|
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by magrec
Mensen die in de regen op een tribune staan te dansen terwijl het onweert :D :p |
da's toch natuurlijke selectie? :p als ze voor bliksemafleider gaan spelen dan :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
*knip* |
Oftewel: je haat 'attention whores'? Daar heb ik ook een hekel aan. Zoals zoenende vrouwen etc. Heel stoer allemaal, maar als je ze een wordt voorhangt (oid) weten ze niet waar ze het zoeken moeten (beeldspraak dit ofcourse...). |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zoals zoenende vrouwen etc. |
OH HEEEEEEEEEEERLIJK :D |
|
|
| jp |
| Dingen die beloofd worden op de flyer en vervolgens niet waargemaakt worden, dat is pas een ergenis :whip: |
|
|
| Tim81 |
In de housescene erger ik me toch vooral aan slechte MC's, anabolen-gasten zonder shirt aan, vrouwen van 40 in schaarse kleding, de toch wel hoge entreeprijzen, smerige wc's op grote feesten, slecht geluid, dj's die niet op komen dagen, lange wachtrijen bij drank en eten, eenrichtingsverkeer en grote loopafstanden zoals op Innercity, mensen die niet uitkijken waar ze lopen/dansen, trainwrecks, publiek dat he-ho gaat roepen, t-shirts met foute teksten, portiers die fooi eisen, slechte parkeergelegenheid/bereikbaarheid, mensen die allemaal vooraan denken te kunnen staan bij de dj, rookmachines die recht in je gezicht blazen, terugrijden na een feest wanneer je toch wel moe bent en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een aantal zaken!
Maar toch blijf ik feesten bezoeken, omdat de lijst met positieve punten nog veel langer is!!!!!!!!!!!11!!!!!!!11 |
|
|
| Magicbas |
| quote: | Originally posted by nwopper
Niets is ZOOOOOO irritant als dat! Dat ik die vergeet!
Zoals deze:
Stomme sletjes die 'dansen' op vet beukende UK hardhouse alsof ze in een stripclub zitten met alleen een lapje stof over hun tieten en als de camera komt gaan ze elkaar zitten aflebberen omdat ze thuis geen aandacht krijgen van hun papa en mama. En die cameraman zit half klaar te komen en zoomt in op hun kont en tieten. Leuk voor de jongens (want die staan er kwijlend omheen te dansen), maar natuurlijk compleet zielig. :o
...hmmm...zou wel de enige hier zijn die er zo over denkt..... :nervous: |
Hmm, krijg een beetje het id dat je te veel naar Mental Theo On The Road kijkt :P
Maar idd, wel irritant :eyespop:
Ik erger me vooral aan mensen die niks op "het feest" te zoeken hebben...Mensen zonder enige affectie met EDM in het algemeen...mensen die gewoon doelloos aanwezig zijn. :eyes: :crazy: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by jp
Dingen die beloofd worden op de flyer en vervolgens niet waargemaakt worden, dat is pas een ergenis :whip: |
Ruik ik hier een subtiele PvD dis van onze eigen JP?! :eyes: :toothless |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Hmm, krijg een beetje het id dat je te veel naar Mental Theo On The Road kijkt :P
Maar idd, wel irritant :eyespop:
Ik erger me vooral aan mensen die niks op "het feest" te zoeken hebben...Mensen zonder enige affectie met EDM in het algemeen...mensen die gewoon doelloos aanwezig zijn. :eyes: :crazy: |
Misschien heb jij er welk niks te zoeken? Alsof je van de buitenkant kan zien of ze er wel of geen affectie mee hebben... En dan nog, laat die mensen lekker.
Beetje kortzichtig... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ruik ik hier een subtiele PvD dis van onze eigen JP?! :eyes: :toothless |
Dat was een ergenis op zich
Het hoeven niet altijd dj's te zijn die niet op komen dagen, het kan ook zijn dat bijvoorbeeld een bepaalde zaal gesloten blijft of bepaalde faciliteiten niet aanwezig blijken te zijn |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by jp
Dat was een ergenis op zich
Het hoeven niet altijd dj's te zijn die niet op komen dagen, het kan ook zijn dat bijvoorbeeld een bepaalde zaal gesloten blijft of bepaalde faciliteiten niet aanwezig blijken te zijn |
maar het KAN ook een PVD zijn die 2 keer niet komt opdagen :D
waar ik me het laaste jaar vooral aan erger is de DJ scene. Hoe ze met elkaar omgaan en elkaar bij elke mogelijke situatie een mes in de rug steken.'T zijn echt net een stelletje oude wijven op thee bezoek bij Oprah (uitzonderingen daar gelaten) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik irriteer me aan MOFO's die om handtekeningen lopen te bedelen bij de dj-booth :whip: |
|
|
| Matthijs |
-feesten waar het zo druk is dat je nauwelijks nog kunt ademhalen, laat staan bewegen.
-lange wachtrijen voor de ingang, vooral als het koud is en/of regent.
-als er geen eten verkrijgbaar is op een feest, al is het maar iets simpels als een tosti.
-mensen die constant met hun telefoon voor de neus van de dj staan te zwaaien om berichtjes te laten lezen.
-mensen met een ontbloot bovenlijf, als er nou ook vrouwen waren geweest die zo uitgingen had ik er nog een keer over nagedacht, maar die heb ik eigenlijk nog nooit gezien tot mijn grote spijt.
-de kleine hoeveelheid sterke drank die ze in een mixdrankje gooien.
-mensen die constant tegen je aan lopen te beuQen of op je tenen staan, zonder dat ze het door lijken te hebben.
-onjuistheden met betrekking tot de programmering, bv. dj's die niet komen of op een andere tijd draaien dan vooraf gezegd. |
|
|
|
|