beweren dat maar een matig feest was ofzo.
Maar goed, t is misschien beter dat dat soort mensen maar lekker blijven rukken achter hun PC! |
ik denk dat ik weet wie je bedoelt :D |
|
|
| Teal'k |
ff kijken hoor.. :D
1. Mensen die denken dat hun style beter is en dan aan andere mensen will opdringen of overtuigen dat het ook zo is, met nonvergelijkbare argumenten.
2. Agressiviteit. (bijv bij de matrixx)
3. Onverantwoord gedrag. Dwz mensen die dus mateloos hunzelf te pleuris zuipen (komt bekend voor he?) terwijl ze weten dat als ze zat zijn irritant/agressief worden.
jaja, ik heb er nog 1tje:
4. HEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOO HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOO :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mensen die alleen maar achter hun comp de livesets luisteren en nog nooit zelf op een feest zijn geweest.
En dan ook nog beweren dat maar een matig feest was ofzo.
Maar goed, t is misschien beter dat dat soort mensen maar lekker blijven rukken achter hun PC! |
EENS!
| quote: | Originally posted by jploveparade
-Slecht geluid op feesten
-MC's op feesten
-Rijen voor en tijdens feesten
-Nergens kunnen zitten tijdens feesten
-Progessive stijl
-Nep tieten op feesten
-Partyflock |
Hehehe MC's zijn inderdaad irritant, alsmede de zitplaatsen.
Maar leg uit, neptieten? ?? |
|
|
| Chicane |
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)
- Kinderen op feesten; Als duidelijk op staat 18 jaar en er komen nog van die blij brugsmurfjes binnen daar erger ik me rot aan.
- Uitsmijters die meteen vooroordelen klaarhebben staan; Als ik met 3 vrienden van me een leuke avond wil is de eerste opmerking meteen al waar zijn de wijven... DIE ZIJN BINNEN VIEZE NSB'ER!! :D
- Verplicht uitsmijters een fooi geven; M'n vriendin wordt geslagen en hun staan er naar te kijken alsof het heel normaal is, dus donder toch op met je security.
- Groepjes hangluitjes die alleen voor wijven komen; Staan iedereen aan te geilen en komen dan gigantisch glibberig tegen vrouwen aanrijden enzo. Een aantal vrouwen vinden het wel leuk en liggen 5 minuten later ergens te krikken, sodemieter dan alsjeblieft op en geef mensen die wel voor de muziek komen de gelegenheid daarvan te genieten
- Je verplicht aan een bepaalde dresscode houden; Oke, zijn uitzonderingen.. maar ik irriteer me er wel aan
Ik heb een uitgesproken mening en ik ga me niet verdedigen of excuseren, bovenstaande feiten verneuken me avond al heel snel. |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Kinderen op feesten; Als duidelijk op staat 18 jaar en er komen nog van die blij brugsmurfjes binnen daar erger ik me rot aan.
|
Ik was 15 toen ik naar me eerste feest ging (innercity 2001)
Maar echt heb geen idee waarom jij je aan mij zou moeten hebben geergerd. Ik ben alleen maar de hele avond gewoon uit me dak gegaan, niemand sjaggie aangekeken.. "snoepjes" van iemand geweigerd...
Ik hoef toch echt geen 18 te zijn om een feest gezellig te maken, wel dan? |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Ik vind hardstyle bijvoorbeeld goede muziek, maar dan ga ik niet zeggen dat progressive makkelijk te maken is en dat het kutmuziek is.
Want dat word altijd over hardstyle gezegd. Maar boeie hoe het gemaakt word, als er mensen van uit hun dak gaan is het toch goed.
|
100% mee eens, krijgen we ineens te maken met dat Hardstyle makkelijk is te maken, en progressive niet?
dit werd al eerder gezegd, maar toen nog met rockmuziek en house, house is zo makkelijk te maken, je zet je pc aan en tadaa, je hebt een track.
we weten allemaal dat het net iets moeilijker is dan dat er wordt gesuggereerd
btw: ik erger me vooral aan de intro's op grote feesten.
ik heb liever een MC die in 1 zin zegt welke dj er nou komt, en dan de rest van de set zijn bek houdt.
het kan echt niet 5 minuten duren voordat een dj zijn eerste plaat heeft gekozen, die weet ie allang.
1 klein ergenisje nog, het heeft wel met leeftijd te maken. als een feest een minmumleeftijd aangeeft, dan moet het bezoek zich daaraan op aanpassen. ik zie regelmatig op feesten van die kleine ukkies rondlopen, die nooit niet ouder kunnen zijn dan 14 jaar. tuurlijk, toendertijd wilde ik ook feesten, maar zij hebben er nog niks te zoeken. ze weten nog niet eens wat drugs is, en kunnen daardoor ook gemakelijk teveel of verkeerd spul binnenkrijgen. |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Teal'k
3. Onverantwoord gedrag. Dwz mensen die dus mateloos hunzelf te pleuris zuipen (komt bekend voor he?) terwijl ze weten dat als ze zat zijn irritant/agressief worden.
|
Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol... |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol... |
precies, ik drink al ongeveer 1 jaar bijna niks meer, misschien in een cafeetje een pils of 3, 4, mar dan houdt het ook echt op. ik hou mezelf graag onder controle. je wilt natuurlijk niet hebben dat je je pik niet meer omhoog krijgt als de daad verricht moet worden, of niet? ;) |
|
|
|
|