return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 9)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Matthijs
-mensen die constant met hun telefoon voor de neus van de dj staan te zwaaien om berichtjes te laten lezen.

Die zijn nog erger als MOFO's die om handtekeningen lopen te bedelen.

Is er nog wat ergers dan, ja MOFO's die met hun telefoon voor de neus van de dj staan te zwaaien en op het berichtje op het schermpje staat: "Oooooh dj je bent mijn held, mag ik je handtekening voor boven mijn bed."
New Wave
Ik heb een schijt hekel aan zeikende pubertjes die 'Murder was the bass' onder hun naam hebben staan. HAAL DAT WEG, PLOERT!!
jp
Wedden om een vodka Red Bull dat PvD em zaterdag weer gaat draaien :p
Creamfields23
Ik erger me aan het feit dat er steeds meer mensen die naar een "vet" feest gaan vooral bezig zijn met wat er om hun heen gebeurt en daarom vergeten dat ze op het feest zijn gekomen om te feesten. Het moet gewoon altijd zo zijn als de afsluiting op de main met Dancevalley gewoon iedereen vet uit zijn naad :crazy:
@win
Mensen die bekende platen op zo'n moment niet kunnen ID-en :rolleyes:

:D :D
jp
Ik erger me aan het betalen van parkeergeld. Mag dat ook?
Mindphaser
Eigenlijk erger ik me aan vrij weinig... heb nog nooit echt iets heel irrietants meegemaakt.
Soms is wél irrietant als je nergens kunt gaan zitten.. als alles overal vol zit.. jij denkt een plekje gevonden te hebben maar dan komt er zo'n security aap op je af die je weg stuurt om een of andere vage reden.
jp
Ga eens naar Happy Dayzz in Culemborg ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Mindphaser
Eigenlijk erger ik me aan vrij weinig... heb nog nooit echt iets heel irrietants meegemaakt.
Soms is wél irrietant als je nergens kunt gaan zitten.. als alles overal vol zit.. jij denkt een plekje gevonden te hebben maar dan komt er zo'n security aap op je af die je weg stuurt om een of andere vage reden.

nog één: 3 rijen dik voor een bar met 1 à 2 meisjes van 17 erachter(schatjes hoor, maar achter de bar heb je wèrkers nodig (en genoeg)) als je dan na 10 mins eindelijk mag bestellen, blijk je 7,00 te moeten afrekenen voor 2 longnecks (0.2l.?) heineken. :whip:

en inderdaad, ga maar eens naar Culemborg... best gezelli.
Roger
dat probleem heb ik laatst ook eens gehad.. hoogst irriterend!

wat ook wel irritant is als de dj waarvoor je komt niet komt opdagen en dat het niet aangekondigd is (terwijl het al wel bekent was bij de club) En vooral als de rest van de avond gevuld wordt door een of andere schijt dj..

:whip:

Teknikol
Anabolenpietjes, te hoge drankprijzen, Armin springmongooltjes die ondanks hun broodje nuchtere state of mind niet een beetje kunnen denken aan de mensen om hen heen, ´clubbers´ die de hele avond in de lounge zitten te geilen en geen muzieknoot binnenkrijgen, een normale schijtgelegenheid op grotere feesten, er is teveel om op te noemen.

maar tot nu toe heb ik per feest maar op 1 punt echt kritiek kunnen hebben, dus de feesten van Nederland afzeiken zal ik niet doen:D
jp
Na Innercity is het helemaal duidelijk. Marokkanen horen in het algemeen NIET op dancefeesten thuis :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Privacy Statement