|
Waar erger je je aan in de Housescene? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)
bovenstaande feiten verneuken me avond al heel snel. |
Welcome back to reality chicane?
Als je er zo tegen bent dan zul je vaak "verneukte feesten" hebben mee gemaakt.
Tsja :conf: |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by magrec
Welcome back to reality chicane?
Als je er zo tegen bent dan zul je vaak "verneukte feesten" hebben mee gemaakt.
Tsja :conf: |
tja aangezien ik ook onder invloed was op Impulz dankzij dat vrouwtje waar je zo op zat te geilen Chicane :)
toch een leuke avond gehad, of niet? |
|
|
| TranceFool |
Aan mensen die denken dat hun 'style' de beste is...daaraan :D, iedereen heeft zn eigen smaak ook al vind jij het helemaal niks is 'jouw' muziek nog niet beter :)
Verder erger ik me zoals wel meer mensen aan te drukke dansvloeren en mensen die zelfs dan nog 5m2 nodig hebben om uit hun dak te gaan zonder rekening te houden met anderen. Ook heb ik een schurfthekel aan dat huppeldansje (springnichten....echt springnichten dan he), heel overdreven. Mensen die stilstaan is ook absoluut niks
Ik erger me nogal snel :rolleyes: :p |
|
|
| @ddicted |
Hier erger ik mee het meeste aan:
- Te veel mensen, en wandelende mensen op feesten.
- Mensen die hun eigen grenzen niet kennen. (drugs en drank)
- Mensen die andere afzeiken op hun muziek keus. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)
|
HAHA, hak niet van je verwacht Chicane! Neem t is een keertje, is best leuk hoor...
Weet je dat wanneer jouw regel wordt doorgevoerd jij op geeneen feest meer komt. Reden: omdat t dan te agressief is ;)
Je kan beter 5000 man aan de XTC hebben dan aan de alcohol. |
|
|
| ryo |
Ik erger me vooral aan mensen die niet naar een feest gaan voor plezier te maken/hebben, maar om ruzie te zoeken en mensen die irritant tegen je aan blijven duwen. Dat dat af en toe gebeurt snap ik ook wel, maar je hebt ook figuren die eerst op je poten gaan staan, daarna een halve fles breezer over je kop gooien en dan ook nog es 3 keer tegen je aan vallen... Nou zou het niet eens zo erg zijn als ze dan gewoon sorry zouden zeggen maar je hebt er ook nog tussen die dat zelfs niet over de lippen krijgen :) Gebeurt gelukkig niet zo heel vaak en ligt ook wel aan de tent waar je heen gaat lijkt me.
Volgende punt van ergernis: het ontbreken van goede clubs in Limburg :) Als iemand me een leuke tent kan noemen behalve Nightlive, hoor ik het graag.
| quote: | | Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker) |
Vind ik niet echt irritant, zolang mensen erdoor niet andere mensen gaan lastigvallen... |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Switch
tja aangezien ik ook onder invloed was op Impulz dankzij dat vrouwtje waar je zo op zat te geilen Chicane :)
toch een leuke avond gehad, of niet? |
Patricia :eyes: :eyes: WOW, ja ik vermaakte me wel, ik heb jullie de rest van de avond niet meer gezien tot het 9 uur in de ochtend begon te worden ofzo whehe, nee, impulz was wel supergek feest, dit jaar weer en ook weer mysteryland w00t w00t w00t, nu al zin in :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Patricia :eyes: :eyes: WOW, ja ik vermaakte me wel, ik heb jullie de rest van de avond niet meer gezien tot het 9 uur in de ochtend begon te worden ofzo whehe, nee, impulz was wel supergek feest, dit jaar weer en ook weer mysteryland w00t w00t w00t, nu al zin in :D |
zekers wel :)
kheb weer zin in een feestje, moet kilo's afvallen voor de keuring, ideale manier om af te vallen :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
HAHA, hak niet van je verwacht Chicane! Neem t is een keertje, is best leuk hoor...
Weet je dat wanneer jouw regel wordt doorgevoerd jij op geeneen feest meer komt. Reden: omdat t dan te agressief is ;)
Je kan beter 5000 man aan de XTC hebben dan aan de alcohol. |
Kusje peet, dan neem ik alleen snoepjes van jou aan kee? :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
EENS!
Hehehe MC's zijn inderdaad irritant, alsmede de zitplaatsen.
Maar leg uit, neptieten? ?? |
Neptieten = Johnny's, Anita's, Anabolen types... je weet wel van die mensen die naar feesten gaan omdat cool te kunnen zeggen 'dat ze er ook geweest zijn'
En hier vallen ook veel van onze Marokkaanse medeburgers onder die sinds 2000 o.a. Innercity onveilig maken |
|
|
| basd |
| Te veel mensen op te massale feesten, dat vind ik echt irritant. Heb mezelf dan ook voorgenomen niet of in ieder geval bijna niet meer naar massale partijtjes te gaan, een enkele uitzondering misschien daargelaten. Ik ga me hoogstwaarschijnlijk toch alleen maar irriteren aan het volk dat daar tegenwoordig op afkomt. Des te meer omdat dat, zoals eerder ook al gezegd is (en daarin ben ik het helemaal met JP eens) veel te veel mensen aantrekt die alleen maar komen omdat ze dan kunnen zeggen dat ze er ook geweest zijn... |
|
|
| New Wave |
Sorry dat ik het toch ga zeggen:
-Hardstyle boeren op Technofeesten.
-Mensen die niet voor de muziek komen maar alleen komen omdat ze dan kunnen zeggen dat ze geweest zijn.
-Mensen die zo lomp zijn en die geheit ruzie zullen krijgen.
-Mensen die dj's uitfluiten omdat het toevallig niet hun style is.
-He-Ho-ers
-Mensen die andere uitlachen als iemand vreed uit zijn dak staat te gaan met een vreemde manier van dansen. |
|
|
|
|