|
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
- mensen die maar 1 muziek stijl kunnen waarderen en denken dat dat de enige goede muziek is!
- feesten waar het TE druk is
- feesten waar het gluid te hard of te schel is!
- mensen die de heletijd op de foto willen wanneer je foto's mag maken |
|
|
| ScuL |
prepare voor mijn waslijst :D
(en ja ik heb nog steeds plezier :p)
* mensen die dronken of op wat voor wijze dan ook onder invloed zijn en geen rekening houden met hun mede feestgangers terwijl zij door de zaal manouvreren
* mensen die achteruit lopen of dansen zonder te kijken of er iemand achter hen staat
* mensen die te veel ruimte innemen door breed te dansen
* mensen die vlak voor je smoel gaan staan als jij ruimte laat zodat ze kunnen passeren met hun drankje, en jij vervolgens niet meer kunt bewegen
* agressiviteit
* handtastelijkheid (aan dames zitten waar ze niet om gevraagd hebben).. [alleen dat op qontact al; onbekende dames kussen omdat het nieuwjaar is. get a life]
* mensen die neerkijken op een bepaalde groep omdat ze die stijl minderwaardig vinden. voorkeur voor stijl is op geen enkele wijze inherent aan intelligentie
* mensen die een stijl verneuken door low-life trash de top40 in te slingeren
* onzuiver geluid (als in te hard; voornamelijk in discotheken)
* drugsgebruik irriteert me ook maar is op feesten onvoorkomelijk.. ze krijgen het toch wel binnen. omtrent dat verhaal heb ik dezelfde mening als chicane. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ScuL
* mensen die achteruit lopen of dansen zonder te kijken of er iemand achter hen staat
* mensen die te veel ruimte innemen door breed te dansen
|
mwhehehehe |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehehe |
ik bemerk dat Optimus wel eens een stapje terug doet? :D |
|
|
| Chicane |
| waar ik me ook groen en geel aan erger zijn die evangalisten en doomdenkers die je buiten opwachten met mooie verhaaltjes over jezus... dan zeg ik meestal bek slet, god is een DJ en vanavond ga ik bidden voor hem... ajuusch :D |
|
|
| Optimus |
| 1 stap? ik loop de hele marathon achteruit ghehehe:toothless |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
waar ik me ook groen en geel aan erger zijn die evangalisten en doomdenkers die je buiten opwachten met mooie verhaaltjes over jezus... dan zeg ik meestal bek slet, god is een DJ en vanavond ga ik bidden voor hem... ajuusch :D |
LOL ja, dat is altijd lachen
"de duivel heerscht daarbinnen!!!"
"je kunt nog terug!!!" "ik heb godverdomme 100 piek voor die kaartjes betaald, dus dan ga ik godverdomme ook naar binnen!!!"
:D |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)
|
Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan drugsgebruik op feesten, tis altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. En wat is er zo irritant. Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij gebruikt.
| quote: | Originally posted by Chicane
- Kinderen op feesten; Als duidelijk op staat 18 jaar en er komen nog van die blij brugsmurfjes binnen daar erger ik me rot aan.
|
Hier kan ik het nog wel mee vinden maar het hoeft niet persee zo te zijn
Latersss |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol... |
Ja oke, maar ik insinueer ook niet dat je per se bier moet drinken, kijk als mensen drugs willen gebruiken op zon feest, vind ik allemaal best, zolang diegene maar niet anderen gaat lastig vallen |
|
|
| tijs08 |
sjongesjongejonge....
Wat een achterlijke ideeen houden sommige mensen er hier op na.. Jantje Smit in de Kuip??? Echt ZIEK!!! meer zeg ik er niet over want dan ben ik bang dat ik echt uit mijn slof schiet!
Waar ik me aan erger zijn dus DIE mensen....
en waar ik me NU aan erger is dat ik GVD maar 2 coole feesten kan noemen in de komende 2 maanden.. en zooo fantastisch zijn die nu ook weer niet.
Oja en ik erger me ook aan het feit dat NEDERLAND over de hele wereld gezien word als TRANCE-NATION nr 1. Waarom is het dan iedere keer weer een domper als de line-up bekend wordt van een groot trance feest in ons land... ik heb het al eens eerder gezgd, maar GVD jongens.. check die line-ups van Gatecrasher Homelands en Godkitchen festivals is en vergelijk die met de smurfen djs die hier worden geboekt.
En hardstyle mag van mij ook weer verdwijnen..althans verkleind verder gaan zoals het 2 jaar geleden begon... toen was ik ook helemaal verslaafd aan die sound... maar sindsdien is er maar weinig veranderd qua producties en vind ik het allemaal maar erg veel lijken op de oude Gabber periode.. veel te massaal enzo... |
|
|
| Jesse |
Vooral op de grote feesten erger ik me nogal vaak aan:
- de oudere "party"gangers, voornamelijk die voor de eerste keer naar een dergelijk groot feest gaan (Impulz, Innercity), dan zo dicht mogelijk bij de DJ willen gaan staan, NIET dansen en WEL lompe opmerkingen maken: "Is dat nou die tieeejesto?Nou die ziet er wel leuk uit zeg. En dit is nou die Trens van hem? Goh.." AAAAArrg
ga dan niet zeg of ga ergens achterin staan...
Ik gun iedereen zijn plezier maar ga dan niet per se met je snufferd voor iedereen staan en de boel op te houden..
- de anabolen figuren die in de sportschool wonen en op feesten komen om alleen bekeken te worden. Ze staan ook ontiegelijk in de weg, maar ja, zij zullen geen stapje voor jou opzij doen hoor..
- wegwerkers-/vuilnismannenkleding...het is toch een FEEST? Kleed je dan feestelijk..
- Agressiviteit. |
|
|
| M5 |
Leuke Thread :D
*hardstyle paupers met bijpassende Cars broek, Lonsdale trui, ketting en zo'n lekkere blik in de ogen.
*maluku mannetjes van 1.64 die zich in groepen voortbewegen met allen een RMS embleem op kleding.
*Schreeuwende voetbalsupporters op feesten om maar een reactie uit te lokken van een ander.
*Ranzig bezwete bodybuilders met bijpassend hoerig zonnebrandbruin anita typje
*so dat wast wel :cool: |
|
|
|
|