|
Gielen till Sverige (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
stämmer
på vega i köpenhamn är det tvärtom, först gielen den 28e, sen tiesto den 29e... :crazy: |
Jag och steve diskuterade detta lite igår... kan det vara så att datumet har blivit omvänt på nån av listorna, det låter mer troligt att de spelar samma kväll..
Jag har även varit inne på vega's hemsida och de är redan uppbokade den 28'e med en rock talent show |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
wow mind, satan va ROLIGT! Weeeeeee! måste ju va denna ju? eller? maj och allt :D |
Han sa "FET DJ" "JÖNKÖPING" och "SLUTET AV MAJ"...kan there be anything else? Vill ha det bekräftat innan jag segerfirar men faaan va gla jag blir då....och Vizay...läste i nån TC tråd vare nån som skrev till en kille som var under 18 att han skulle bli glad om han kollade Gielens schema, och där står juh jönköping...vilket betyder att man kanske kommer in under 18? Jag har iaf vart 18 i tio dagar då :D |
|
|
|
|