|
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| alsof jij niet opgewonden raakt als er iemand aan je staafje frunnikt |
|
|
| jp |
| De laatste tijd niet zo erg. Ik wacht op de nieuwe partij Viagra uit Zuid-Oost Azie |
|
|
| SnuggLe |
| Ik erger me aan kneusjes die oude threads omhoog halen :p |
|
|
| Little Theseus |
| Mensen die niet in de regen willen dansen omdat je dan nat wordt :p |
|
|
| nwopper |
Tickets die achterlijk duur zijn....
Mensen (jongens) die je de hele tijd zitten te keuren alsof je in' vlees bent... Ik kom gvd niet om het fotomodel van het jaar te zijn...ik kom OM TE FEESTEN...gvd :whip:
Kleine kinderen op een feest....
Lompe boeren die een halve dansvloer nodig hebben om te dansen en je continu aanstoten....
Slecht baggergeluid dat je bekant met je oren tegen de speakers moet staan om iets te kunnen horen....
Hmmm...en wat heeft die graafmachine er nou mee van doen? :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
Hmmm...en wat heeft die graafmachine er nou mee van doen? :conf: |
Graven = in het engels 'diggen'
En ze zijn nu oude threads aan het opgraven; 'digging up' etc.
En Bastiaan: hahaha, dat dansen in de regen op Awakenings was echt VET! Dat was mijn partymoment van dit jaar! |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by nwopper
Hmmm...en wat heeft die graafmachine er nou mee van doen? :conf: |
:D:D
Mijn lijstje:
* Boeren die denken 4 vierkante meter voor zichzelf te moeten reserveren
* Als het zo druk is dat je de hele tijd last hebt van heen en weer lopende mensen
* HEEE HOOO natuurlijk :whip:
* Dikke mensen in te strakke kleren |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Phortje
Als het zo druk is dat je de hele tijd last hebt van heen en weer lopende mensen |
Niets is ZOOOOOO irritant als dat! Dat ik die vergeet!
En dikke mensen in strakke kleren.... Hmm...laat ze lekker dik zijn in strakke kleren, het ziet er niet uit, maar om me daar nou echt aan te irriteren.... Neej...dan heb ik toch wel betere dingen om me groen en geel aan te ergeren...
Zoals deze:
Stomme sletjes die 'dansen' op vet beukende UK hardhouse alsof ze in een stripclub zitten met alleen een lapje stof over hun tieten en als de camera komt gaan ze elkaar zitten aflebberen omdat ze thuis geen aandacht krijgen van hun papa en mama. En die cameraman zit half klaar te komen en zoomt in op hun kont en tieten. Leuk voor de jongens (want die staan er kwijlend omheen te dansen), maar natuurlijk compleet zielig. :o
...hmmm...zou wel de enige hier zijn die er zo over denkt..... :nervous: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mensen die niet in de regen willen dansen omdat je dan nat wordt :p |
Mensen die in de regen op een tribune staan te dansen terwijl het onweert :D :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by magrec
Mensen die in de regen op een tribune staan te dansen terwijl het onweert :D :p |
:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Mensen die in de regen op een tribune staan te dansen terwijl het onweert :D :p |
:D |
|
|
|
|