return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Biohazard
Ik erger me eraan dat iedereen Nederland als 'Trance Nation' ziet, en dat terwijl er bijna geen echte trance feesten worden gehouden. Uk is wat mij betreft de 'Trance Nation'
Biohazard
Ik erger me eraan dat iedereen Nederland als 'Trance Nation' ziet, en dat terwijl er bijna geen echte trance feesten worden gehouden. Uk is wat mij betreft de 'Trance Nation'
Little Theseus
Ik erger me vooral aan de kortzichtige feester, die denkt dat ie veel van feesten weet en ook overal geweest is maar eigenlijk nog niks weet, of mensen die minderwaardig doen tegenover andere stijlen.


Ik was zaterdag op een hardstyle-feest geweest wat geadverteerd stond als hardHOUSE-feest. Dan kan ik dus echt witheet worden: de DJ die stoer doet met zijn simpele plaatjes die allemaal van nederlandse bodem komen - ik vraag of ie nou nog is hardhouse gaat draaien; hij zegt, DIT IS HARDHOUSE MAN! (yeah right,:rolleyes: het was bijna gabber man)
Ik helemaal overstuur zoekend naar mensen die dit ook doorhadden, bleek er niemand te zijn die dit doorhad of ook maar wat kon schelen.
Conclusie: ik moest er snel weg.
Remy D
Op een feest erger ik me aan niks want dan ben ik er om te feesten en niet om me te ergeren. :)


Ik erger me ook aan mensen die hun stijl het beste vinden en aan mensen die maar eeuwig feesten of dj's lopen af te zeiken. Zoals dat eeuwige gezeik over Dj Jean bijvoorbeeld of Tiesto of TE. etc..
Remy D
quote:
Originally posted by Little Theseus

Ik was zaterdag op een hardstyle-feest geweest wat geadverteerd stond als hardHOUSE-feest. Dan kan ik dus echt witheet worden: de DJ die stoer doet met zijn simpele plaatjes die allemaal van nederlandse bodem komen - ik vraag of ie nou nog is hardhouse gaat draaien; hij zegt, DIT IS HARDHOUSE MAN! (yeah right,:rolleyes: het was bijna gabber man)
Ik helemaal overstuur zoekend naar mensen die dit ook doorhadden, bleek er niemand te zijn die dit doorhad of ook maar wat kon schelen.
Conclusie: ik moest er snel weg.


Misschien was jij daar wel de gene die het niet helemaal snapte. ;) :p
jp
De prijzen tegenwoordig zijn NIET normaal meer

Innercity, TIC, Dance Valley allemaal meer als 50 Euri :mad:
New Wave
Ik erger me aan dat ontiegelijke slechte progressive!!!
eieregooie
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie


Ejh, prutser! effe ontopic blijven huh :p
jp


Ja inderdaad, slecht onderhoud van buitenterreinen zoals Mysteryland waardoor het modderig wordt :whip:

New Wave


Dit is ook wel een vette bak hoor mensen!!!
jp
Cool je kunt hem opwinden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement