return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
TRANCE NATION med Ministry of Sound
View this Thread in Original format
Gaby
Monday Bar SPECIAL - Fredag 28 mars
TRANCE NATION med Ministry of Sound

Fredagen den 28 mars är det dags för Ministry of Sound att invadera
Stockholm igen. Det blir releasefest för det nya albumet i den extremt
framgångsrika serien Trance Nation. Det finns väldigt mycket bra men
även mycket dåligt inom denna genre, vilket gör att vi är mycket stolta
av att kunna presentera en legend - engelsmannen John "00" Fleming.
Från Ministry i London kommer även John Askew.
Mer info om denna stora fest kommer så småningom, men vik ett hörn
i din kalender så länge!
P4z!
åldergräns? :)
Amnezia
låter läckert....28.e mars..då kanske man till å med kan gå...typ lagt ner armén då...flemming e ju alltid sevärd ju....

men fyller ju inte 20 fören månaden efter:eyes: :eyes: *gruff*
borde gå iaf hoppas jag.....
Sand Leaper
John Askew og J00f,fecking nice....Men kommer nok ikke inn her heller :( Hvis J00f spiller MIKE - Ofra Haza blir jeg sinna:mad:
RebeL9
omg John 00 Fleming :wtf: :wtf: :eyes:
måste dit :whip:
SteveTranz4ever
Låter hela najjs men va fan

Tiesto ska ju lira samma dag....

Tiesto eller John "00" Fleming ????
RebeL9
John 00 Fleming lätt. Hans set från Godskitchen förra året är ett av de bästa jag någonsin hört.
Hans blandning av progressive, uplifting och goatrance(!) är otrolig =)))
Tiestos senaste set har varit dötrista och tjatiga :P
Dj P.A!
Typiskt.
Först har det knappt hänt ett skit i den här stan på hur länge som helst. Sedan dycker plötsligt 2 av mina favoriter upp samma dag..

Skit också, Undrar om man hinner med att se båda...
AC.
Så hur gör man för att se båda då?








(Ni har väl inte glömt lemon8 8:e feb med fokused?)
Ravesquad
quote:
Originally posted by AC.
Så hur gör man för att se båda då?


Bra fråga!

zamson
man får prioritera...och Tiesto ser jag hellre :) fast "00" är ju inte fel heller... men men
dbl
fan vad allt kommer sammtidigt då...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement